در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

pk

دیدین گاهی بعضیا به بعضی ویژگیا معروف میشن؟!!

و حتی بعضی کشورا به بعضی مدلای فیلم سازی...؟!

مثلا ژاپنیا معروفن به فیلمای بکش بکش در حالی که تو هوا پرواز میکنن!!

یا مثلا فیلم هندیا معروفن به اینکه دو تا داداش همدیگه رو گم کردن و بعد یه سری اتفاقا میافته و همدیگه رو پیدا میکنن...

اصولا آدمایی که خیلی ادعای "فیلم خفن بینی" دارن دوس ندارن فیلم هندی ببینن!!!

ولی من دو سه روز پیش یه فیلم هندی دیدم که خیلی برام جالب بود...

خیلی دلم میخواست معرفیش کنم.. اما ترسیدم بگین "آخه فیلم هندی هم شد فیلم؟؟" یا اونایی که فیلم هندی دوس دارن بگن: "نگا تو رو خدا چی معرفی کرده!!!" :/

ولی خب من الان دوس دارم معرفیش کنم!!!!!!

یه فیلم با بازی امیرخان...داستان مردی که از فضا میاد، مشکلی براش پیش میاد که همه بهش میگن فقط خدا میتونه بهت کمک کنه... و اون شروع میکنه دنبال خدا گشتن....

اگه خیلی مذهبی هستین دانلود نکنین!!!! یه ذره مثبت هیژده ست!!!!


فیلم PK

زیرنویس



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan