در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۱۴. از ماست که بر ماست

چند وقت پیشا جو بهم گفت که وقتی یه پیام منفی به ناخودآگاهت میرسه، باید ۱۷ بار پیام مثبت به ناخودآگاهت بدی تا اون پیام منفی رو خنثی کنه.

شوخی شوخی بهم گفت "دوسِت ندارم"

مجبورش کردم ۱۷ بار بگه دوسم داره تا اثر اون پیامش حنثی شه!! 😆😆😆

حالا هر چی بهش میگم بگو دوسم نداری زیر بار نمیره :/

محسن رحمانی
۲۹ تیر ۹۷ , ۱۲:۳۳
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

:)
محبوبه شب
۲۹ تیر ۹۷ , ۱۲:۴۲
خخخخ
عاشقانه هاتون مستدام

پاسخ :

:)
ممنون
ح. شریفی
۲۹ تیر ۹۷ , ۱۲:۵۲
واقعاً هم از ماست که بر ماست :)

پاسخ :

آره دیگه :)))
جولیک ‌‌‌‌‌
۲۹ تیر ۹۷ , ۱۴:۰۹
تگ کن جو رو!

پاسخ :

@جو
^__^
خودش میاد میخونه هر از گاهی :)
علیرضا آهنی
۲۹ تیر ۹۷ , ۱۴:۱۰
:))))

پاسخ :

:)
آسـوکـآ آآ
۲۹ تیر ۹۷ , ۱۴:۳۰
:دی
عشقتون برقرار و همیشگی عزیزم ❤️

پاسخ :

ممنون آسوکا جان :)
ترنم بهار
۲۹ تیر ۹۷ , ۱۵:۵۷
به رگبار بستی بنده خدارو که :))))))

پاسخ :

دیگه ممکن بود اثرات پیام منفی تو دلم بمونه یهو! ^__* :)))
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۹ تیر ۹۷ , ۱۷:۳۱
:-)))
گندم بانو رو دست کم نگیرید:-)

پاسخ :

والا!! دیگه باید یه عذابی بدم ،
همینطوری خشک خالی که نمیشه :))
ام اسی خوشبخت
۲۹ تیر ۹۷ , ۱۸:۲۰
البته هر پیام منفی که شما به ذهنت میفرستی, 17 برابر اینه که کسی به غیر از خودت بهت بگه. پس جناب جو یه جمله منفی بگن, کافیه یه جمله مثبت بگن که خنثی بشه.
صرفا جهت روشنگری و جلوگیری از سواستفاده گفتم :)

پاسخ :

آقااااااا :))))))
همونجوری خیلی باحال‌تر بود!!!
جو این کامنتو نخون!! ^__*
جولیک ‌‌‌‌‌
۲۹ تیر ۹۷ , ۲۰:۳۰
نه یعنی تو کلمات کلیدی یه چیزی برا ماجراهای جو بیفزا:)))

پاسخ :

زیرشاخه خاطره‌ها، ماجراهای مستر جو گذاشتم که :)
جولیک ‌‌‌‌‌
۳۰ تیر ۹۷ , ۰۰:۴۲
زیر پستت تگ نخورده زان روی فک کردم نداری:-"

پاسخ :

خب من برچسب نمیزنم آخه!! طبقه‌بندی موضوعی میکنم.
اونا رو هم فقط تو صفحه اصلی نشون میده!! :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan