در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

267

مامانم بهم گفت اگه بچه ت دختر شد از همون اول بذارش کلاس رقص!!!!!
به نظرم کلا از من ناامید شده!!! :/

+ این روزا جو خیلی کاراش زیاده!!
بدجوری دلتنگش میشم و دسترسیم بهش کمه...
حوصله هیچی رو ندارم... :(

ოaЯყaო ...
۳۰ دی ۹۶ , ۱۲:۲۳
تو ک پنج ماه دیگه وقت داری تمرین کن:)

پاسخ :

تا اردیبهشت سه ماه مونده!
تازه یه ماهشم گیر خرید عید و بازدیدای عید میشیم! :)
آقاگل ‌‌
۳۰ دی ۹۶ , ۱۲:۳۳
از قدیم گفتن هرچی دوران دوری سخت‌تر دیدار شیرین تر :))
ان‌شالله می‌رسه لحظه دیدار. لحظه دیدار نزدیک است به قول شاعر.

پاسخ :

باز من دیوانه‌ام مستم، به قول همون شاعر :))
این شعرو من واسه هر کی میخونم نشنیده!!!!
یادم رفته کدوم خواننده خوندتش!!
خانومی ...
۳۰ دی ۹۶ , ۱۲:۴۸
=))))
منم فکر کنم از اون اول باید میرفتم کلاس رقص ...

پاسخ :

تو هم دخترتو بفرس :))
آقاگل ‌‌
۳۰ دی ۹۶ , ۱۴:۰۷
سهیل نفیسی خونده :)

پاسخ :

ممنون ^__^
واران ...
۳۰ دی ۹۶ , ۱۴:۱۸
لحظه ی دیدار نزدیک است
باز من دیوانه ام ، مستم
باز می لرزد ، دلم ، دستم
باز گویی در جهان دیگری هستم
های ! نخراشی به غفلت گونه ام را ، تیغ
های ، نپریشی صفای زلفکم را ، دست
و آبرویم را نریزی ، دل
ای نخورده مست
لحظه ی دیدار نزدیک است


"مهدی اخوان ثالث "


+


سلام :))

اینو همه مادرا میگن :))
بنظرم توام برو کلاس :)))
با خردادیان آخه کی رقص یاد گرفته که تو دومیش باشی ؟:))))

پاسخ :

ممنون ^__^

+
در رفت و آمدم. یه جا نیستم که بتونم برم کلاس :)
داداش من با خردادیان یاد گرفته!! یعنی همچین میرقصه آدم کف میکنه!
یک آشنا
۳۰ دی ۹۶ , ۱۵:۰۵
خدا صبرت بده :/
دوری خیلی بده
من درد کشیده خوب می فهمم چی میگی

پاسخ :

خدا نکنه درد کشیده باشی
خیلی سخته واقعا
اگه خدا بخواد روزای آخر دوریه...
هر چند بعدش دوری از خونواده شروع میشه!
ام اسی خوشبخت
۳۰ دی ۹۶ , ۱۷:۴۲
یه ملاقات با مادرتون ترتیب میدم که به شما کاملا امیدوار بشه, نظرتون چیه؟
ان شالله دیدار نزدیکه :)

پاسخ :

^__^ خوبه تنها نیستم :)
ان‌شاءالله :)
واران ...
۳۰ دی ۹۶ , ۱۸:۵۳
میخوای بگم زنداداشم بیاد یادتون بده ؟:))
همشهری هم که هستین :)))

خدا حفظشون کنه داداش تون رو :)


+

خواهش میشه :)
همون شعر بود دیگه و شاعرش ؟:))





پاسخ :

ممنون ^__^

+

آره همین شعره بود. مرسی شاعرشم آقاگل گفت سهیل نفیسی.
ოaЯყaო ...
۳۰ دی ۹۶ , ۱۹:۳۴
اوهوم من فک کردم 5 دیگه وقت داری چرا:/
خب میخوای بیام یادت بدم^____^

پاسخ :

خونه تکونی از اون چیزی که فک میکردی نزدیکتره ^__*
من خودمم باورم نمیشه اینقد نزدیکم به عروسی!!!
استعدادم تو این زمینه کمه‌هاااا!! عیب نداره؟!! :))
Anne Shirley
۳۰ دی ۹۶ , ۲۱:۲۵
ماهم این اشتباهو در مورد من انجام دادن ولی خا دیگه تکرار نکردن و الان دخترعموم کلاس رقص داره میره فینگیلی ^_^
تازه علاوه بر رقص کلاس زبان هم زود بفرستش :/ عین اشتباه کلاس رقص و اینا این اشتباهو هم کردن و دیگه تکرار نکردن و الان اون فینگیل هنو ۴ سالشه همش عینهو بلبل واس من انگیلیسی حرف میزنه ^_^ میترسم دو روز دیه نتونم باهاش ارتباط برقرار کنم :/

پاسخ :

ما این اشتباهو واسه آبجی کوچیکه هم انجام دادیم!!!
اوضاع رقصش افتضاحه :/
کوچولو بود خیلی خوب میرقصید! نمیدونم چرا الان یادش رفته!!
نیمه سیب سقراطی
۳۰ دی ۹۶ , ۲۲:۲۸
ای جون دلم به دغدغه این روزات یعنی رقص ^____^

پاسخ :

خیلی دغدغه دارم یکتا!!! این یکیشه!!
کلی فکر قاطی پاتی تو کله‌مه!!
کیان شریعتی
۳۰ دی ۹۶ , ۲۳:۲۱
مگه رقص بده؟

پاسخ :

نه اتفاقا، خیلی خوبه.
هم به عنوان ورزش و هم به عنوان آرامش اعصاب و شادی بخش بودن
♫ شباهنگ
۰۱ بهمن ۹۶ , ۰۷:۴۶
:))) رقصیدن ذاتی و فطری نیست مگه؟

پاسخ :

واسه شما ذاتی و فطریه؟!!!
یعنی میگی یه تیکه از فطرت من گم شده؟!! :(

"خب من اصلا نمیرقصیدم.
راه رفتن هم فطریه... ولی فک کن یکی تا سن ۲۷ سالگی راه نرفته باشه،
اون وقت دیگه فطری به نظر نمیاد :) "
♫ شباهنگ
۰۱ بهمن ۹۶ , ۰۹:۵۲
در خفا و خلوت و تنهایی هم حتی؟! :دی
آسونه که خب آخه [تفکر]

پاسخ :

خیلی کم پیش اومده بود تو تنهایی :))
کم‌کم داره آسون میشه ^__^
פـریـر بانو
۰۱ بهمن ۹۶ , ۱۴:۱۷
شاعر میگه:
زهر دوری موجب شیرینی دیدارهاست
آب را گرمای تابستان گوارا می‌کند

عشقه دیگه. حال و هوای آدمو عوض میکنه... مواظب خودت باش خب؟
عشق قشنگتون الهی هر روز بیشترترترتر بشه :***

پاسخ :

وای وای وای!
میدونستی این شعرا رو من میذارم واسه استاتوسم؟!! ^__^

چش چش :)
ممنون عزیز دلم ♡♡
کوالای پیر
۰۱ بهمن ۹۶ , ۱۴:۴۴
رقص عروس که سخت نیست ۲تا دامنتو میگیری یه دستو نمیچه تکونی میدی ۲بارم یه چرخی میزنی بقیه اشم که باید جو مدیریت کنه تمرین نمیخواد که :)))

پاسخ :

:))))
اتفاقا چندتا کلیپ دانلود کردم دیدم عروسا رقص خاصی انجام نمیدن! امیدوار شدم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan