در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۲۸۲.

نوشته :

" خود هری پاتر هم وقتی میخواد عینک بخره میگه از اون عینکایی که مهران مدیری تو باغ مظفر میزد بدین.

بعد ایرانیا بهش میگن عینک هری پاتری"!


دوست جو میخواست واسه خانومش عینک بگیره، من خیلی متعجب به جو گفتم " وااای نگا چقد عینک گربه نره!!!! چه گرونم هس! کی میخره از اینا؟! :/

بعد همسر دوست جو یه دونه از همون عینک گربه نره‌ها گذاشت رو صورتش گفت نظرت چیه گندم؟!!!

:|

گفتم خب میدونی، سلیقه من با تو فرق داره! ولی تو اگه دوسش داری بخرش :/ 


+ تا حالا از زاویه مهران مدیری و هری پاتر به این عینکا نگا نکرده بودم! :)))

آقاگل ‌‌
۱۷ اسفند ۹۶ , ۱۹:۴۳
من تصورم از شخصیت گندوم، دختری بود که دقیقاً همچین عینکی می‌زنه! :)

پاسخ :

O_o
:|
زبل خان
۱۷ اسفند ۹۶ , ۲۱:۳۲
عجب. عینک گربه نره ای :-))

پاسخ :

:)
ام اسی خوشبخت
۱۷ اسفند ۹۶ , ۲۱:۴۹
نگاه جالبی بود به این مدل عینک :)

پاسخ :

انصافا اولین بار گربه نره از این عینکا نزد؟!! :))
جناب قدح
۱۷ اسفند ۹۶ , ۲۲:۰۷
سلام گندم بانو :)

احوال شما چطوره ؟

دنبال شدید بانو

قدحتان پر می باد :)

پاسخ :

سلام
ممنون :)
محسن رحمانی
۱۸ اسفند ۹۶ , ۲۰:۴۴
جان ؟! اسم قعطی بوده ؟ یه اسمایی میذارنا .

پاسخ :

:)
لوسی می
۱۸ اسفند ۹۶ , ۲۲:۰۷
راستش اصلا یادم نمیاد مهران مدیری تو باغ مظفر چه عینکی میزد! اما هری پاتر رو خوب یادمه چون هویتش به عینکش بود!
من الان خیلی غرب زده ام یعنی؟ :دی
درسته!
عینک گربه نره هم همون بود :))
البته عینک رامبدی هم میشه بهش گفت :دی


راستی هم عیدت مبارک هم اولین روزت هم مبارک :)

پاسخ :

منم یادم نیست :))))
من حتی تصورم از عینک هری‌ پاتر و رامبد هم عینک گربه نره‌ایه :دی

ممنوووون :**
عید تو و روز تو هم مبارک.
هر چند خیلی دیر شد
جو لیک
۱۹ اسفند ۹۶ , ۱۱:۰۱
عینک جان لنونی حتی!

پاسخ :

من این خارجکیا رو زیاد نمیشناسم :))
محسن رحمانی
۰۱ فروردين ۹۷ , ۱۱:۱۶
سلام
عیدتون مبارک .

پاسخ :

سلام
ممنون :)
مستر صفری
۱۲ فروردين ۹۷ , ۱۱:۵۵
عینک هری پاتری و مدیری؟؟؟

پاسخ :

آره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan