در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۰۹. مارمولک آدمه، گربه خره!! :|

یه ماهه یه مارمولک تو دستشویی این خونه داره زندگی میکنه!!

شایدم بیشتر از یه ماه باشه... از وقتی ما اومدیم این اینجا بود.

کلا این خونه فک کنم رو سرزمین مارمولکا بنا شده... انواع مارمولکو من اینجا دیدم!!

کوچولو، بزرگ، چاق‌، لاغر، سیاه سوخته، شیشه‌ای!!

به جو میگم بیا اینا رو بکش!

میگه اینا چیکار به تو دارن؟!! مارمولک آدم میبینه فرار میکنه مث سوسک نیست که!!

بعد چند وقت پیش یه سوسک دیدم صداش کردم میگم بیا اینو بکش!

میگه گناه داره!! :/

میگم ای بابا این که دیگه سوسکه!! بکشش تو رو خدااااا!

سوسکه رو کشته، نچ‌نچ‌کنان سرشو تکون میده میگه ببین به خاطر تو یه موجود جون‌دارو بی‌جون کردم!! :||

بعد اون روز میگفت خرمشهر که بودم گربه‌های محله از آدما نمیترسیدن. منم چند بار بهشون سنگ زدم! دیگه هر وقت منو میدیدن فرار میکردن!!

گفتم پ فقط واسه من تریپ حمایت از حقوق جانوران برداشتی؟!! یه ماهه هر بار میرم سرویس با این مارمولکه چشم تو چشم میشم! :///

میگه دیگه توبه کردم آخه!


+ نشستم چندتا از سوتی‌های خودم و دوستامو واسه جو تعریف کنم، سوتیای دوستاشو که تعریف کرد اصلا غلاف کردم!!

چقد خشنن این پسراااااا !! O_O


++ دو سال پیش شاتل یه طرحی داد که بیست تومن میدادی، سیزده روز عید تا ۵۰۰۰ گیگ میتونستی دانلود کنی!!

حدود سیصد گیگ سریال کره‌ای دانلود کردم 🙈🙈🙈

حالا سلیقه‌م عوض شده! ولی زورم میاد پاکشون کنم!! کل عیدو داشتم دانلود میکردم ://

محسن رحمانی
۲۰ تیر ۹۷ , ۱۱:۳۵
خخخخخخخ خوب راست میگه گناه دارن.

پاسخ :

عجب!!
واران :)
۲۰ تیر ۹۷ , ۱۱:۴۷
سلام
با این پستت یاد هزارپای خونه ی داداشم افتادم :)))
خواستین لینک اون پست رو بهت میدم بعد متوجه میشین چرا مارمولک هنوز زنده است :))))



+

سریال رو حذفش نکن بزار تو دی وی دی بعد کادو کن بده به دوستات :)
مثلا روزتولدشون بده بهشون :)) یا برای خودت نگهش دار :) ده سال بعد دوباره نگاش کن :))


پاسخ :

داداش شمام تریپ دفاع از حقوق جانوران داره؟!! :)))

بیش از ۶۰ تا دی‌وی‌دی لازم داره!! :)))
بعد من اصلا ندیدم که بدونم خوبن یا نه
محسن رحمانی
۲۰ تیر ۹۷ , ۱۱:۵۷
از آبجی کوچیکه چه خبر؟ هنوز موقع امتحانات التماس دعا دارن؟ :دی دیگه حماسه آفرینی نمیکنن؟

پاسخ :

تو پست قبلی نوشتم درموردش :)
واران :)
۲۰ تیر ۹۷ , ۱۲:۰۵
آره آره داره یعنی داشت تا قبل اینکه متوجه بشیم اصل داستانش چیه ؟:دی





+

الان باید بهت گفت :
خسته نباشی گندم :))
خسته نباشی پهلوان :دی
خداقوت روله :دی

پاسخ :

امان از این مردا :)

:)))
خانومی ...
۲۰ تیر ۹۷ , ۱۳:۰۳
واقعا سریال کره ای میدیدی ؟ :/

پاسخ :

اوهوم!!
بهتر از سریالای ایرانی بودن خب! :)))

خانومی ...
۲۰ تیر ۹۷ , ۱۳:۴۶
من ایرانی ها رو هم نمیبینم ، کره ای ها رو هم نمیبینم!
هرروز یه قسمت "آشنایی یا مادر " و " بابای بچه " رو میبینم . گیم آو ترونز رو هم میدیدم که تموم شد :(

پاسخ :

خوبن این دو تا فیلمه؟
گیم آف ترونز که خوب شد تموم شد!! کلا از زندگی افتاده بودم من :))))

یه مدت بود تو خوابگاه بچه‌‌ها تب کره‌ای گرفته بودن، به منم سرایت کرد! :))
آقاگل ‌‌
۲۰ تیر ۹۷ , ۱۴:۴۴
یعنی فکر کنم سریالایی رو دانلود کردی که حتی خود کارگردانم بعد ضبط دیگه نمی‌دیده :d

پاسخ :

نمیدونم!! :)))
یه چندتا از سریالاشونو دوس داشتم آخه... از سریالای ایرانی بهترن اکثرا :)))
ح. شریفی
۲۰ تیر ۹۷ , ۱۶:۰۶
شاید از مارمولک بترسه :)

پاسخ :

نه نمیترسه :)
نیلی ‌
۲۰ تیر ۹۷ , ۱۸:۵۲
برادرم آپارتمان نشینه. طبقه‌ی هفتم. می‌گه تو خونه یه مارمولک و جیرجیرک دیدن.
فکر کن اونقدر ول‌کن نیستن که هفت طبقه رو با پای پیاده...دقت کن... با پایِ پیاده طِی کردن. مارمولک رو بُکش. چندشِ خاک بر سرو...

پاسخ :

آقا واسه من و تو سخته هفت طبقه بریم بالا!! اینا تو سی ثانیه میرن بالا!! :/
سرعت نور دارن لامصبا ://

من میترسم ازش! :((
جو هم نمیکشدش :/
خانومی ...
۲۰ تیر ۹۷ , ۲۱:۱۸
اره بد نیستن . طنز ن ...
عه یعنی شب و روز نشسته بودی پای گیم آو ترونز؟ من جدیدا برای دومین بار دیدمش و تمومش کردم . من از اونام که دوبار میبینن همه چی رو 😅

پاسخ :

دانلود کنیم پس :)
وای آره!! خیلی بد بود! :))))
نه بیرون میرفتیم، نه خواب داشتیم!! یه ریز گیم آف ترونز میدیدیم! :)))
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۰ تیر ۹۷ , ۲۳:۳۶
حذف نکن حالا! یه روزی شاید سلیقه ت برگشت یا اصلا یهو دیدی هوس فیلم کره ای کردی:-)

پاسخ :

دلم نمیاد ندیده حذف کنم :)))
دیگه مجبورم بشینم ببینم ':))
بابا پنجعلی
۲۱ تیر ۹۷ , ۱۰:۰۳
از بحث ِ فیلم های انیمشین که بگذریم
سریال کره ای ها هم قشنگن
بنظرم بهترینش " تو زیبایی " است

....

در ضمن مارمولک ها گناه دارن

پاسخ :

آره "تو زیبایی" واقعا عالی بود :)
اونو اصلا دلم نمیاد پاک کنم با اینکه چند بار دیدمش ^__^
عینکی عینکی
۰۲ مرداد ۹۷ , ۲۱:۳۹
آقا من یه سریال کره ای دیدم پسران برتر از گل. از این پسر سرتق خوشم اومد. الان از همین بازیگر سریال سرنوشت رو تلویزیون پخش میکنه ب خاطر بازیگره میبینم. ب نظرم دوس داشتن یه. تو همون سریال ی دختر هم بود ولی دیگه چیزی ازش ندیدم دلم میخواد ی سریال دیگه هم ازش ببینم با مزه بود 😁😁😁

واقعا از بعضی سریال ایرانی ها بهترن 😁😁😁

پاسخ :

لی مین هو؟! :))
اونقد دختر عموم اسمشو گفته حفظ شدم :دی
سه چهارتا سریال از این پسره دارم
عینکی عینکی
۰۳ مرداد ۹۷ , ۰۶:۲۷
اسمش رو نمیدونم فک‌کنم همینه.
بفرست برا من. نمیدونم چجوری 😁😁

پاسخ :

خوشم میاد که نمیدونی چجوری! :)))))
عینکی عینکی
۰۳ مرداد ۹۷ , ۱۰:۰۳
خب راستش رو گفتم 😁😁😁

اسم سریال ها رو بگو بهم لااقل برم ی جوری پیدا کنم. از دختره نداری چیزی؟

ی لحظه حس کردم تو مدرسه ایم داریم سی دی فیلم رد و بدل میکنیم میخوایم کسی نفهمه.
😂😂😂

پاسخ :

:)))))
سلیقه شخصی. پری دریایی. شکارچی شهر

راستش من سرنوشتو زیاد ندیدم. فقط فهمیدم بازیگرش این پسره‌س!
پیشنهاد خودم اینه که فیلم "تو زیبایی" رو ببینی.
هنوز رو دستش سریال دیگه‌ای نیومده ^__^
عینکی عینکی
۰۳ مرداد ۹۷ , ۱۱:۲۸
سعی میکنم گیر بیارم. نمیدونم این کلوپی ها که فیلم اجاره میدن بی دوبله شو میارن یا نه🤔🤔

تو اون دو سه تا رو دیدی؟؟ چطور بودن؟ سرنوشت رو تو تلویزیون میبینم گاهی. ۱۲ ۱۳ قسمت اول رو که ندیدم. بعد یک هفته ای دیدم. الان باز یک هفته مسافرت بودم ندیدم 🤣🤣🤣
ب خووم میگم دفعه بعدی که تلویزیون گذاشت میبینم 🤣🤣🤣🤣

تو زیبایی رو هم سعی میکنم گیر بیارم ببینم 😊

پاسخ :

تو زیبایی رو من خودم از این سی‌دی فروشیای دست فروش خریدم!
سی‌دی فروشی دست فروش!! :)))))))))

فقط سلیقه شخصی رو دیدم. بد نبود.
عینکی عینکی
۰۳ مرداد ۹۷ , ۱۱:۵۷
سی دی فروشی دست فروش 😂
عَی خدا.

نمیفرستی؟ 🤣🤣🤣🤣
نمیخوای بیایی اصفهان؟ اصفهان خیلی قشنگه ها🙄🙄🙄
میدونی فکر‌کنی برا فیلم ها میگم 😁😁

پاسخ :

چی میگن بهشون خب؟! :))))

خب نمیدونم کی هستی!!
 یکی دو روزه اومدی و همه چیزم درمورد من میدونی! :)))

عههه حدود نصف روز اصفهان بودیم واسه ماه عسل!
چه شهر قشنگی هم هست :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan