در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۱۳. #سوتی

ترم یک، فیزیک یکو افتادم!!

فیزیک یک برای عمران درس مهمی نیست، پیش‌نیاز آزمایشگاه فیزیکه فقط.

ولی واقعا به طرز احمقانه‌ای افتادم!!

چند ترم بعد دوباره با همون استاد گرفتمش.

یکی از دخترای هم‌ورودیم هم اومد نشست کنارم و پرسید استاد خوبیه؟ *

گفتم: اصصصصصلا!! خیییلی بی‌سواده! اصلا بلد نیست برگه تصحیح کنه!** اصلا خوب درس نمیده! اصلا...

خلاصه حسابی استاده رو تخریب شخصیت کردم.

بعد...

استاد وارد کلاس شد.

قبل هر کاری، رو کرد به اون دختره و حال باباشو پرسید!!!! 😨😨


* نوبت دومی بود، فیزیکشون با یه استاد دیگه بود.

** خودش دید که واسه میان‌ترم، استاد به من گفت امتحانتو افتضاح دادی! بعد برگه‌مو که با خود استاد بررسی کردیم من ماکسیمم کلاس شدم!!

علیرضا آهنی
۲۵ تیر ۹۷ , ۱۴:۰۷
خخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

:)
ح. شریفی
۲۵ تیر ۹۷ , ۱۴:۵۳
زیبایی دنیا به همین سوتی هاست :)

پاسخ :

آره واقعا
در لحظه یه کم ناراحت کننده هستن، ولی بعدش خوبن :)
آسـوکـآ آآ
۲۵ تیر ۹۷ , ۲۰:۰۲
بسیار دیده شده که یه استاد با یکی حال نمی کنه و میندازدش
بدون هیچ توجیه علمی!

پاسخ :

ما حتی استادایی داشتیم که دلشون میخواست دانشجو بندازن تا درسشون
مهم جلوه کنه!!! از جمله همین استاد!
همینطوری رندوم یه عده رو انداخت!
یعنی طرف فهمش از فیزیک اندازه فهم درخت چنار بود، پاس شد!!
Haa Med
۲۵ تیر ۹۷ , ۲۰:۵۴
عجب سوتی ای!
:-)

پاسخ :

اصلا انگار آب سرد ریختن رو سرم :/
نیلی ‌
۲۵ تیر ۹۷ , ۲۱:۰۴
من اعتقاد دارم بعضی از استادا و دبیرا زاده شدن تا اشتباهی هم که شده حق بعضی دانشجو‌ها و دانش‌آموزا رو بخورن :) اعتقاد منه‌ها :)))

پاسخ :

اعتقاد صد در صد درستیه ^__^
بهارنارنج :)
۲۶ تیر ۹۷ , ۰۷:۳۵
عجب استادی:|

پاسخ :

من همیشه معتقد بودم اگه تو دانشگاه ما تست هوش میگرفتن
از استادا، خیلیاشونو میفرستادن مدرسه استثنایی! :)))
دانشگاه سراسری هم بودا
پسری از دیار سلمان
۲۶ تیر ۹۷ , ۱۲:۱۳
من که نفهمیدم چی شد .

پاسخ :

:|
استاده از آشناهای همون دختری بود که من بهش گفته بودم استاد بدیه
محسن رحمانی
۲۶ تیر ۹۷ , ۱۴:۰۳
آهان

پاسخ :

:)
بابا پنجعلی
۲۷ تیر ۹۷ , ۰۹:۱۴
منم یکبار اوایل ترم به یکی از پسرای کلاس گفتم
استاد داغون تر از این نداشتن بیارن؟؟
مرتیکه ی بی سواد ِ بووووووووق

بعدش فهمیدم استاد برادر یزرگترش بوده :)))

پاسخ :

وای این دیگه خیییلی بدتر بوده! :))))
mr point
۲۷ تیر ۹۷ , ۰۹:۵۵
خداروشکر در دوران دانشگاه یک درس هم نیافتادم
از بس عین چی میخوندیم :))

پاسخ :

منم فقط دو تا درس افتادم.
و جالب اینجاست که تو هر دو تا درس قوی بودم!!
همین فیزیک، یکی از بچه‌ها یه سوال پرسید از استاد که استاد
جوابشو نمیدونست! من توضیح دادم!!
اون یکی رو هم که جزو فعال‌ترینا بودم تو کلاس.
همه تعجب کرده بودن.
میگم که‌... بعضی استادا رندوم یه عده رو مینداختن.
بابا پنجعلی
۲۷ تیر ۹۷ , ۱۴:۰۶
اره بدتر بوده اما ما پسرا مثل شما دخترا نیستیم

مثلا وقتی من فهمیدم
زدم زیر خنده و دو تا زدم پشت کله اش و گفتم این استاد بووووق برادرته
:)))))

پاسخ :

:)))))))
کلا رفاقتای پسرونه خیلی بهتره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan