در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۲۸۸.

اینکه معنی بعضی واژه‌ها واسه بعضیا چیزای عجیب غریبه ناراحت کننده‌س!!

"نیومد خونه‌مون پس بی احترامی کرد"!!

خب چرا نباید فک کنیم که شاید کار داشت؟

" فلانی چون تو رو دوس داره خودشو زورکی عروسیت دعوت کرده"!!!

خب چرا فلانی چون دوسم داره درک نمیکنه که ممکنه به هر دلیلی من برای تعداد مهمونام محدودیت داشته باشم؟!!!!

کی میشه فرهنگ ما درست شه؟!!

کی میشه درک مردم ما درست شه؟ 

مغز من کم درگیره که این فکرا رو هم با میخ میکوبین توی کله‌م؟!!!


+ جو فردا میرسه و من هر چی سعی میکنم بخوابم که زودتر بگذره خوابم نمیبره :/


++ لعنت به مرگای وبلاگی!!

Haa Med
۳۰ فروردين ۹۷ , ۲۳:۰۸
من دارم تلاش میکنم کمتر مردم رو قضاوت کنم. اینطور راحت تر هستم.
آره یکی از دوستان وبلاگی هم رفت :-|

پاسخ :

هر چی هم قضاوت نکنی باز قضاوتت میکنن.
خیلی رو اعصابن بعضیا :/

+ امان از این رفتنا
آبان ...
۳۰ فروردين ۹۷ , ۲۳:۱۷
این روزها بهترین رورها است واسه یه عروس ..
سعی کن لذتشو ببری :)

پاسخ :

راستش بیشتر دوس داشتم عروسی نگیرم.
میدونم اونجوری آرامشم بیشتر بود
نادیده گرفتن رفتار بعضیا برام خیلی سخته
شـمـلـ ـیا
۳۰ فروردين ۹۷ , ۲۳:۲۷
من عروسی نگرفتمو خودمو راحت کردم 😁😁

پاسخ :

خوش به حالت
کار عاقلانه‌ای کردی :)
بهارنارنج :)
۳۰ فروردين ۹۷ , ۲۳:۵۵
لعنت به مرگای وبلاگی:)

پاسخ :

لعنت واقعا
اعصابمو ریخت به هم :/
محبوبه شب
۳۱ فروردين ۹۷ , ۰۰:۰۸
ای بابا ای بابا :/
امیدوارم با روحی خسته وارد زندگی دو نفره ت نشی : )

++واقعا ناراحت کننده ست...

پاسخ :

سعی میکنم روحیه‌مو خوب کنم :)
البته اگه بذارن!
♫ شباهنگ
۳۱ فروردين ۹۷ , ۰۷:۴۲
مرگ وبلاگی؟
رفتن مترسکو میگی؟ :(

پاسخ :

آره ... خود بی‌مرامشو میگم :(
آسـوکـآ آآ
۳۱ فروردين ۹۷ , ۱۴:۲۰
لعنت به مرگای وبلاگی(100 بار)

شاید باید این رو هم درک کرد...
خیلی ناراحتم
خیلی

پاسخ :

از درک من خارجه! :(
Anne Shirley
۰۱ ارديبهشت ۹۷ , ۱۶:۰۳
فکر کن ستاره روشنش رو میبینی و کلی خوشحال و ذوق زده میزنی روش و با خودت میگی آخجون بالاخره برگشت، بعد با یه صفحه سفید و یه متن خدافظی روبه‌رو میشی.. :( چقدر میتونه ناراحت کننده باشه واقعا... :((

پاسخ :

چقد میتونه دوستاشو نادیده بگیره :(
ام اسی خوشبخت
۰۱ ارديبهشت ۹۷ , ۲۳:۲۶
امان از این فرهنگ های غلط

پاسخ :

آره واقعا
بانوچـ ـه
۰۳ ارديبهشت ۹۷ , ۰۹:۵۲
دم عروسی گرفتن هی به عروس استرس میدن

پاسخ :

خیلی آزاردهنده‌س این روزای دم عروسی!!
چند روز دیگه بیشتر نمونده... تموم شه و خلاص شم
جولیک ‌‌‌‌‌
۰۳ ارديبهشت ۹۷ , ۱۵:۴۳
کی مرده؟:|

پاسخ :

یک مترسک
لمس بوسه
۰۹ ارديبهشت ۹۷ , ۱۶:۵۷
الان شما به اعصابت فشار بیاری
فرهنگ غلط ِ مردم درست میشه??

پاسخ :

والا مشکل اگه از مردم بود میشد امیدوار بود حل بشه!
حیف که مساله جای دیگه‌س! :)))
جولیک ‌‌‌‌‌
۰۹ ارديبهشت ۹۷ , ۱۷:۰۳
فکر کردم واقعا کسی مرده. بابا رفته برمیگرده چرا سکته میدید انسان رو؟!

پاسخ :

من که گفتم مرگ وبلاگی! :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan