در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۲۹۸. چالش‌طور

در جام جهانی چشمان تو... من ایرانم در برابر اسپانیا


دعوت از لافکادیو و جولیک :)

آوو کادو
۱۹ خرداد ۹۷ , ۱۶:۳۸
هیچ کس به پرتغال بیچاره توجه نمیکنه! :-))

پاسخ :

اسم پرتغال میاد یاد اون لگدی میوفتم که کعبی به فیگو زد! :))))
یادش بخیر اون موقع‌ها خیلی فوتبالی بودم ^__^
خانومی ...
۱۹ خرداد ۹۷ , ۱۷:۰۵
این چالش چجوریه؟ من متوجه نشدم ...

پاسخ :

دعوت رادیو بلاگی‌ها ست :)
یه پست با عنوان "جام جهانی چشمات".
که خب چون پست من خیلی کوتاه بود عنوانو عوض کردم :)))
آسـوکـآ آآ
۱۹ خرداد ۹۷ , ۲۲:۱۶
بهههه بهههه

پاسخ :

^__^
آوو کادو
۱۹ خرداد ۹۷ , ۲۲:۱۶
همه ی دهه شصتی ها اون موقع فوتبالی بودن! :-)

پاسخ :

آخ آخ! چه انتظاری کشیدیما! اول دبیرستان بودم اون موقع!
همش منتظر بودم امتحانا تموم بشه بازیا شروع بشه ^__^
جولیک ‌‌‌‌‌
۱۹ خرداد ۹۷ , ۲۳:۴۲
ای وای من حالا چی بپوشم:))))

پاسخ :

^__^
آقاگل ‌‌
۲۰ خرداد ۹۷ , ۰۰:۳۳
یا حتی: چشمان تو اسپانیا و من ایران بی دفاع! نه؟ :))

پاسخ :

اوهوم اینم قشنگه :)
פـریـر بانو
۲۰ خرداد ۹۷ , ۰۰:۴۸
خیلی هم خلاصه و مفید. :))

پاسخ :

اصن تو که معلم عشقی،
بهشون بگو حرفای عاشقانه گاهی میتونه خیلی کوتاه باشه :)

ح. شریفی
۲۰ خرداد ۹۷ , ۰۱:۱۸
یعنی می برید ؟ :)

پاسخ :

تو جام جهانی چشمای یار، اصن گل به خودی میزنم که ببازم بهش :)
نار خاتون
۲۰ خرداد ۹۷ , ۰۹:۵۷
و ایران پدیده خواهد شد:))

پاسخ :

و ایران چهل ساله که پدیده‌ست! :)))))
פـریـر بانو
۲۰ خرداد ۹۷ , ۱۲:۱۳
عزیزم *__*

من با تمام وجود حرفت رو قبول دارم.
حتی گاهی با کلمه هم نه، با نگاه می‌تونی عاشقانه بگی، ببوسی، زیارتش کنی...

پاسخ :

الان پستتو خوندم.... هیچی دیگه، زبونم بند اومده!
اصن معلم عشق چیه... تو خود عشقی ^__^ :*
nily ..
۲۰ خرداد ۹۷ , ۱۳:۲۹
فقط پرتغال! D:

پاسخ :

:))))

mr point
۲۱ خرداد ۹۷ , ۱۰:۵۹
چه جالب
البته هنوز وقت هست تا قوی شدن ( مثل روزای آخر کنکور )

پاسخ :

هر چیزی با تلاش به دست میاد البته...

لا نتوری
۲۳ خرداد ۹۷ , ۱۴:۰۳
در جام جهانی ِ چشمانت همچو ایرانم
که با شکست های پیاپی چیزی از ارزش هایم کم نمیشود

پاسخ :

:))))))
سلام جناب لانتوری :)
میبینم که بازبگشتید! ^__^
لا نتوری
۲۴ خرداد ۹۷ , ۰۰:۴۲
سلام بزرگوار
درسته مدتیه دست و پا شکسته وب نویسی میکنم اما شما خاموش را دنبال میکردم
خاستگاری
نامزدی
اتفاقات و دوری از جو
انتن ندادن گوشی و دل نگرانی ها
ماه عسل
و
و
و
به قول جناب حافظ
ایام خوش آن بود که با دوست به سر شد " برای شما منظور از دوست همان "عشق" اقای جو هست "
ارزو میکنم خوشبخت باشید
یقینا سختی های زیادی هست اما بین همه ی سختی ها هم میشه خوشبختی را لمس کرد

پاسخ :

سلام
ممنون لطف دارید  :)
سجاد عبدی
۲۴ خرداد ۹۷ , ۱۳:۳۸
پس میبرید بازیو :))))

پاسخ :

این بازی دو سر برده :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan