در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۲۷۰. دیگه همسر گندم شدن همچین تبعاتی هم داره :)

آقا من دیروز، تریپ ادبی و علم بهتر است از ثروت و اینا برداشتم و رفتم کتابخونه‌ها رو زیر و رو کردم دنبال کتاب قلندر و قلعه!!!! هیشکی نداشت! :/

بعد کلی تلاش و پیگیری و اینا، بالاخره یه کتابخونه پیدا کردم که داشت... دو ثانیه قبل از اینکه پولشو بدم دیدم جلدش یه کم پاره شده!! به خانومه گفتم ببخشید میشه یه سالمشو بدید؟؟ میخوام هدیه بدم آخه!

گفت فقط دو جلد داریم، اون یکی جلدش اونجاس... اون یکی جلدشم پاره بود :'(

به مامان اینا گفتم اون طرف خیابون لباس مردونه داره... بریم ببینیم.

رفتیم.

مامان گفت این تیشرته خوبه‌ها...

گفتم آخه سایزشو نمیدونم!

مامان گفت این صندلا هم خوبه...

گفتم آخه سایزشو نمیدونم!!

آبجی کوچیکه گفت: تو که سایز نمیدونی چرا اومدی اینجا؟!! :/

تو یکی از مغازه‌ها جوراب دیدم!! ^__^

گفتم وااای مامان جوراب بخرم براش!! سوپرایز باحالی میشه :دی

آبجی کوچیکه نذاشت!!!

گفت با کلی ذوق کادوشو باز میکنه ببینه جورابه حالش گرفته میشه!!

هر چی براش توضیح دادم که بابا، کادویی که اغلب واسه مردا میخرن جورابه، تو کتش نرفت!!! نذاشت بخرم :(

دیگه کاملا ناامید شده بودم و داشتیم برمیگشتیم خونه که چشمم خورد به یه اسباب‌بازی فروشی!!!

یه پک بیست تایی بازی!! که دو تاش منچ و مارپله بود!! :)))

هیچی دیگه... بالاخره کادومو خریدم ^__^

به غرغرای آبجی کوچیکه هم توجه نکردم :))

خو یه ماه اونجا حوصله‌م سر میرفت :پی

آقاگل ‌‌
۰۴ بهمن ۹۶ , ۰۹:۵۷
به قول قدیما از دست ...

پاسخ :

از دست و زبان که برآید... کز عهده شکرش به در آید ^__^
لوسی می
۰۴ بهمن ۹۶ , ۱۰:۰۹
جوابت به کامنت اول :))))
هدیه ت :))))
ایول واقعا. همیشه دوست داشتم همچین چیزی برای مستر بخرم یا اون برای من بخره اما کلا مستر تو این چیزا پایه نیست! :/
آفرین واقعا. :)

حالا خدایی مستر جو میاد اینجا رو میخونه؟ یا مطمئنی به نت دسترسی نداره؟

پاسخ :

^__^
جو پایه‌س :)

این روزا که خیلی سرشون شلوغه... فک نکنم بیاد
ولی گاهی میخونه.
یکی دو بار هم کامنت داده! :)
بق بقو
۰۴ بهمن ۹۶ , ۱۰:۵۷
آفرین یه چی گرفتی دوتایی باهم استفاده کنید:))))

پاسخ :

یه همچین آینده نگری هستم :)))
♫ شباهنگ
۰۴ بهمن ۹۶ , ۱۱:۵۵
عطر می‌گرفتی که در همه حال بوی عطرش تو رو یادش بندازه خب :دی

پاسخ :

آخه تازگی چند شیشه عطر گرفته بود. :)
بعدم سلیقه‌شو نمیدونستم.
لافکادیو ‌‌
۰۴ بهمن ۹۶ , ۱۲:۳۹
من دیگه حرفی ندارم :/
+ اتفاقا این روزها یه سرگرمی جدید پیدا کردم اگه میدونستم همچین هدیه ای هم میخری بهت معرفی میکردم :)

پاسخ :

گشتم، نبود خب! :)))
+ عه! معرفی کن! روز مرد در راهه هنوز :دی
آقاگل ‌‌
۰۴ بهمن ۹۶ , ۱۲:۴۵
آقاگل همان به که ز تقصیر خویش عذر به درگاه خدای آوردم. :)

پاسخ :

:))))
واران ...
۰۴ بهمن ۹۶ , ۱۴:۱۵
حداقل یه صفحه شطرنج  با مهره هاش براشون میگرفتین :))
تو که بازی گرفتی !:)))

سلام
مبارکه :)
ایشالا با دل خوش با هم بازی منچ و مار پله کنید و خوش باشید :)



+


پس چند وقت دیگه حکومت خونه تون می افته دست خواهرت ؟:))
یکمدت دلتنگت میشه و احتمالا شبا گریه کنه ( خواهر زن داداشم این شکلی بود ) بعد از مدتی حکومت میکنه :))


++

من عاشق خواهرتم جای ما خداوکیلی یه ماچ ازش کن :**

پاسخ :

روش شطرنج هم کشیده! :)
بعد اینکه هیجان منچ و مارپله خیلی بیشتر از شطرنجه آخه :)))

+

آره هر بار میخوام برم گریه میکنه! دلمو ریش میکنه! :(

+

^__^
لطف داری ... چشم :**
ოaЯყaო ...
۰۴ بهمن ۹۶ , ۱۵:۵۸
:) به به چه هدیه ی باحالی
تخته نرد هم خوب بودا:)

پاسخ :

:)
ان‌شاءالله مناسبتای بعدی 
asra ツ..
۰۴ بهمن ۹۶ , ۲۰:۰۵
این همه کادو بعد تو کلا سلیقه و سایز رو نمیدونی بعد این همهههههههههههههه مدت؟

پاسخ :

اولین باره دارم براش کادو میخرم :)))))
حوا بانو
۰۴ بهمن ۹۶ , ۲۰:۵۶
خوب کردی :)

پاسخ :

^__^
بانوچـ ـه
۰۵ بهمن ۹۶ , ۰۰:۱۹
عاغا عالیه من تایید میکنم :))

پاسخ :

:))
آسـوکـآ آآ
۰۵ بهمن ۹۶ , ۰۸:۳۳
بازی :D
خدای من :D

پاسخ :

:)
کیان شریعتی
۰۵ بهمن ۹۶ , ۱۹:۲۷
بازی خوبه سرگرم میشید.

پاسخ :

اوهوم‌:)
جو لیک
۰۸ بهمن ۹۶ , ۲۰:۴۰
ما برای بابام حتی جوراب هم نمیتونیم بخریم. کلا از خریدن هر چیزی براش منع شدیم. لباسا رو میده بیرون، جورابا رو میده داداشم، ماگ رو جامدادی می کنه، عطر رو میذاره خاک بخوره، کتابو میگه به دردم نمیخوره میده کتابخونه، گوشیو میده این و اون، دیگه امسال یه کیک دادیم بهش گفتیم تولدت مبارک همونم نخورد :|

پاسخ :

منم دارم به همین نتیجه میرسم که واسه بابام نمیشه چیزی خرید!!
چون بابای منم عین بابای توعه!
تازه میگه اینو گرون خریدین نمیارزه که! ://
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan