در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۲۶۶. کوچولوی من، میخوره غصه، که نمیتونه "نره" مدرسه!!

آبجی کوچیکه: واااای باز فردا شنبه‌س باید برم مدرسه!! :(

من: میخوای ترک تحصیل کنی، بی سواد بمونی؟؟

آبجی کوچیکه: من که از خدامه!! نمیذارن ولی!!

من:   :|

خانومی ...
۲۹ دی ۹۶ , ۱۰:۰۲
:||

پاسخ :

:)
مترسک ‌‌
۲۹ دی ۹۶ , ۱۰:۰۸
عقلش خوب کار می‌کنه ها :))

پاسخ :

آره :))
یک آشنا
۲۹ دی ۹۶ , ۱۰:۱۹
بهش بگو اگه قرار بود یک شنبه ها بری مدرسه چی بازم همینطور بود ؟ خخخ
ولی میدونی آموزش به شکل کنونی رو والدین برای خلاص شدن از شیطونی بچه ها درست کردن :/

پاسخ :

واقعا آموزششون مسخره شده!!
اونقدر درسای بیخود و سنگین براشون گذاشتن که همه بچه‌ها زده شدن از درس!
♫ شباهنگ
۲۹ دی ۹۶ , ۱۰:۳۲
:))) آخی. حالا خوبه مثل قدیما نیست اوضاع مدارس. جای ما و دهه‌ی شصتیا بودن چی می‌گفتن

پاسخ :

:)
درساشون خیلی سخت شده. بچه‌ها رو فراری کرده از درس
ماهی کوچولو
۲۹ دی ۹۶ , ۱۰:۳۹
عزیزممم :)) یکی از ثروتمندان آینده میشه اگه بذارین نره
اینو نتایج فرار از مدرسه ها میگه من نمیگم :))

پاسخ :

:)))))
آره واقعا
آسـوکـآ آآ
۲۹ دی ۹۶ , ۱۱:۲۰
خدا :))

پاسخ :

:))
آقاگل ‌‌
۲۹ دی ۹۶ , ۱۱:۳۸
:))
بهش بگو بزرگ میشی یادت میره:d

پاسخ :

:)))
میگه قدر بچگیامو ندونستم که مدرسه نمیرفتم :))
لوسی می
۲۹ دی ۹۶ , ۱۴:۱۶
والا به طرز عجیبی همه همینطوریم :)) گاهی ملت حتی خودخواسته تا دکترا هم پیش میرن ها ولی بازم به شنبه که میرسه ناله ها رو هواست که کاش میشد نریم مکتبخونه! :)))

پاسخ :

تازه منم که دیگه درس نمیخونم شنبه‌ها رو دوس ندارم! :))
پریسا ..
۲۹ دی ۹۶ , ۱۶:۳۷
دیگه الان که خیلی کوچولوئه، طفلکی ها چندین و چند سال باید با نفرت از شنبه، جمعه ها بخوابن :-=

پاسخ :

شنبه واقعا بین روزای هفته مظلوم واقع شده :))
یک آشنا
۲۹ دی ۹۶ , ۱۷:۲۷
اینا فقط دارن تلاش میکنن بچه ها تو المپیاد ها نتیجه بهتری کسب کنن و هیچ چیز براشون مهم نیست

پاسخ :

بعد اونایی که تو المپیاد به جایی میرسن، مورد حمایت هم قرار میگیرن، یا اونم الکیه؟!!
کیان شریعتی
۲۹ دی ۹۶ , ۲۰:۳۴
منم دوست داشتم ترک تحصیل کنم.

پاسخ :

:)
ولی من مدرسه رو دوس داشتم!!
لوسی می
۲۹ دی ۹۶ , ۲۰:۵۱
:))))

پس مشکل از ماهیت شنبه ست! مشکل از درس نیست :))

پاسخ :

احتمالا :))
محسن رحمانی
۰۷ اسفند ۹۶ , ۱۳:۲۲
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

:)
محسن رحمانی
۱۱ اسفند ۹۶ , ۲۱:۵۷
خخخخخخخخ حس آبجی کوچیکه از رفتن به مدرسه برای فردا چیه ؟ :دی

پاسخ :

نمیدونم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan