در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۰۶.

تصمیم گرفتیم از این ویدیوهای انگیزشی نگا کنیم و بهشون عمل کنیم تا اون صداهای مزاحم توی مغز که هی میگن " تو نمیتونی. خراب میشه. نمیشه و... " رو خفه کنیم و بریم به سمت موفقیت ^__^

آقایی که برنامه رو اجرا میکنه میگفت هر کسی این کارا رو نمیکنه و مردم فک میکنن الکیه و...

ولی تکرار روی یه جمله میتونه اون جمله رو توی ذهن شما ثبت کنه.... امممم اگه بخوام بهتر توضیح بدم، به قول به قول یکی از همکارای مستر جو:

" اگه یه آدم عاقل وسط روز توی آفتاب ایستاده باشه و یکی پیدا بشه و بیاد بهش بگه الان شبه، میگه برو بابا!! دومین نفر که بهش بگه الان شبه، بهش میگه برو عامو! ولی سومین نفر که اینو میگه اون آدم عاقل سرشو بلند میکنه و به آسمون نگا میکنه!! ناخودآگاهش یه لحظه شک میکنه!! "

حالا توصیه این آقا اینه که دو تا لیست A و دو تا لیست B داشته باشیم. توی لیستای A وضعیتای فعلی‌مونو بنویسیم. توی یکیش اینکه چه آدمی بودیم تا حالا. صادقانه و کامل. و دومی، وضعیت مالی دقیق. درآمد و بدهی و قسط و ...

توی لیستای B بنویسیم که میخوایم در آینده چجوری باشیم. دقیق و با جزییات.

بعد لیستای A رو نابود کنیم و لیستای Bرو به مدت ۹۰ روز، هر روز مطالعه کنیم!

لیستای A رو حتما باید بنویسیما!

دلم میخواد انجامش بدم... ولی هی امروز و فردا میکنم!


+ یه نرم‌افزار خوب واسه زبان انگلیسی پیدا کردم! expert . بخش شنیداری و بخشای کمک آموزشی‌شو دوس داشتم.

به نظرم نرم افزار خوبیه.

واسه افزایش مهارت شنیداری و صحبت کردن، آموزش نگارش تخصصی، یه بخش روخوانی داره و یه سری بخشای کمک آموزشی.


خانومی ...
۱۷ تیر ۹۷ , ۱۰:۱۸
اپلیکیشن زبان برای گوشی سراغ نداری ؟
چه کار جالبی ، منم انجام میدم این لیست ها رو ^_^

پاسخ :

همین واسه گوشیه :)
خیلی اپلیکیشن خوبیه. البته یه بخشاییش پولیه.
ولی قسمتای اولش رایگانه، استفاده کن اگه دوس داشتی بخر :)
بازار داره اینو.
آسـوکـآ آآ
۱۷ تیر ۹۷ , ۱۰:۳۳
چقدر لیست نویسی پیشنهاد خوبیه.
حتما انجامش میدم

پاسخ :

امیدوارم موفقیت‌آمیز باشه ^__^
خانومی ...
۱۷ تیر ۹۷ , ۱۱:۴۷
من بازار ندارم 😅

پاسخ :

خب به یکی که بازار داره بگو داتلود کنه :)
شاید تو اینترنت هم بگردی پیدا بشه...
کلا نرم‌افزار خوبیه. من خیلی جذبش شدم. تلفظم به نظرم خوب شده
نیـ ـلی
۱۷ تیر ۹۷ , ۱۲:۰۱
چه جالب بودن گندم :)

پاسخ :

^__^
علیرضا آهنی
۱۷ تیر ۹۷ , ۱۲:۴۵
ممنون

پاسخ :

خواهش میکنم
Haa Med
۱۷ تیر ۹۷ , ۲۲:۰۶
نمیدونم چرا ولی یه مدتی فکر میکردم "ویدئو انگیزشی" برمیگرده به روابط بین زن و مرد تا اینکه فهمیدم نه بابا از این خبرا نیست :-))

پاسخ :

O_O
:|
آوو کادو
۱۷ تیر ۹۷ , ۲۳:۳۵
چه خوبه که تلاش میکنید برای زندگی هدفمند :-)

پاسخ :

^__^
زندگی انگیزه میخواد
محسن رحمانی
۱۸ تیر ۹۷ , ۱۱:۱۰
موفق باشی گندم بانو.

پاسخ :

ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan