در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۲۷۵. خاله بازی طور!

یلدا پیام داد که کجایی گندم؟!

گفتم این سر دنیا! 

گفت بابا عکس بگیر بذار تو وبلاگ!!! 

بفرمایید!! مستر جوی زرد پوش رو میبینید و یک عدد لوس آبی‌پوش که هر جا شن میبینه حرف اول اسم جو رو کنار حرف اول اسم خودش مینویسه و بعدم دورشو قلب قلبی میکنه :)) اون وسط مسطای تصویر هم یه نقطه قرمز میبینید که کیف منه!! جو میگه بندازش یه گوشه تو عکس نیوفته! ولی تو همه عکسا هس! :دی





یه جایی اون ته‌مه‌های ایران ما دو تا داریم تمرین زندگی میکنیم!!

یه مثقال برنج میشه غذای ظهرمون... اونقد کمه که خنده‌م میگیره!! واسه عروسکام بیشتر غذا درست میکردم! :))

دلخوشم به شمردن دقیقه و ثانیه تا ساعت دو بشه و جو بیاد خونه.

زندگیم شده عین همون رمانایی که میخوندم و میگفتم هووو چقد حادثه! بعد نگا میکردم به خودم که وسط یه تکرار بی انتها گیر افتاده بودم!

برعکس زندگی من، زندگی جو یه رمان پر حادثه‌س... که حالا من جفت پا پریدم وسط این حادثه‌ها و همش منتظرم ببینم بعدش چی میشه!

به معنای واقعی کلمه، دیگه از فردای خودم هم خبر ندارم!!


+ یه حادثه تلخ دیگه :(

فرمودن ناوگان هوایی اولویت نیس!!!

چی اولویته پس؟!!

+ هواپیما. سانچی. معدن. سعید طوسی!

+ لعنت


خانومی ...
۳۰ بهمن ۹۶ , ۱۱:۱۲
آخی ، انشالله همیشه خوشبخت باشید :)*

پاسخ :

ممنون :* ❤❤
جناب دچار
۳۰ بهمن ۹۶ , ۱۱:۱۳
بازهم درود به مرام یلدا خانوم که یاد کردن از شما :)

پاسخ :

:)
هوپ ...
۳۰ بهمن ۹۶ , ۱۱:۲۳
عزیزززززم...
خوشیتون همیشگی...

پاسخ :

ممنون هوپ جانم :)
آقاگل ‌‌
۳۰ بهمن ۹۶ , ۱۱:۴۸
الآن مگه حرف اول گندم G و حرف اول جو J نیست؟ پس چرا دارین H می‌نویسین؟ :)

پاسخ :

:دی

yalda shirazi
۳۰ بهمن ۹۶ , ۱۱:۵۴
چه حرف گوش کن!!! باورم نمیشه! :)))
به به! خوشبختم! قبلا دیده بودیم خودت رو؟ بادم نمیاد!
+من همیشه با خودم میگم چقد زندگیم ساده و بی هیجان و تکراریه اما بعدش میگم ترجیحا همینطوری بمونه بهتره! نمیدونم میتونم با حادثه و هیجان کنار بیام یا نه! اصلا حال کنار اومدن دارم یا نه!

پاسخ :

بعله بعله :))
+ خب هیجان بد هم نیست... به هر حال برات یه زندگی شاد و عاشقانه آرزو میکنم ^__^
yalda shirazi
۳۰ بهمن ۹۶ , ۱۳:۲۱
در ادامه ی کامنت آقا گل...
من فک کردم داری مینویسی F . گفتم جو که با J شروع میشه... بعد گفتم لابد اسم جو فرهادی فرشیدی فرزادی چیزی هست! ولی الان به نظر میاد همون H صحیح تره!

پاسخ :

اصلا مرد باس اول اسمش H باشه ^__*
محبوبه شب
۳۰ بهمن ۹۶ , ۱۳:۲۸
^_^
دیشب تو وبلاگایی که دنبال می کنم اسمتو دیدم و از خدا خواستم هر جا هستی دلت شاد و لبت خندون باشه :*
خوشحالم امروز ظهر وقتی وبمو باز کردم ستاره تو روشن دیدم ^_^

خوشی هاتون مستدام : )

پاسخ :

عزیز دلی شما :**
ممنون
asra ツ..
۳۰ بهمن ۹۶ , ۱۵:۲۹
سلام:)
خوبی؟:)

پاسخ :

سلام
خدا رو شکر. خوبم
تو خوبی دوستم؟؟ :**
مترسک ‌‌
۳۰ بهمن ۹۶ , ۱۷:۱۰
دیگه جا داره بگم: از دست جفتتون ;)

پاسخ :

چیکار کردیم مگه؟!!! O_O
محبوبه شب
۳۰ بهمن ۹۶ , ۱۸:۲۵
"لیست"ش جا مونده :دی

پاسخ :

لیست چی؟!!!
من هر چی فک کردم متوجه منظور کامنتت نشدم!! 🙈🙈🙈
زبل خان
۳۰ بهمن ۹۶ , ۱۸:۵۵
چه خوب. امیدوارم تنتون سالم باشه.

پاسخ :

ممنون :)
asra ツ..
۳۰ بهمن ۹۶ , ۱۹:۴۱
خوبم ^_^
خوش بگذره سمنو^_^

پاسخ :

خدا رو شکر
ممنون :*
آوو کادو
۳۰ بهمن ۹۶ , ۲۱:۲۶
این لباس آبیه از بچگی تو عکسات هست!!!! :-))

پاسخ :

آره :))))))
کلا من آبی خیلی دوس دارم ^__^
بق بقو
۳۰ بهمن ۹۶ , ۲۱:۳۱
ولی خوبه گندم نه؟ من دوست دارم این سبک زندگیو :)

پاسخ :

عالیه. ^__^
ان‌شاءالله به زودی خدا قسمتت کنه خوشکل خانوم ❤❤
بهارنارنج :)
۳۰ بهمن ۹۶ , ۲۱:۵۱
:)))
به سلامتی


اا گندم کفشات مثه کفشای منه:دی
:

پاسخ :

سلامت باشی :)

عه! تو کفش خریدن هم سلیقه‌ایم پس ^__^
لوسی می
۳۰ بهمن ۹۶ , ۲۳:۳۸
اول کامنت دوم یلدا شیرازی و دوم عشقتون مستدااااام یا این مرد خوش پوش خوش ذوق عکاس :)

پاسخ :

^__^
ممنون لوسی‌می جانم
ام اسی خوشبخت
۳۰ بهمن ۹۶ , ۲۳:۵۹
ان شالله همیشه خوشبخت و سعادتمند باشید در کنار هم :)
رنگ کیفتون که قشنگه، میتونه بخشی از دکور صحنه باشه :)

پاسخ :

ممنون دوست نازنینم :**
جو میگه کیفت قد خورجینه! :)))
راس میگه البته! خیلی بزرگه :))
بانوچـ ـه
۰۱ اسفند ۹۶ , ۱۰:۵۳
با تشکر از کیفت که در همه عکسا هنرنمایی کرده

پاسخ :

عکس دوس داره کیفم :)))
محبوبه شب
۰۱ اسفند ۹۶ , ۲۲:۲۷
دیشب تو (لیست :دی) وبلاگایی که دنبال می کنم ......

حرومه ها!!! مگه اینکه آخرش بنویسی: برگرفته از وبلاگ
gandomru.blog.ir

: )

پاسخ :

آها ^__^
باران ...
۰۵ اسفند ۹۶ , ۰۷:۳۴
سلام
ایشالا در کنار هم خوشبخت بشین 🙏
خوشی هاتون مستدام.


+

گندم جان روزت هم مبارک 🌹🌼

پاسخ :

ممنون واران جانم ♡♡
آسـوکـآ آآ
۰۶ اسفند ۹۶ , ۱۲:۲۸
شاد باشید و خوشبخت کنار هم

پاسخ :

ممنون 🌷🌷🌷
جو لیک
۱۵ اسفند ۹۶ , ۱۶:۰۶
من تنها نقطه قرمزی که میبینم این قلبه س که کل صورت آقانونو پوشونده. :| کیف پیدا نکردم :|

پاسخ :

دقت کنی یه نقطه قرمز کوچولو سمت چپ تصویر، اون وسط مسطا میبینی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan