در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

من موندم و یه عالمه جیغ نکشیده ...

وسط سر شلوغیای رزمایش، برای جو تشویقی نیرو اومده... پرسنلش بدون ابلاغ بایگانیش کرده... جو بی خیر مونده از دو امتیاز تشویقیش... کمیسیون خونه برگزار شد و به ما خونه نرسید... اگه اون امتیازو رد کرده بودیم الان خونه داشتیم!!

اون همه دعا کردیم که معجزه شه خونه گیرمون بیاد.... معجزه شد که خونه گیرمون نیومد!!

مترسک ‌‌
۱۴ بهمن ۹۶ , ۱۸:۱۳
حتماً خیری درش بوده...

پاسخ :

حتما... آه
آوو کادو
۱۴ بهمن ۹۶ , ۲۱:۰۶
ناراحت نباش، حتما خیر در این بوده :-)

+الخیر فی ما وقع

پاسخ :

پذیرش اینکه خیری درش بوده آسونه... ولی ناراحت نبودن سخته! :(
🔹🔹نیلگون 🔹🔹
۱۴ بهمن ۹۶ , ۲۱:۰۷
نمیشه اعتراض کنید؟ :(

پاسخ :

نه دیگه :(
آقاگل ‌‌
۱۴ بهمن ۹۶ , ۲۱:۱۰
به قول ننه من حتماً خیریتی بوده :دی

پاسخ :

حتما... کاش میدونستم چه خیریتیه ....
زبل خان
۱۴ بهمن ۹۶ , ۲۱:۵۳
امیدوارم هرچی خیره پیش بیاد.

پاسخ :

ممنون
divane !!
۱۵ بهمن ۹۶ , ۰۰:۲۱
بیا منم باهات جیغ بزنم.اصا حنجره پاره کردن لازم داره

پاسخ :

اوهوم! دل آدم سبک نمیشه با سکوت....
آبان ...
۱۵ بهمن ۹۶ , ۰۰:۲۲
یه خیری توش هست ..مطمن باش ..

پاسخ :

اوهوم .... دیگه وقتی آدم میسپره به خدا باید همه چی رو قبول کنه دیگه.
سخته ولی...
لوسی می
۱۵ بهمن ۹۶ , ۰۰:۴۰
عجب!
ببین "من حیث لا یحتسب" شما کجاست. نگران نباش خدا همیشه بزرگه :)

پاسخ :

کلا تا حالا همه چی از جایی جور شده که فکرشو نمیکردیم...
ولی لوسی‌می جانم، عروسی ما اردیبهشته.... کمیسیون بعدی شهریور :((
بعد من منتظر بودم خونه بدن از همینجا جهاز بخرم!! راه دوره نمیشه از شیراز بار بزنم!
بعد اینکه بعد عید همه چی گرونتر میشه و قدرت خرید محدودتر :((
پـــــر ی
۱۵ بهمن ۹۶ , ۰۹:۴۱
عجب کارمند خنگی ://///

پاسخ :

اصلا همه چیز خیلی معجزه‌وار اتفاق افتاده!!
تشویقی تو شلوغ پلوغیای رزمایش اومده...
کارمنده ابلاغ نکرده ...
دوستش و رییسش هم یادشون رفته بگن بهش...
حتی تو مدت رزمایش شب کاری میخوره به جو!!
ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم دادن تا ما
خونه دار نشیم! :///
پـــــر ی
۱۵ بهمن ۹۶ , ۱۲:۵۳
خیره ایشاالله.
دعا می کنم هر چه زودتر خونه تون جور شه. نگران نباش

پاسخ :

ان‌شاءالله
ممنون دوست جون ♡
ام اسی خوشبخت
۱۵ بهمن ۹۶ , ۲۱:۵۲
شما با خدا معامله کردید, ان شالله چیز بهتری پیش روتون هست :)
میدونم واقعا سخته این موقعیت, بارها تجربه کردیم, اما دعا میکنم زودتر اون خیر بزرگ براتون اتفاق بیوفته :)

پاسخ :

ان‌شاءالله
آره شرایط پیچیده و سخت شده...
ممنون :**
بانو ف تک نقطه
۱۷ بهمن ۹۶ , ۱۶:۰۷
غصه نخور قشنگ خانوم ^_^ انقد اتفاقای خوب میفته یه وقتایی که بعد که برگردی خوشحال میشی که دعاهات قبول نشد .. منتظر جایزه بزرگ واسه صبرت باش خدا هوای عروس دومادا رو داره 😍❤️


منو ببین که دلم باید خون باشه ولی نیست :))
قرار نیس عروسی بگیریم شهریور :)) سعیدم فعلا یه سال باید از تهران بره و حای باباش کارخونه رو بچرخونه و هر دو هفته یه بار بیاد تهران :|
حالا ببین چه پوستی از من کنده میشه ، این مدت هر روز باهم بودیم :| پنج سال و نیم :|
خدایا بر صبر من بیفزا :)))

پاسخ :

قبول دارم بانو جان. قبول دارم که اتفاقای بهتری در راهه...
ولی سخته که اصلا غمگین نشی...


خدا رو شکر که دلت خون نیست عزیزم :**
نمیشه عروسی کنید تو هم بری پیش آقا سعید زندگی کنی؟
خیلی سخته واقعا ...
خدایا بر صبر بانو بیفزا :)
بانو ف تک نقطه
۲۱ بهمن ۹۶ , ۱۹:۵۳
اینجوری سخت تر هیت اما سیف تر هم هست .. خیالمون راحت تره و همه چی دقیق تر و سر حوصله تر انجام میشه❤️

تحمل بایدم ^_^

شما نمیتونین یکم عقب بندازین؟تا شهریور مثلا

پاسخ :

بیعانه دادیم همه جا... نزدیک دو میلیون!!

ایول به این صبر و شکیبایی 👌👌👌
چه عروس خوشکلی بشی تو ^__^ :**
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan