در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۰۷. جدیدا عنوانم نمیاد! :/

ایرانیا وحدت عملی ندارن اصلا

هر چی میخوای بیانیه صادر کن که آقا نخرین تا ارزون شه

همیشه یه عده‌ای هستن که عقیده دارن باس تا گرونتر نشده دست بجونبونن!!

ولی تا دلت بخواد وحدت کلامی دارن!

یعنی شما هر جای ایران بگی "زمان اون خدا بیامرز" همه میدونن کدوم خدا بیامرزو میگی! :)))

آسـوکـآ آآ
۱۸ تیر ۹۷ , ۱۹:۳۷
عین واقعیته:-D

پاسخ :

^__^
واران :)
۱۸ تیر ۹۷ , ۱۹:۴۶
کاش تو بیان قسمت عنوان اختیاری بود:)))

سلام :)

اتفاقا باید خرید چون گرونتر از اینی که هست میشه :)))
همیشه این گرونی ها رو دولت متوجه مردم میکنه در صورتی که عامل این گرونی ها مردم نیستند !!
بلکه مشکل از جاهای دیگه اس.
پس بیانیه و کمپ و اینا بی فایده است و پر ضرر :|:)
هر چند من هیچی نخریدم :))



حالا کدوم خدا بیامرز منظورتونه؟! :دی

پاسخ :

حتی اگه مشکل جای دیگه هم نباشه بازم مردم میخرن! :)
حالا من به یه مورد بی‌خطر از عدم وحدت اشاره کردم،
شما تا ته منظور منو بخون! ^__*

:)
خانومی ...
۱۸ تیر ۹۷ , ۱۹:۴۷
اره متاسفانه

پاسخ :

فک کنم خاطره خوبی از وحدت نداریم :/
جولیک ‌‌‌‌‌
۱۸ تیر ۹۷ , ۲۰:۱۰
عدم اعتماد به خرد جمعی :دی
شایدم نبود خرد جمعی :|

پاسخ :

شایدم تو اون ته مه‌های ذهن همه‌مون یه ترس بزرگ هست
از عاقبت اعتماد به خرد جمعی!!!! :/

آوو کادو
۱۸ تیر ۹۷ , ۲۳:۰۱
این جا هر کس به فکر خویش است...

پاسخ :

به صلاحشون بود اتحادو یادمون ندن!!
نیلی ‌
۱۸ تیر ۹۷ , ۲۳:۰۳
چی؟ وحدت؟ چی هست؟ :)

پاسخ :

یه چیزی که هنوز پرژک ازش شامپو نساخته! ^__* :)))
بهارنارنج :)
۱۹ تیر ۹۷ , ۰۰:۴۴
متاسفانه:|

پاسخ :

هعی...
آقاگل ‌‌
۱۹ تیر ۹۷ , ۰۱:۵۷
خب نمیشه ملت رو از فعالیت وا داشت که. مثلاً نمیشه طرف کل برنامه‌ریزی ازدواجش رو بندازه عقب که ملت گفتن نخرین. میشه؟ نمیشه.

پاسخ :

با اون بلایی که سر قضیه خودروها سر ملت آوردن والا حق دارن بترسن مردم.
من خودم اگه زودی جهیزیه‌مو نخریده بودم الان نصفشو نمیتونستم بخرم!!!
پشتمون خالیه ...
حتی اعتصاب مغازه‌دارا رو جرم اعلام کردن و گفتن اعدام یا ۲۰ سال زندان داره با
تصرف اموالشون حتی!!!!
البته کلا من وحدت تو زمینه‌های دیگه منظورم بود. اینجوری تو لفافه پیچیدمش! :))
مجتبی
۱۹ تیر ۹۷ , ۰۲:۲۸
خدا رحمتش کنه.

پاسخ :

نور به قبرش بباره حتی :)

+ آبو؟؟
علیرضا آهنی
۱۹ تیر ۹۷ , ۱۲:۰۵
والا !

پاسخ :

:)
علیرضا آهنی
۱۹ تیر ۹۷ , ۱۲:۴۳
قالب خیلی خوشگله !! مخصوصا اون قسمت اواتاراش ...

پاسخ :

ممنون :)

مجتبی
۱۹ تیر ۹۷ , ۱۴:۱۹
حتی اگه ملت هیچی هم نخرن یه آقازاده ای پیدا میشه دو تن سکه میخره.

+ بله.

پاسخ :

وای دیدی؟!!! اونقد دلم میخواد یهو قیمتا بیاد پایین این یارو ضایع بشه!!! :/ هر چند تو ایران یه چیزی که گرون میشه دیگه ارزون بشو نیست....

+ عه! خوبی؟؟ خوشی؟؟ :)
مجتبی
۱۹ تیر ۹۷ , ۱۸:۲۷
اون آدمی که انقدر سکه میخره خودش قیمت سکه رو تنظیم میکنه... دلار هم همینطوری گرون میشه... کلاً همه اجناس همین طوری گرون میشن.

+ بد نیستم :)

پاسخ :

خر تو خر به تمام معنا!!! :/

+ :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan