در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۲۷۱. هیچ بیهوده‌ای بیهوده نیست!

همیشه فک میکردم حکمت گواهینامه گرفتنم این بوده که تو بانک و سر جلسات امتحان به عنوان کارت شناسایی ازش استفاده کنم و از ارائه دادن کارت ملی و شناسنامه‌م با اون عکسای فاجعه در امان بمونم!!

اما جریان خیلی فراتر از این حرفا بوده!!

یعنی خب اگه گواهینامه نبود یا با هزار بار سرخ و سفید شدن همون کارت ملی‌مو میدادم. یا نهایتا اراده‌مو جمع میکردم و میرفتم ثبت احوال دو کورس پایین‌تر از خونمون و کارت ملی و شناسنامه‌مو عوض میکردم! اماااا...

اینکه دوشنبه بلیط هواپیما دارم و شناسنامه و کارت ملیم پیش جو جا مونده و یهویی وسط نماز یادم افتاد که کارت شناسایی ندارم و یهویی‌تر یاد گواهینامه‌م افتادم، جز حکمت خدا چی میتونه باشه؟؟ :دی


+ به جو میگم خوب شد گواهینامه گرفتمااااا ... نه؟؟

میگه کارت پایان خدمتم نداری! نه؟!!

:|


بهارنارنج :)
۰۶ بهمن ۹۶ , ۱۹:۱۹
بله:)))
بازم خوبه ها

پاسخ :

آره اگه نبود نمیتونستم برم!! تاااا نیمه دوم اسفند که خودش بیاد! :)
آسـوکـآ آآ
۰۶ بهمن ۹۶ , ۱۹:۲۳
من ازش هنگام ورود به دانشگاه زمانی که کارت دانشجویی همرام نیست استفاده می کنم
و گاهی حتی به عنوان کارت ورود به جلسه امتحان
بعد از 6 سال داشتن گواهینامه
این تنها موارد استفاده ش برام بوده :|

پاسخ :

منم یه ۶-۷ سالی هست همین استقاده‌ها رو کردم!
به هر حال یهو دیدی استفاده نکردیم خمس بهش تعلق گرفت :دی
اَسی ...
۰۶ بهمن ۹۶ , ۱۹:۳۵
برو کارت ملیت رو عوض کن راحت شی! تا پایان امسال فرصت هست که کارت هوشمند ملی بگیریم

پاسخ :

کارت ملی‌مو عوض کردم
ولی کارت ملی و شناسنامه‌م پیش مستر جو مونده

ام اسی خوشبخت
۰۶ بهمن ۹۶ , ۱۹:۳۵
کی برای گرفتن کارت پایان خدمت اقدام میکنید؟ دیر نشه یه وقت؟ :)
سفرتون بسلامت :)

پاسخ :

فک کنم آدرس وبلاگمو بدم معافم کنن :))))))
ممنون :**
مترسک ‌‌
۰۶ بهمن ۹۶ , ۱۹:۳۷
الان بگم «از دست مستر جو» یا خودت بهش میگی؟ D:

پاسخ :

خودش میاد میخونه :))))
ოaЯყaო ...
۰۶ بهمن ۹۶ , ۱۹:۴۴
خخخخ گندم واقعا باحالی تو :)

پاسخ :

^__^
خانومی ...
۰۶ بهمن ۹۶ , ۱۹:۵۷
:))))
من که گواهینامه م اکثرا دست آقای همسره ...

پاسخ :

عه
به چه دردشون میخوره؟!
آقاگل ‌‌
۰۶ بهمن ۹۶ , ۲۰:۲۶
تازه من به واسطه همین کارت یکبار مشهد خون اهدا کردم. :)
چندین بار هم توی مسیر کرمان-اصفهان ایست بازرسی کارت شناسایی خواسته که خب خوشبختانه همراهم بود. :d
دیگه اینکه در تأیید حرف مترسک از دست...

پاسخ :

کلا پر مصرف‌ترین کارته :))
حتی واسه ماها :دی
مستر صفری
۰۶ بهمن ۹۶ , ۲۰:۳۰
زنگ بزن بهش بگو من وقتی دارم میرم طرف فرودگاه تو هم مدارک شناسایمو بردار و بیارشون فرودگاه.
یعنی با یه تیر دوتانشون میزنی هم میکشیش فرودگاه که باهات خداحافظی میکنه یه چندین دقیقه قبل از پرواز و مدرک هاتو برات میاره.
مسترجو گندم بانو منتظره فرودگاه نکاریشا...

پاسخ :

دارم میرم پیش خودش!
اگه تو یه شهر بودیم که خوب بود :)
yalda shirazi
۰۶ بهمن ۹۶ , ۲۰:۳۰
میگم گندم تو هم کارت ملیت رو هوشمند کردی؟ آقا خانواده و آشناها هوشمند کردن عکسا افتضااااحه. یعنی یه چی میگم یه چی میشنوی. افتضاح تر از عکسای شناسنامه های قدیم و اینا.
حالا من دنبال یه جایی هستم که عکس بهتری بگیرن!!! از هر کی میپرسم میگه جایی که رفته به درد نخورده. گفتم ببینم تو کجا رفتی و اگر خوب بوده منم برم همونجا.

پاسخ :

آره هوشمند کردم.
والا عکس شناسنامه و کارت ملی قبلی من به حدی بد بود که عکس قورباغه پیشش شاهی میکرد :/
حالا نمیدونم بهت بگم خوب عکس گرفته یا نه!! ولی نسبت به عکس قبلی من بهتره.
به نظرم میشه چهارراه مقر. حالا اگه آدرس دقیقتر خواستی بگو بپرسم از داداشم بهت بگم.
یک آشنا
۰۶ بهمن ۹۶ , ۲۱:۲۹
مطمئنی تو پرواز ازت قبول میکنن ها ها ها :/
دیگه یه جوری باید تو دلت رو خالی کنم دیگه

پاسخ :

:|
جو میگه قبول میکنن!! فک کنم خودشم پرواز قبلی با گواهینامه رفت!!
عه!! آشنا!!! :/
کلنگ همساده پسر
۰۷ بهمن ۹۶ , ۰۲:۰۷
پرواز بی خطر

پاسخ :

ممنون :)
عاقلی
۰۷ بهمن ۹۶ , ۱۱:۰۴
اون قسمت کارت پایان خدمتش باحال بود :)))

پاسخ :

:)
خانومی ...
۰۷ بهمن ۹۶ , ۱۱:۳۶
یه کیف داریم که مدارک ماشین ، بیمه و گواهینامه ها توش هست . هر کی با ماشین میره بیرون اون کیف رو میبره . اکثرا هم آقای همسر با ماشین میره بیرون من خونه م 😅

پاسخ :

آها خب پس شما از گواهینامه فقط به عنوان گواهینامه رانندگی استفاده میکنید.
ما گواهینامه‌مون شناسنامه و کارت ملی و کارت دانشجویی و ... هم هست :)))
واسه همین تو کیف پولمونه همیشه ^__^
کیان شریعتی
۰۷ بهمن ۹۶ , ۱۲:۱۸
گاهی به درد میخوره.

پاسخ :

اوهوم :)
خانومی ...
۰۷ بهمن ۹۶ , ۱۲:۴۷
مال من شناسنامه م که پیش مدارکه ( شناسنامه و دفترچه بیمه ) کارت ملی توی کیف پول ^_^

پاسخ :

منم از وقتی کارت ملیمو عوض کردم همیشه میذاشتمش تو کیف پولم،
تا اینکه لازم شد جو شناسنامه و کارت ملی منو با خودش ببره :)
بهرامی
۰۸ بهمن ۹۶ , ۰۸:۳۳
داستان جالبی بود :)) اره واقعا منم خیلی جاها شده فک کردم یکی از مدارکم به کارم نمیاد اما اتفاقی دیدم همون مدرک چقدر کارمو پیش برده.
به قول شما هیچ بیهوده ای بیهوده نیست

پاسخ :

:)
قول من نیست البته... فک کنم یه قول معروف باشه...
اینو همسرم همیشه میگه
פـریـر بانو
۰۸ بهمن ۹۶ , ۱۳:۴۲
پس واجب شد برم گواهینامه بگیرم. خیلی به درد بخوره :دی

پاسخ :

آره :)))
جو لیک
۰۸ بهمن ۹۶ , ۲۰:۳۹
تازه کارت ملی هوشمند که میخوای بگیری عکستو همونجا میگیرن، بهت نشون میدن ببینی خوبه یا نه! ولی هر چقدر بگیری بازم قیافه ت نابود میفته :| یه سوقصدی باید درکار باشه، طبیعی نیست اصن :|

پاسخ :

والا من بهش گفتم عکسه خوب نیس... گفت به هر حال که تو کارتت این شکلی نمیشه
نمیخواد یکی دیگه بگیری!!! :/
همون گواهینامه خوبه که خودمون عکس میبریم ^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan