در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۰۸. گتیسم!

یه قانون دارن جو و خواهر برادراش به اسم گُتیسم. این قانون از این قراره که هر چی بزرگتر گفت کوچیکتر باید بگه چشم!! بعد همه‌شونم عمل میکنن به این قانون!!! یعنی مثلا در میزنن، هر کدوم به بچه بعد خودش میگه پاشو درو باز کن! دیگه بستگی داره اون لحظه کوچیکترین فرد موجود کی باشه! :))
جو میگفت یه سری داداش کوچیکه‌ش که تو یه شهر دیگه درس میخونده زنگ میزنه خونه میگه شارژرمو جا گذاشتم. فردا فلان رفیقم داره میاد اینجا بده بیاره. بعد از اینکه جو شارژرو میفرسته دوباره داداشش زنگ میزنه میگه گوشی من نوکیاس، چرا شارژر سامسونگ فرستادی؟!! جو میگه: هر چی بزرگترت فرستاده استفاده کن، اعتراضم نکن!!! :|
هارد اکسترنالامون پر شده. میگه این سری که رفتیم شیراز هارد داداشمو میگیرم هارد خودمو میدم بهش! میگم خب اون شاید خودش لازم داشته باشه! گناه داره بگیری ازش. میگه وقتی بزرگتر هارد لازم داره کوچیکتر باید بگه چشم!!! :|
دیکتاتوریه رسما! :)))
به جو میگم تو چرا وبلاگ نمینویسی؟ میگه حرفی واسه گفتن ندارم!!
عزیزم تو خود سوژه‌ای! ^__* :))


+ چند روزه میخوام اینو بنویسم هی یادم میره!!
چند روز پیش آبجی کوچیکه زنگ زده میگه "آجی رونالدو و نیمار و فلانی و فلانی حذف شدن!! همه‌شونم میخوان از تیم ملی خدافظی کنن!"
حالا من اصلا اون فلانی و فلانی رو نمیشناختم، اسماشونم یادم رفته!! گفتم "عه. رونالدو هم میخواد خدافظی کنه؟"
گفت "وای آره. حالا دارن باهاش صحبت میکنن منصرف بشه!!"
بعد اون روز جو به من میگه " فینالو میبینیم ولی!! .... اگه یادمون بود... اگه حسش بود"!!!
ما دوتا کلا دو تا و نصفی بازی دیدیم از جام جهانی!! اونم بازیای ایران بود! :))
اونم فقط اسم سردار آزمونو بلدم و بیران‌وند!
فک کنم جزو اقلیت‌های جهان باشیم ما دو تا :)))


+ دنبال دستور یه غذا میگشتم، وارد یه سایتی شدم، از اینایی که تاپیک میذارن ملت میان زیرش جواب میدن. یکی از تاپیکا در مورد بدترین سوتی زندگی بود!! بعضی از خاطره‌ها خیلی بامزه و خنده دار بود! پاشین یه چالش راه بندازین سوتیاتونو بگین! یکم از این فضای خمودی در بیایم :)
خانومی ...
۱۹ تیر ۹۷ , ۱۲:۵۸
ما هم دو سه تا از بازیا رو بیشتر ندیدیم ...

پاسخ :

اونقدر تیمای بزرگ زود حذف شدن که فک کنم فینالو هم نبینیم دیگه :)))
حال نمیده نشناسی کشورا رو
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۹ تیر ۹۷ , ۱۳:۵۲
بیا مامان و بابای منو ببین که با چه هیجانی فوتبال می بیننD:

پاسخ :

خوبه هیجان جام‌جهانی :)
منم دوس داشتم فوتبالای جام جهانی رو...

نیلی ‌
۱۹ تیر ۹۷ , ۱۵:۵۱
حالا چرا گُتیسم؟ :)

پاسخ :

تو بعضی از شهرای استان فارس به "بزرگ" میگن "گُت" :)
آسـوکـآ آآ
۱۹ تیر ۹۷ , ۱۷:۲۲
خیلی قانونشون خوبه :-D

تو بین دخترا از اقلیت ها نیستی ولی اقای جو بین آقایون صد در صد از اقلیت ها هستن:-D

این چالشی که میگی راه بیفته بی آبرو میشیم:-(

پاسخ :

فک کن بچه آخری باشی! :)))
من همیشه دلم واسه داداش کوچیکه‌ش میسوزه :))))

والا دخترا هم اکثرا دیگه جام جهانی رو میبینن :)) 

اتفاقا داشتم فک میکردم بعضی از سوتیا مناسب فضای بیان نیست :'))
ولی خوبه... یه کم میخندیم
مــحــدثــه ...
۱۹ تیر ۹۷ , ۱۷:۳۶
گتیسم:))) خیلی ترکیب باحالیه:)))

پاسخ :

سوژه‌ان واقعا :))
yalda shirazi
۱۹ تیر ۹۷ , ۱۹:۳۱
عنوان رو که خوندم با خودم گفتم یعنی واقعا منظورش گُت هست؟
که دیدم آره هست!

پاسخ :

^__^
خوبی؟؟ کم پیدایی :)
بق بقو
۱۹ تیر ۹۷ , ۱۹:۴۰
مام این قانون رو داریم ولی یوخده شدتش کمتر :))))

پاسخ :

ظلمههههههههه واقعا :))))
من که بچه اول بودم از این قانونا نذاشتم چرا؟!!! ://
yalda shirazi
۱۹ تیر ۹۷ , ۲۱:۳۴
هستم ولی خسته ام!
مرسی از احوال پرسی. تو چطوری؟ خوش میگذره شهر غریب؟!

پاسخ :

:)
منم خوبم. ممنون. یه ذره تنهایی اذیت میکنه
ام اسی خوشبخت
۱۹ تیر ۹۷ , ۲۳:۰۰
ما هیچوقت قوانین بزرگتر و کوچیکتری نداشتیم. به نظرم ظلمه!
من هیچ بازی ندیدم, اقلیت بودن همیشه بد نیست:)

پاسخ :

ظلمه واقعا!! ولی جو قبول نمیکنه! :))))
تو رو دست ما بلند شدی پس ^__^
نه بد نیست اقلیت بودن... ولی به نظرم عجیبه خب!
ح. شریفی
۲۰ تیر ۹۷ , ۰۰:۳۲
چه تفاهمی دارن خانواده جو :)
من از فوتبال فقط صداشو میشنوم :)

پاسخ :

یعنی اینجوری که به گتیسم احترام میذارن به چراغ راهنمایی رانندگی نمیذارن! :))
خوبه ما اقلیتا داریم همو پیدا میکنیم کم‌کم ^__^
بابا پنجعلی
۲۱ تیر ۹۷ , ۱۰:۰۶
خب به مستر جو بگی اینجا بنویسه
کم کم به نوشتن عادت کنه

پاسخ :

جو فقط دوس داره اینجا رو بخونه!!
کامنتم نمیذاره، چه برسه به پست! :)))
حالا خودم سوتیاشو تعریف میکنم :دی
divane !!
۲۲ تیر ۹۷ , ۱۲:۳۳
تو خونه ی ما خلاف این قانون گتیسم هست مثلا ریزه ایسم! البته اینکه ما دوتا بیشتر نیستیم و من خواهر بزرگه هستمم در نظرم بی تاثیر نیست:)))

پاسخ :

پس ریزه‌ایسم‌تونو درست اجرا نمیکنین ^__*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan