در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۲۶۲. به خاطر این جمله یه گاز محکمش گرفتم! :))

به آبجی کوچیکه میگم پاشو برو تو اتاق مشق بنویس، میخوام برقصم!

میگه تو برقص آبجی ما چشم پاکیم!!!! :|

بهارنارنج :)
۲۳ دی ۹۶ , ۱۷:۴۸
:))عجب

تمرین رقص واسه عروسیت^_^

پاسخ :

:)

وای من تا حالا نرقصیده بودم!! معضلی شده برام! :)))
آقاگل ‌‌
۲۳ دی ۹۶ , ۱۷:۵۸
این در ادامه همون منو تو شادیاتون شریک نمی‌کنین بود؟ :)

پاسخ :

اون مال چند روز پیش بود!!
این مال امروزه :))
خانومی ...
۲۳ دی ۹۶ , ۱۷:۵۸
عزیزم :)))

پاسخ :

^__^
جناب دچار
۲۳ دی ۹۶ , ۱۸:۱۵
خخخخ :چش پاککک)

پاسخ :

:)
گرافیست ارشد
۲۳ دی ۹۶ , ۱۸:۱۵
خخخخخخخخخخ واقعا ؟

پاسخ :

به همین سوی چراغ! :))
کیان شریعتی
۲۳ دی ۹۶ , ۱۸:۱۹
بچه های این دوره زمونه :-|

پاسخ :

واقعا!!
بق بقو
۲۳ دی ۹۶ , ۱۸:۳۶
:))
خیلی خوب بود :دی
حس میکنی یه پسر این حرفو زده :))

پاسخ :

:)
من نمیدونم اصلا از کجا شنیده اینو! :))
محبوبه شب
۲۳ دی ۹۶ , ۱۸:۳۸
رقصای خردادیانو ببین دو روزه رقاص میشی :دی

پاسخ :

فعلا که با همین خردادیان دارم تمرین میکنم :دی
اوضاعیه ولی :)))
ام اسی خوشبخت
۲۳ دی ۹۶ , ۱۸:۵۶
عجب آتیش پاره ای هستن آبجی کوچیکه :)

پاسخ :

دهه هشتادیه دیگه :))
آقاگل ‌‌
۲۳ دی ۹۶ , ۱۹:۰۰
خب بچه رو هی نفرستین دنبال نخود سیاه. بذارین تو شادی‌هام مشارکت داشته باشه:D

پاسخ :

خب درس و مشق داره!!! چیکار کنم؟!! :))
گرافیست ارشد
۲۳ دی ۹۶ , ۱۹:۰۶
:))
راستی دوست داشتید ما رو هم دنبال کنید
سپاس .

پاسخ :

ممنون.

✿دخترے از تبارِ غرور✿
۲۳ دی ۹۶ , ۲۱:۱۷
وای کاش منم یاد میگرفتم بدجور معضله واسم! :(

پاسخ :

معضل اصلی من اینه که جلو ملت برقصم!! 🙈🙈🙈
دیگه تمرین کن! عروس بدجوری توی چشمه!!
همه هم یادشون میمونه کی تو عروسیش بد رقصیده! :/
ماهی کوچولو
۲۴ دی ۹۶ , ۰۰:۰۳
واسه همین که رقصیدن جلو جمع خیلی ترسناکه خدایی من تو فکر پیچش عروسیم :|

از حالا دارم به همه اعلام میکنم :)) بعدا حرفی نباشه

پاسخ :

منم اعلام کرده بودم!! اون موقع هیشکی هیچی نگفت، ولی حالا ززیر بار نرفتن :))
پاشو تمرین کن از حالا :دی
✿دخترے از تبارِ غرور✿
۲۴ دی ۹۶ , ۰۰:۳۸
واسه عروسی عموم دوستم هرکاری کرد یادم بده نمیشد!
بعد واسه جشن خودم اینقده تلاش کردیم بازم نشد فک کنم من کلا استعدادشو ندارم :|
چون واسه خودمم یه چند باری تمرین کردم کلا ناامید شدم!
بعد تازه من قبل جشن به خاله و عمه و اینا اعلام کردم که مراقب من باشین اگه بهم گفتن پاشو بیا وسط یه جوری نذارین اما واقعا نامردی کردن خلاصه آبروم رفت همه ام میگفتن مگه میشه آخه بلد نباشی منم تو دلم حرص میخوردم حالا که شده😞😶

پاسخ :

عزیزم!!
ببین داداش منم همینجوری بود! ولی آموزشای خردادیانو دید
الان خیلی خوب میرقصه!
بهترین کار اینه که آموزش ببینی، بعد هر حرکتو اون قدر تمرین کنی
تا بالاخره یاد بگیری.
تنهایی تو اتاقت تمرین کن.
دوستت که معلم رقص نیست.
یواش یواش انجام بدی راه میوفتی.
به قول دختر داییم، لباس عروس خودش قشنگه،
یه ذره حرکات دست و کمر یاد بگیری خوشکل میشه خودش :)
گرافیست ارشد
۲۴ دی ۹۶ , ۱۵:۵۴
سپاس گندم بانو

پاسخ :

:)
yasna sadat
۲۶ دی ۹۶ , ۱۹:۵۷
عزیزممممم

راهش اینه خودت بری تو اتاق برقصی بچه رو نفرستی دنبال نخود سیاه:))

پاسخ :

آخه میخوام تو جمع برقصم که خجالتم بریزه :))
محسن رحمانی
۰۷ اسفند ۹۶ , ۱۳:۲۴
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ بی خود نیست بهشون میگن گودزیلا :دی

پاسخ :

:)
محسن رحمانی
۰۷ اسفند ۹۶ , ۱۳:۲۶
عه اینم که همون پست پایینیه که ؟

پاسخ :

؟!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan