در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۱۱. #سوتی

اینو واقعا روم نشد توی پست روز عروسی بنویسم!!

نمیدونم چقد برای شما خنده‌داره... ولی موقعیت خیلی ضایعی بود!! الان یادم میوفته هم خنده‌م میگیره، هم واقعا خجالت میکشم!! :)))


من واقعا دلم میخواست ماشین خودمون ماشین عروس بشه... ولی خب نظر همه این بود که ماشین عمومو گل بزنن... یکی دو بار هم رفتیم با ماشین عمو جان دور زدیم تا مثلا قلق‌ش بیاد دست جو.

اما روز عروسی...

خب مث همه عروس و دومادا... جو اومد جلوی آرایشگاه منو سوار کرد و رفتیم باغ واسه فیلم و عکس. وقتی خواستم از ماشین پیاده شم در باز نشد. جو ریموتو زد و درو باز کرد و خلاصه پیاده شدم.

بعدشم که باز مث همه عروس دومادا چند ساعتی تو شهر ول چرخیدیم تا فیلم‌بردار اجازه بده بریم تو سالن.

وارد حیاط تالار شدیم.

دوربین فیلم‌بردار روشن

همه مهمونا تو حیاط

جو از ماشین پیاده شد

مث همه دومادا اومد که درو واسه عروس باز کنه

در باز نشد!!!!

هی اشاره میکرد درو باز کن!!

هی من نمیدونستم قفلش چجوری باز میشه.

هی میگفت اون دکمه سیاهه کنار دستگیره رو بزن!!

من دکمه سیاه کنار دستگیره راننده رو میدیدم، ولی اینوریه رو نمیدیدم!! 🙈🙈

وای خیلی طول کشید تا پیاده شدم!! :))))

همه هم فهمیدن بلد نبودم درو وا کنم!! 😅😅


هر وقت یاد اون لحظه میوفتیم جو باز حرص میخوره! :)))) هر بار هر کاری رو نمیتونم انجام بدم میگه "تو همون عروسه نیستی که نمیتونست در ماشینو باز کنه؟!!" :)))

حالا جالبه داداش کوچیکه جو همیشه بهش میگفته زن خنگ نگیر!! بعد که میان خواستگاری من، بهش میگه این دختره مهندس عمرانه، پس خنگ نیس!  آخ آخ!! وقتی یادم میاد برادرشوهرمم اون شب تو حیاط بود... 🙈🙈🙈🙈🙈 :)))

محسن رحمانی
۲۲ تیر ۹۷ , ۱۰:۱۰
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

:))
بهارنارنج :)
۲۲ تیر ۹۷ , ۱۰:۲۵
وای:)))))

پاسخ :

^__^
آوو کادو
۲۲ تیر ۹۷ , ۱۰:۴۱
چقدر خندیدم :-))))

پاسخ :

:)))
ح. شریفی
۲۲ تیر ۹۷ , ۱۲:۴۴
عجب :)
خاطره شد رفت :)

پاسخ :

آره!! فیلم‌شم هست 🤒🤒🤒
بانوچـ ـه
۲۲ تیر ۹۷ , ۱۲:۴۷
خب طبیعی هم هست... اون همه آدم زل زدن بهت هول میشی دیگه (کمپین حمایت از عروس ها) :دی

پاسخ :

ممنون ممنون :**
البته هیشکیم زل نمیزد باز من بلد نبودم دره رو وا کنم :)))
خانومی ...
۲۲ تیر ۹۷ , ۱۳:۲۸
:)))
از دست تو . ولی ما ماشین خودمونو گل زدیم :)

پاسخ :

وای خیلی ضایع شدم. 😅😅
اصن درستشم همینه به نظر من.
جولیک ‌‌‌‌‌
۲۲ تیر ۹۷ , ۱۷:۰۵
این جزییات هستن که همواره فراموش می کنیم براشون تست و مانور بریم و همونا هم هستن که بر فنامون میدن.
:دی

پاسخ :

هیشکی فک نمیکرد ممکنه کسی وجود داشته باشه که نتونه در ماشین باز کنه!!
حتی خودم! :)))))))
ضایع شدم رفت خلاصه
ام اسی خوشبخت
۲۲ تیر ۹۷ , ۱۹:۲۹
خیلی موقعیت سختی بوده. اما خب اشکال نداره از شیرینای عروسیه!

پاسخ :

آره واقعا... حالا خدا کنه همه زود یادشون بره! :))
نیلی ‌
۲۳ تیر ۹۷ , ۱۴:۲۷
گندم :))))) نمیری :)))))))

پاسخ :

خیلی ضایع بود؟! :))))))
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۳ تیر ۹۷ , ۱۶:۲۳
:-)))))))))))))
عروسی واسه همین خاطره هاش قشنگه دیگه.

پاسخ :

حالا باز خدا رو شکر نخوردم زمین! همش از این می‌ترسیدم :))))
نیلی ‌
۲۴ تیر ۹۷ , ۱۴:۰۲
بیشتر شیرین به نظر می‌رسه :)

پاسخ :

^__^
ترنم بهار
۲۶ تیر ۹۷ , ۱۷:۳۳
آیکون غش غش خندیدن و از حال رفتن :)))))))

پاسخ :

خلاصه که درس عبرت بشه برا شما :))
yalda shirazi
۲۹ تیر ۹۷ , ۱۳:۰۱
به نظر من نباید اصلا به رو خودت میاوردی و اگر کسی هم اشاره ای کرد با هماهنگی با جو باید میگفتی: پا انداز میخواستم به همی خاطر نیومدم بیرون تا جو یه چیزی بهم داد!
سر سرانداز میخواد عروس پای انداز میخواد دیگه خلاصه!

پاسخ :

وای خیییلی ضایع بود یلدا!! اصلا نمیشد انکارش کرد! :)))
قشنگ معلوم بود دارم به هر دری میزنم تا اون در لعنتی رو باز کنم! 😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan