در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۲۶۱. میگفت کسی درک نمیکنه! راست میگفت! درکش سخته...

بعد جلسه دوم خواستگاری، یه ماموریت دریا برای مستر جو پیش اومد.
دو ماه از اون ماموریت گذشته بود که اون ماجرا اتفاق افتاد...
ماجرای یه هفته بی خبری من از جو...
با اینکه میدونستم نمیتونه به من زنگ بزنه.
با اینکه بهم گفته بود ممکنه آنتن نداشته باشه...
اما قلبم تو دهنم بود.
پر از استرس و دلهره بودم.
با اینکه هنوز نسبتی نداشتیم...
با اینکه هیچ خاطره مشترکی با هم نداشتیم...
با اینکه همش دو هفته با هم چت کرده بودیم، یه ماه و نیم بعدش، یه روز در میون نهایتا سه دقیقه صحبت کرده بودیم...
اما اون یه هفته واقعا بهم سخت گذشت.
امروز همسر یکی از مهندسای اون کشتی نفت‌کش رو تو یه برنامه تلویزیونی دعوت کرده بودن.
یه هفته‌س میدونه کشتی‌ای که شوهرش توش بوده آتیش گرفته....
یه هفته‌س نمیدونه شوهرش زنده‌س یا مرده...
شوهری که ۱۴ سال باهاش زندگی کرده...
قلبم فشرده شده :(

هوپ ...
۲۳ دی ۹۶ , ۱۱:۱۰
این روزا وقتی این اخبارو میشنوم یاد تو و شوهرت میوفتم و دعا میکنم واسه سلامتی همه شون.
خیلی سخته، ما درک نمیکنیم ولی خیلی سخته!!

پاسخ :

تصورشم آدمو داغون میکنه! :(
محبوبه شب
۲۳ دی ۹۶ , ۱۱:۲۷
@برنامه حالا خورشید.. منم اون قسمتشو شنیدم.
ان شاءالله همگی شون سالم باشن.
واقعا روزای سختی رو خانواده هاشون سپری می کنن :(

پاسخ :

آره
واقعا ان‌شاءالله سالم باشن.
واسه ما سخته... دیگه خونواده‌هاشون چه حالی دارن!!! :((
🔹🔹نیلگون 🔹🔹
۲۳ دی ۹۶ , ۱۱:۵۲
سلام عزیزم
اتفاقا منم این مدت خیلی به یاد شما و همسرتون افتادم!!!

امیدوارم که دریانوردا همشون سلامت باشن.. و همسر شما هم همینطور ..

پاسخ :

سلام
ممنونم
البته همسر من دریانورد نیست... ولی بازم ممنون
ملکه بانو
۲۳ دی ۹۶ , ۱۴:۳۱
تصورشم وحشتناکه!!

پاسخ :

اوهوم :(
مترسک ‌‌
۲۳ دی ۹۶ , ۱۴:۵۸
:(

پاسخ :

:(
آقاگل ‌‌
۲۳ دی ۹۶ , ۱۷:۵۹
یکی از سخت‌ترین کارها کار روی کشتیه. واقعیت اینه که همه این آموزش‌ها رو می‌بینن که در همچین موقعیتی ازش استفاده کنن. ولی خب واقعاً سخته. واقعاً. خدا بهشون صبر جمیل بده. و به خونواده‌ها صبر جمیل تر.

پاسخ :

آه :'((
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan