در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

مگه اینطوری وب من به روز بشه!!

رفقای بلاگفانی یه چالش گذاشتن.... عه.. نه ببخشید... یه بازی وبلاگی راه انداختن! ( آیکون من خیلی از جولینگ حساب میبرم! :دی ) ... میگن تصورتون از بلاگرا رو نقاشی کنید!!!


به نام خدا

اینجانب گندم بانو

تصورم از همه تون دقیقا عکس آواتارتونه!!! به جز شمیلا که تصورم ازش همون دختر مو وزوزوئه ست!!!  ^___^

اصن شماها چجوری ملتُ متصور میشین؟!!!

خلاصه کنم!!

گفتن سه تا بلاگرو میتونین انتخاب کنید. انتخاب سختی بود البته ... ولی خب دیگه این شما و این بلاگرای انتخابی من:


__________________________________________________________



ایشون لوسی می جانم هستن :) این دو تا دلبر هم که در جریانید! پسرک و گل پسر ^___^
الان نیاین بگین پ چرا لوسی می ژاکت نپوشیده هاااا .... این تصور چند ماه پیشه!! از سن گل پسر که معلومه که!! ای بابا!! :))

_______________________________________________________________________________-



و اما ....  آقاگل!!
بچه سر راهی تصورش میکنم!! :)))


____________________________________________________________________________

+ خیلی خیلی ممنونم از دوستانِ جانی که منو کشیدن :) خیلی خیلی باعث افتخارمه ^__^
1. Bahar Alone
2. المی  تصور المی منو هلاک کرد اصن!!! ^__^
3. آقاگل انصافا حقش بود بذارمش سر راه!!!
4. پری دریایی
5. samira 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan