در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۲۸۴. اصن حکمتش همین بود!

اینکه تلگرامو فیلتر کردن و ما مجبور شدیم n تا فیلترشکن نصب کنیم ....
اینکه بعدش که فیلترو برداشتن ما همچنان یکی از فیلترشکنا رو نگه داشتیم و گفتیم به این رفع فیلتر اعتباری نیس...
اینکه دوست من پیشنهاد میکنه برای ایده گرفتن واسه کلیپ و رقص عروسی dansul mirilor رو توی یوتیوب سرچ کنم...
اینا همش در راستای این جمله‌س که جو همیشه تکرار میکنه:
"هیچ بیهوده‌ای بیهوده نیست!"

+ خودم ترجیح میدادم به جای عروسی فقط بریم ماه عسل... اما خونواده‌ها با من موافق نبودن :/
نمیدونم بعدا حسم به جشن عروسی چجوری باشه... این روزا که خیلی استرس دارم
آقاگل ‌‌
۱۵ فروردين ۹۷ , ۱۱:۵۹
حکمتش منو مرد به قول دوستان :)
.
ان‌شالله جشن عروسی خوبی میشه. و خاطراتش شیرینش همیشه باقی می‌مونه براتون.

پاسخ :

:دی

ممنون :)
ان‌شاءالله روزی خودت
نیمه سیب سقراطی
۱۵ فروردين ۹۷ , ۱۲:۰۵
آدم عروسی میگیره خوش بگذرونه و شاد باشه و کلی عکس بگیره ... استرس چرا ؟ اصن شما عروسی بشین بقیه کارها رو میکنن ! اصلا استرس بگیری پوستت خراب میشه :))
به این فکر کن که سالها بعد خیلی بهتره که با دیدن عکسها و فیلمها و مرور خاطرات عروسی حس خوبی بهت دست بده و با خودت بگی چه خوشی گذشت ! نه اینکه یاد استرسش بیفتی !
الان ته ذغذغه هات باید خلاصه بشه در لباس و آرایش و رقص :))

پاسخ :

یه مقدار دست تنها شدم آخه...
امیدوارم فقط خاطره‌های خوب بمونه :)
اوه اوه، دغدغه رقصو که اصلا نگو 🤒
جناب قدح
۱۵ فروردين ۹۷ , ۱۲:۲۱
سلام :)

ان شاءالله یکی از بهترین مراسم ها باشه عروسیتون ...

پاسخ :

سلام

ممنون :)
ان‌شاءالله روزی همه جوونا :)
Haa Med
۱۵ فروردين ۹۷ , ۱۲:۳۶
این قضیه تلگرام این روزها خیلی سر زبونه.
استرس داشتن طبیعی هست.

پاسخ :

آره مث اینکه باز میخوان یه کارایی بکنن!!

میدونم... سخته ولی.
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۵ فروردين ۹۷ , ۱۲:۵۷
ان شاالله یه خاطره خوب و دوست داشتنی میشه برای تمام عمر:-)

پاسخ :

ممنون :)*
جناب دچار
۱۵ فروردين ۹۷ , ۱۳:۰۳
استرس گاهی مفیده
دعا میکنم به بهترین نحوی برگزار بشه :)

پاسخ :

عه!! آواتار مترسکو گذاشتین؟!! :))

ممنون :)
هوپ ...
۱۵ فروردين ۹۷ , ۱۳:۰۷
مطمئن باش این استرسا تموم میشن و تو یک روز عروس و تاج سر یک مجلسی و همه فقط به تو نگاه میکنن و دوست دارن با تو برقصن، برای تو آرزوی خوشبختی کنن، اصلا میتونی خودت رو توی لیاس عروس تصور کنی و دلت بیاد که نگیری عروسی؟
اگه نگیری بعدا حسرتش رو میخوری.

پاسخ :

تصمیم داشتم لباس بگیرم و عکس و فیلم بگیرم ولی مجلس نگیرم!!
نمیدونم والا... من زیاد تو گیر و بند این چیزا نبودم :)
ولی هر جوری فک میکنم میبینم این مقدار هزینه واسه ساختن یه شب چند ساعته زیادی زیاده.
yalda shirazi
۱۵ فروردين ۹۷ , ۱۶:۲۱
آقا منم با مجلس عروسی گرفتن مخالفم. آدم پاشه بره یه سفر حال کنه! ولی تو لذت ببر!
نمیدونم کمکی از دستم کلا برمیاد یا نه ولی من آماده هستم. اگر میتونم کاری کنم بگو حتما.
میخوی برم چارروی مشیر کارت عروسی سفارش بدم براتون؟!

پاسخ :

منم موافق نبودم. ولی نمیشه پدر و مادرا رو قانع کرد!
تو گلی عزیزم. ممنونم.
کارتا رو گرفتیم ^__^ از همون چهارراه مشیر :)))
ام اسی خوشبخت
۱۵ فروردين ۹۷ , ۱۹:۵۳
ان شالله خوب برگزار میشه و فقط خاطرات خوب میمونه.
با استرس یا بی استرس این روزا میگذره و تاثیری هم رو برگزاری مراسم نداره, پس من شما رو به آرامش دعوت میکنم و لذت از این روزهای خوش :)

پاسخ :

ان‌شاءالله
ممنون دوست جان :**
مهراد فروتن
۱۵ فروردين ۹۷ , ۲۱:۱۳
گندوم بانو یه عروسی مجازی هم بگیرید ما رو هم ذعوت کنید :))

پاسخ :

عروسی مجازی چجوریه؟!! 😊😊
لوسی می
۱۵ فروردين ۹۷ , ۲۳:۱۳
جانانِ من! حکمت این امر کشت ما را! :))


+راستش من اصصصصلا و ابدا از روز عروسیم خاطره ی خوبی ندارم و باورت نمیشه اگر بگم تا به حال که نزدیک هشت سال از اون روز میگذره حتی یک بار هم فیلم عروسیمو تماشا نکردم!  :| همین چند وقت پیش اتفاقا که تو خونه تکونیها سی دی فیلم عروسیمون رو دیدم داشتم به مستر همینو میگفتم که تا به حال حتی یک بار این فیلم رو ندیدیم! چرا نگهش میداریم اصلا؟! :|
اینو گفتم که بدونی عروسی اونقدرها مهم نیست! واین روزها میگذره و هیچ قدری از خوشبختیِ تو رو تعیین نمیکنه. در نتیجه اگر خدای نکرده خدای نکرده اون چیزی نبود که دلت میخواسته به سادگی ازش بگذر و روح و روانت رو مکدر نکن چون خوشبختی چیزی غیر از روز عروسیه.
هرچند که لذت بخش بودنِ اون روز میتونه یک خاطره ی ماندگار و قشنگ باشه و آرزو میکنم که برای تو اینطور باشه :)

پاسخ :

^__^

+ خودمم برام مهم نبود عروسی بگیریم. ولی خب حالا که میخوایم بگیریم دوس ندارم کم و کسری باشه.
با اینکه سعی میکنم حتما تو هزینه صرف‌جویی کنم، اما تو همون محدوده‌ای که در نظر گرفتیم واسه عروسی
دوس دارم همه چی درست پیش بره.
بیشتر چیزایی که نگرانم میکنه یکی رقصه، یکی لیز خوردن با لباس عروس!!
yalda shirazi
۱۶ فروردين ۹۷ , ۰۱:۰۳
خخخخ! کارت عروسی مامان بابای منم از چهارراه مشیر بوده!
خوشگله کارتتون؟ لباس رو چیکار کردی؟ خریدی؟ آرایشگاه؟ آتلیه؟ تالار؟ شام و میوه؟ دی جی یا آهنگ به هر حال! دیگه چی میمونه؟ آها لباس خانواده! مادر عروس مخصوصا آبجی کوچیکه! اینا هم با عروسه به نظر من!!!! ماشین عروس و گل؟
یه لیست درست کردم از کارای عروسی! تازه اینا خیلی کلیه! احتمالا خودت یه لیست پر و پیمون داری!
خلاصه که لذت ببر از اون شب! ایشالا خیلی بهت خوش بگذره و عالی پیش بره همه چیز.

پاسخ :

فک کنم همه کارت فروشیا اونجاس! :)))
صورتیه ^__^ ... شکوفه‌های بهاریه. :)
لباس رو کرایه میکنیم دیگه، رزرو کردم. همه اینایی که گفتی اوکیه :)
یه سری خورده ریز مونده که همون خورده ریزا بیشتر آدمو درگیر میکنه.

ممنون دوست جان ♡♡
ان‌شاءالله عروسی خودت :**
مستر صفری
۱۶ فروردين ۹۷ , ۱۶:۱۸
عروسی گرفتن رو فدای سفر زیارتی و سیاحتی نکن و همون عروسی رو بچسپ چون همین عروسی برات کلی خاطره میشه:)

پاسخ :

عروسی یه چیزاییش خوبه و یه چیزاییش بده.
مثلا اینکه مجبوری بعضیا رو که دوس نداری دعوت کنی بده! :))
yalda shirazi
۱۶ فروردين ۹۷ , ۲۰:۳۸
به نظر میاد کارتت خیلی خوشگل باشه!
چه خورده ریزی یعنی؟ اگر ممکنه بگو، جدی میخام بدونم.
بوس بوس... ایشالا اول عروسی تو خیلی عالی باشه!

پاسخ :

مثلا یه تعداد عکس اسپورت و مجلسی باید بگیریم،
که واسه اونا لازمه چندتا از لباسامو ببرم خیاطی درست کنه.
کله قند و پارچه باید بخرم واسه مراسم سوری عقد
تمرین رقص تک نفره و دو نفره
انتخاب چندتا آهنگ واسه رقصای دو نفره و چاقو
نوشتن و پخش کردن کارتا
کشیدن کروکی تالار
هماهنگ کردن با عکاس واسه عکسای اسپورت
انتخاب کیک و گیفت
گشت زدن تو اینترنت واسه پیدا کردن کلیپ عروسی و
 کلیپ رقص عروس و داماد واسه کپی برداری :دی
خرید لباسای مجلسی خونواده


ایشالا . ممنون :**
گفت و چای
۱۶ فروردين ۹۷ , ۲۳:۳۵
مبارک است. خوشبخت شوی الهی دخترم. پیر بشی اگر خدا بخواهد.

پاسخ :

ممنون :)
ان‌شاءالله روزی شما
yalda shirazi
۱۷ فروردين ۹۷ , ۱۲:۰۰
به نظر میاد خداییش این کارا سخت تره تا اون کارای اصلی!
موفق باشی!

پاسخ :

اوهوم.
چون به نظر کارای بی اهمیتی میان آدم حوصله‌ش نمیشه انجام بده
آسـوکـآ آآ
۱۷ فروردين ۹۷ , ۱۳:۰۴
استرسشم جذابه به نظرم
حتما عالی برگزار میشه
و اون روز تو اون لباس برات برای همیشه ثبت میشه :)
آرزوی یک عالمه خوشبختی :)

پاسخ :

ممنون :)
آبان ...
۲۰ فروردين ۹۷ , ۱۷:۴۳
عروسی را بگیر ...
تا باشه از این استرس ها
یه عالم خوشحال باش عروس جان

پاسخ :

دیگه قرار بر این شد که بگیریم :)

ممنون آبان جانم ♡♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan