در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۲۹۷. در ادامه پست قبل

هر چی بیشتر آدم درمورد یه اتفاق بد فکر کنه، اون مساله عذاب‌آورتر به نظر میرسه...

پست قبلو پاک نمیکنم... تا یادم نره دیدگاه امروزمو... تا چند سال بعد خودم نشم مثل اون آدمی که امروز درکش نمیکنم!!

دوستیها خیلی ارزشمندن... مخصوصا وقتی اون سر مملکت فقط تویی و رفیقات... وقتی فاصله‌ت تا نزدیکترین قوم و خویشت چند صد کلیومتره...

مغز من خیلی زود اتفاقای مشابهو میچینه کنار هم، خیلی زود میگه فلانی که امروز تو این اتفاق عکس‌العملش این بود، فلان روز تو اتفاقی شبیه همین اتفاق یه عکس‌العمل دیگه‌ای داشت!!!

گاهی آدم توی یه زنجیره نیکی قرار میگیره، یه فردی بالای این زنجیره یه محبتی به یکی کرده، نفر دوم همون محبتو به یکی دیگه، و همینطور پیش رفته و یه زنجیره ساخته شده، خیلی زشته کسی قطع کننده همچین زنجیره‌ای باشه!!! کسی که خودش اون محبتو دریافت کرده و از نفر بعد دریغ کنه!!

و آخر همه این حرفا... اگه کاری واسه کسی کردید منت نذارید! اگه خواستید منت بذارید اصلا اون کارو نکنین!!

لافکادیو ‌‌
۱۷ خرداد ۹۷ , ۲۰:۳۸
حالا یه ماشین بهتون ندادن ها. دیگه آبروشون رو نبر :))
دلشون نخواسته خب. حتما رانندگیت خوب نیست دیگه. آخه من میدونم که گواهی ات صفره صفره... در حد استفاده برای کار بانکی و بلیط خریدن فقط ازش استفاده کردی... تا حالا دست افسر هم بخش نخورده...کوتاه بیا شما :)

پاسخ :

عامو خودمون ماشین داریم!!! صرفا جهت فرضیه سازی :)))

نار خاتون
۱۷ خرداد ۹۷ , ۲۰:۵۲
اینجوری نمیشه... اصن آدرس بده پاشم بیام:))

پاسخ :

ته ته ایران!!! آخرین نقطه مرزی ایران! همسایه دریای عمان! :))
بیا بزنش! :دی
nily ..
۱۷ خرداد ۹۷ , ۲۲:۳۲
چشم...

پاسخ :

چشمت بی بلا ^__^
ام اسی خوشبخت
۱۸ خرداد ۹۷ , ۰۴:۰۲
نصیحتتونو آویزه گوش میکنیم :)

پاسخ :

^__^
ح. شریفی
۱۸ خرداد ۹۷ , ۰۵:۳۶
یک اتفاق و یا کار خوبی رو که بشه ادامه داد رو بهتر ادامه بدیم.
بنظرم باید فراموش بکنیم به چه کسی خوبی کردیم تا منت نذاریم و یا توقع خودمون نره بالا

پاسخ :

کلا اگه قرار باشه همه فقط به فکر خودشون باشن زندگی چیز مسخره‌ای میشه...
♫ شباهنگ
۱۸ خرداد ۹۷ , ۰۶:۳۰
من معمولاً الطاف خودمو! فراموش می‌کنم و اینجوری دیگه هیچ وقت هیچ انتظاری از هیچ کس ندارم. حتی یه وقتایی می‌گم از اکسیژنم انتظار ندارم بیاد بره تو ریه‌م :))

پاسخ :

نه اینکه بگم چون خودم کمکی کردم انتظار جبران دارما...
میگم وقتی کسی از کمک یه سری افراد استفاده میکنه،
خیلی زشته که وقتی یه کاری مشابه همون از دستش برمیاد
برای یه افراد دیگه، پا پس بکشه و اونا رو رها کنه
محبوبه شب
۱۹ خرداد ۹۷ , ۰۴:۱۶
چه جالب
آخرین پست وبلاگمم درباره همین موضوعه!

پاسخ :

خیلی پست قشنگی بود ^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan