در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۲۶۹ . به جز جوراب(!!) چه پیشنهادایی دارین؟!!

وقتی آدرس اینجا رو به مستر جو میدادم اصلا به این فک نمیکردم که ممکنه یه روز دلم بخواد غافلگیرش کنم و نیاز به هم‌فکری داشته باشم!!!

فک نمیکردم دلم بخواد واسش هدیه بخرم و ندونم چی!!!

چندین مناسبت در راهه و من نمیدونم چیکار کنم!!

Frozen Fire
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۵:۵۷
عه آدرسو دادی آخر؟
و خداوند پست رمزدار را آفرید :دی

پاسخ :

آره دیگه :)))
امممم بهش فک کردم...
و اینکه بیاد ببینه پستم رمزداره ممکنه ناراحت بشه!!! :/
و حتی به اینکه باید یکی یکی رمز میدادم به بر و بچ!! :))) #شیرازی!!
اَسی ...
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۵:۵۹
از اون هنرا که خودت داری یه چیزی براش درست کن
یا لوازم آرایشی و بهداشتی مثل مام و ریش تراش و (اگه به موهاش میرسه لوازم مربوط به آرایش مو) و ادکلن و کمربند و کیف پول و ماگ و کلاه و دستکش و شال گردن بگیر

پاسخ :

از اونا دو تا واسش درست کردم!
الان گفتی یادم افتادا!!! فک کردم اولین باره دارم بهش هدیه میدم! :))
گزینه‌های خوبی بود. ممنون.
🌷🌷
رضا
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۶:۰۵

ملاک کفر و ایمان

روزی به یکی از آشنایانم گفتم: « تو عجب کافری ھستی.» او که رنگ از صورتش پریده و گوئی
میخواست بمن حمله کند و گلویم را بفشارد گفت : محض اطلاع شما باید بگویم که در تمام عمرم نه از
دیوار کسی بالا رفته ام . نه زنا کرده ام. نه مال کسی را خورده ام و نه توی گوش کسی زده ام و نه به
عھدی خیانت کرده ام . و بلکه به دھھا نفر کمک کرده و آنان را از گرفتاریھا و فقر و بدھی نجات داده ام و
ھمه نمازھای عقب افتاده زندگیم را جبران نموده ام و بیش از پیش از خمس و زکات خودم به مردم انفاق
نموده ام. آیا در مذھب شما ملاک مسلمانی چیست؟ به او گفتم : در مذھب من ملاک مسلمانی اینست
که اگر به کسی بگوئی که کافر و ریاکار و ناپاکی ، از خجالت سرش را پائین می اندازد و تا بناگوش سرخ
و شرمنده می شود و در دلش این کفر را می بیند و تصدیق می کند و خود را قابل دفاع نمی یابد و دست
کسی را ھم که این کفر را به او نمایانده می بوسد و دیگر رھایش نمی کند و او را دوست و بلکه امام
خود قرار می دھد حتی اگر بقول شما ھمه احکام شرع را بظاھر رعایت کرده باشد . در میزان دین ما
آدمھای مؤمن خود را کافر می بینند و آدمھای کافر ھم خود را مؤمن می پندارند. ما این درس را از امامان و
پیامبر خود آموخته ایم . در مذھب ما نشانه ایمان خشوع است و نشانه کفر ھم تکبر و غرور است . در
مذھب ما ملاک دل است و نه گل . در مذھب ما چه بسا یک مرتاض قدیس را کافر نامند. درمذھب ما ،
خدای ما بر سر نماز گزاران متکبر فریاد می کشد و عذابشان می کند. در مذھب ما ھر چه که از
خودپرستی و خود – محوری و سرخود باشد کفر است و اینست که قدیس بی امام را کافر نامند و
ایثارگران خودپرست را فاسق می خوانند.
دین آدم متکبر بدتر از بی دینی است. در مذھب ما گناه کردن ، گناه نیست بلکه شرمنده نبودن گناه است
و غرور خود شیطان است.

از کتاب " دایره المعارف عرفانی " استاد علی اکبر خانجانی جلد دوم ص 108

پاسخ :

در واقع کافر کسیه که وجود خدا رو قبول نداره. و مشرک کسیه که برای خدا شریک قائله.
پس کسی که خدا رو قبول داره ولی دچار اون صفاتیه که شما نوشتی اسمش نمیشه کافر،
میشه ریاکار و متکبر و ...
به هر حال ممنون :)
محبوبه شب
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۶:۰۵
از این پنجه هایی که پشتو می خارونن :دی
البته در کنار یه هدیه ای مثل ادکلن : )

پاسخ :

مرررسی پیشنهاااد :)))
یه بار واسه داداشم ادکلن خریدم دوس نداشت!!
ادکلن ریسکه خریدنش!!
اصن هدیه خریدن واسه مردا سخته :/
آقاگل ‌‌
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۶:۲۳
ما مردا عموماً از خرید خوشمون نمیاد. برا همینم خرید لباس و شلوار و از این دست و انتخاب کردن شون برامون عذاب آوره. یکی از دلایلی که از هدیه گرفتن پیرهن و تی شرت و بافت و اینا خوشحال میشم همینه. :) حالا اگه بدونم سلیقه یک فرد خاص هم هست که دیگه هیچی. خب خوشحال ترم میشم. مستر جُ هم ممکنه با من هم عقیده باشه و خوشحال بشه.
البته من اگه کتابم هدیه بگیرم خوشحال میشم. اگه توپ والیبال و فوتبال و لباس تیمای ورزشی رو هم هدیه بگیرم باز خوشحال میشم. ولی مثلاً عطر و ادکلن هدیه بگیرم نه خوشحال نمیشم.
اینارو گفتم چون سلیقه مردا نزدیک به همه. شاید گره گشا باشه:d

پاسخ :

سایزشو نمیدونم آخه 🙈🙈🙈🙈
بپرسم میفهمه!
به علاوه اینکه ندیدم از خرید بدش بیاد!!
بعد اینکه جو همیشه عطر میزنه... فک کنم بدش نیاد از ادکلن...
البته اینم چون سلیقه‌شو نمیدونم فعلا منتفیه.
و اینکه از فوتبال متنفره!!!!
کتابای فلسفی میخونه که من سر در نمیارم!!
و مهمتر از همه، باید چیزی بگیرم که زیاد جا نگیره و تو چمدونم جا بشه!
آبو :{
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۶:۲۳
iphone x بخرید :|

پاسخ :

فلوس لا موجود! :)))
بهارنارنج :)
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۶:۲۵
پیرهن صورتییییی:|

پاسخ :

بهش گفتم لباسای عیدو ست بخریم... گفت صورتی نمیپوشم من! :))
لافکادیو ‌‌
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۶:۳۹
با نام و یاد خدا
کتاب.

پاسخ :

^__^
کتاب فلسفی دوس داره... من از فلسفه سر در نمیارم که بدونم چی خوبه!
واتس یور آیدیا؟!
آبو :{
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۷:۳۶
پس همون جوراب :|

پاسخ :

یعنی به این سرعت با واقعیتای زندگی رو به روش کنم؟!! :)))
خانومی ...
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۷:۴۲
کیف و کمربند، پلیور، ادکلن ، پیرهن مردونه یا تیشرت .
من اولین بار یه بلوز بافتنی خریدم براش ، اون اولین بار برام ادکلن خریده بود =))

پاسخ :

به بافت فک کردم... ولی جو تو گرمسیری زندگی میکنه.
بهم میگفت داری میای لباس گرم نیار!!
پیرهن هم سایزشو نمیدونم.
ادکلن سلیقه‌شو نمیدونم!!
کیف پول رو مامانم واسه تولدش گرفته بود!!
اوضاعی دارم من واقعا :)))
جو لیک
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۸:۰۶
عینک آفتابی؟

پاسخ :

یعنی لازم نیست رو صورتش امتحان کنه؟!
اینم فکر خوبیه 🤔
פـریـر بانو
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۸:۵۷
عه یعنی می‌خونه اینجا رو؟
سلام مسترجو😁

:: کتاب چیز خوبیه. ساعت و اینام شاید خوب باشه🤔

پاسخ :

گاهی میخونه :)

کتاب خوبه. اما سوال اینه که چه کتابی؟
ساعت گروووونه :))
ام اسی خوشبخت
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۹:۰۷
معمولا آقایون از وسایل دکوری خاص مثل کره زمین و ماکت هواپیما و این چیزا خوششون میاد. ایشون علاقه ندارن؟

پاسخ :

نمیدونم!! اینم فکر خوبیه :)
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۹:۳۲
من جدیدا برای تولد یکی از دوستام یه ماگ سفارش دادم با این تفاوت که برای عکسش یه خط شعر کوتاه و تاریخ تولدش با دست خط خودم نوشتم و آپلود کردم تا روش چاپ کنن، جالب شد انگار که خودم با خودکار روی لیوان نوشته بودم... اگر خواستید آدرس سایتی که سفارش دادمو بدم :)

پاسخ :

آره ممنون میشم.
چقد طول کشید تا تحویل گرفتید؟
آقاگل ‌‌
۰۲ بهمن ۹۶ , ۱۹:۴۰
خب از خودش لازم نیست بپرسی. از مادری خواهری برادری پدری :)

پاسخ :

اینم فکر خوبیه :)
פـریـر بانو
۰۲ بهمن ۹۶ , ۲۰:۰۱
سخت شد :|
یه دیوان حافظ بخر خیلی هم شاعرانه و خوب و فلسفیه! والا :))

:: راست میگی :دی

پاسخ :

مخصوصا اینکه هدیه اوله! دلم میخواد خاص باشه! :)
حافظ هم دوس داره‌..‌. ولی بیشتر مولوی دوس داره :)
لافکادیو ‌‌
۰۲ بهمن ۹۶ , ۲۰:۰۲
فلسفه خوبه. ولی قضیه اینه که شما بدونی طرف فلسفه میخونه یا به فلسفه علاقه منده. این دو تا با هم فرق داره. آیا سیر خاصی تو مطالعه فلسفه داره؟ یا تفننی فلسفه عامی خونده و یه سری اطلاعات داره؟ آیا سری کتاب های خاصی رو جلو رفته؟ چی خونده تا حالا؟ چی نخونده؟ و تمام این سوالات مثل این میمونه که بخوای براش پیراهن بخری و سایز و اندازه و مدل و رنگی که دوست داره رو باید پیدا کنی...
مگرنه بدترین هدیه میشه کتاب!
اما....
چون پرسیدی و حداقل من نمیتونم از این فرصت بگذرم که تو کامنت اسم هیچ کتابی رو نبرم با اینکه میدونی چقدر خسیسم تو اینکه بخوام هرجایی اسم کتاب ها رو بیارم... با چیزهایی که الان تو ذهنم گذشته و چیزهایی که تو گفتی...
اگه به فلسفه به صورت عمومی علاقه منده و نمیخوای متن سنگینی براش بگیری که تو ذوقش بخوره و بخوایم کتاب روایت داستانی خوبی داشته باشه و ذهنیت مون رو هم به چالش بکشه و طراوت هم تو بیانش باشه و یه کم هم بالاخره با فیلسوفای شرقی آشنا بشیم و خیال باطل فلسفه شرقی وجود نداره و ریشه فلسفه یونانه! رو دور بریزیم....
من پیشهادم کتاب "قلندر و قلعه" نوشته " سید یحیی یثربی" نشر قو هست. کتاب فوق العادیه و نگاه و زندگی شیخ اشراق شهاب الدین سهروردی رو روایت میکنه.

+امیدوارم بهترین هدیه همیشگی همدیگه باشین:)

پاسخ :

آره خب فک کنم به صورت عمومی فلسفه میخونه 🤔
نمیدونم کلا زیاد حرفای سخت سخت میزنه :))

ممنون. اسمش که قشنگه. و اینکه میدونم تو کتاب الکی معرفی نمیکنی :)
ممنون

+ ممنون ^__^
ان‌شاءالله به زودی قسمت تو و همه مجردای بیان :)
آوو کادو
۰۲ بهمن ۹۶ , ۲۰:۱۷
بهتر از این که چیزی بخری، اینه که لحظه های به یاد ماندنی براش ایجاد کنی :-)

+یه برنامه ی خاص و غافلگیرکننده بچین ...

پاسخ :

اتفاقا خیلی به اینم فکر کردم.
ولی خب برنامه بدون کادو.... یه چیزی کم داره خب :)
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۰۲ بهمن ۹۶ , ۲۰:۵۹
http://www.shablon.ir
این آدرس سایتش، حدود چهار پنج روز طول کشید البته خورد به پنج شنبه جمعه
اینم عکسش:
http://bayanbox.ir/view/7938410325679988937/IMG-20180106-161023-584.jpg

پاسخ :

خوشکله ^__^
ممنون ♡♡
آقاگل ‌‌
۰۲ بهمن ۹۶ , ۲۱:۰۲
اون پیشنهاد ماگ خیلی خوب بود الان که می‌بینم.
مثلاً با این بیت سعدی:
من آن نیم که حلال از حرام نشناسم.
شراب با تو حلال است و آب بی تو حرام.
:)

پاسخ :

وای چه شعر خوشکلی!!!!! :)
آره خیلی پیشنهاد خوبیه
خانومی ...
۰۳ بهمن ۹۶ , ۰۰:۳۷
پس بزار فکر کنم دوباره نظرم رو بگم ^_^

پاسخ :

باشه ممنون :**
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۰۳ بهمن ۹۶ , ۰۱:۰۰
خواهش میکنم ^_^ 3>

پاسخ :

🌷🌷🌷🌷🌷
لوسی می
۰۳ بهمن ۹۶ , ۰۸:۱۸
آها اینم بگم که یکی از لوکس ترین انتخابهای من برای مستر که از صمیم قلب خوشحالش کرد و بهش نیاز داشت یک ساک خلبانی بود. چون همسر تو هم ماموریتیه گزینه ی خیلی خوبیه البته قدری گرونه ولی موندگارهههه.

پاسخ :

همسر من کلا تو ماموریت زندگی میکنه :))
ساک خلبانی... تا حالا نشنیده بودم!
♫ شباهنگ
۰۳ بهمن ۹۶ , ۰۹:۱۰
کتاب
و
عطر (ادکلن و اسپری و خلاصه یه چیز بودار)
و
من اگه فرصت داشتم شال گردنم می‌بافتم [البته بلد نیستم :)))]
براش کیک هم درست کن :)

پاسخ :

اتفاقا دیروز یه کیک تو قابلمه با اجاق گاز درست کردم!! :))
چون اونجا فر نیست

شال هم بلد نیستم ببافم :)
کتاب و عطر فکرای خوبیه
نیمه سیب سقراطی
۰۳ بهمن ۹۶ , ۱۲:۵۰
جز اینایی که دوستان گفتن ...
ساعت ! ( کلا با ساعت های مردونه بند چرمی شیک خیلی حال میکنم !)
شیور هم خوبه مثلا ... یا پاور بانک ...

پاسخ :

ممنون :*
لوسی می
۰۴ بهمن ۹۶ , ۰۸:۴۵
خب من ترجیح میدم مستر دلخور بشه تا اینکه سورپرایزم از بین بره! :)))
بهش بگو بعضی پستها مشورتی ان و به زودی فک رمز میشن هیچ پستی برای تو رمزدار نیست و نمی مونه! :دی
حالا از ایناش گذشته اگر همسرت اینقدر سبک سفر میکنه که ساک لازم نیست پس! مستر هم نسبت به من سبکتر سفر میکنه اما چون تقریبا هر روز دوش میگیره همیشه یه بار پوشاک داره و حتی برای سفرهای یکی دو روزه هم می بره.
من ساک رو حدود سیصد تومن خریدم جنسش هم انصافا خوبه اما از برند خاصی نیست. برندهای مشهور از پونصد به بالا دیده بودم که برای من دیگه نمی صرفید.
اما خب خیلی مستر راضیه هربار از ماموریت برمیگرده میگه که چقدر این ساکه خوبه :))
چون جای لپتاپ و مدارک هم داره و به خاطر چرخ دار بودن حملش راحته. چیزی که همیشه مستر با بردنشون و وزنشون مشکل داشت.
حتما بچه ها گفتن اما عطر و ادکلن و اسپری هم خیلی خوبه و هیچوقت تکراری یا ضایع نمیشه.
بیشتر از کادو مدل سورپرایز کردن مهمه ولی کادو هم باید باشه خدایی.

پاسخ :

جو یه ساک داره، با تعریفایی که تو کردی فک کنم همون ساک خلبانیه!!! :)
وای وای لوسی‌می!! اگه بدونی چی خریدم! :)))))
پـــــر ی
۰۴ بهمن ۹۶ , ۰۹:۲۶
برو بازار هر چی چشمت رو گرفت بخر :) به همین راحتی

پاسخ :

همین کارو کردم آخرش! :))
✿دخترے از تبارِ غرور✿
۰۴ بهمن ۹۶ , ۱۰:۳۳
چی خریدی بالاخره؟؟؟ من چیکا کنم آخرش انقده فک کردم و به نتیجه ای نرسیدم :(

پاسخ :

عزیییزم
واقعا تصمیم‌گیری واسه هدیه آقایون سخته!
تو پست جدیدم نوشتم چی خریدم ^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan