در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۱۵. شاید یاد نگرفتیم بگیم "نمیدونم"!!

نوشته بود پزشکای جدید خیلی طفلکی‌ان...

چون هر کی مریض میشه با خودش میگه میرم تو نت سرچ میکنم، دکتر برم واسه چی؟!


توی یه کانال تلگرامی عضو بودم... یکی از همون کانالای زنونه‌ای که اتفاقا خیلیم مسخره‌ش میکردن!! اما من گاهی مطالبشو میخوندم! یه بار در مورد یه بیماری حرف زده بود، بیماری‌ای که من واقعا حس میکردم علائمشو دارم.

خلاصه بعد یه مدت رفتم پیش یه پزشک متخصص. بهش گفتم من حس میکنم این مشکلو دارم. بدون اینکه معاینه کنه، جوری جوابمو داد که انگار یه آدم کودن داره کلمه‌ای که معنیشو نمیدونه به کار میبره!!

فک کردم شاید واقعا دارم اشتباه میکنم... بالاخره دکتره دیگه...

گذشت و گذشت و مشکل من روز به روز حادتر شد. روحیه‌م داغون بود. یه روز اسم اون بیماری رو توی نت سرچ کردم و دیدم هووووو یه عااالمه سایت هست که در مورد علائم این مشکل نوشتن! از جو خواستم این سایتا رو مطالعه کنه. اونقدر علائمم مشهود بود که جو هم خیلی راحت متوجه شد که من همچین مشکلی دارم.

اینجا رفتم دکتر... دکتر مشکلمو تشخیص داد. اما راه حلی براش نمیشناخت! (باز خدا خیرش بده که مثل اون یکی دکتر منو نپیچوند!!)

ازش خواستم عملم کنه. درمان نبود، ولی میتونست یه پله باشه...

مشکلم حل نشد که نشد!!

تا اینکه چند وقت پیش که داشتم دنبال دستور یه غذا میگشتم با یه سایت آشنا شدم.

یه انجمن پر از کسانی که مشکل منو داشتن. پر از کسانی که دکتر دردشونو تشخیص نداده بود!! کسانی که سالهاست با این مشکل دست و پنجه نرم کردن.

داشتن به هم کمک میکردن برای درمان. خیلیاشونم درمان شدن!!!

برام دعا کنید!! که با کمک این غیر پزشک‌های طبیب(!) مشکلم حل بشه.

نیلی ‌
۲۹ تیر ۹۷ , ۲۰:۴۷
جدی معاینه نکرد و تشخیص داد مشکلی نیست؟ :/
دعا می‌کنم به شخصه. :)

پاسخ :

آره!!
تازه یکی دو تا تشخیص اشتباه دیگه هم داد!!

ممنون ❤❤
آسـوکـآ آآ
۲۹ تیر ۹۷ , ۲۰:۵۵
امان از این دکترها
من رفتم پیش مشهورترین دکتر شهرمون
رزیدنت هاش رو آورده بود واسه معاینه و نسخه نویسی و اینها
خودش فقط راجع به عمل و هزینه هاش می گفت
خیلی هاشون بی وجدان شدن...
انشاالله که خیره و زود زود خوب میشی
نگران نباش عزیزم ❤️

پاسخ :

آدم چی بگه واقعا؟!! :(

ممنون :**
ح. شریفی
۲۹ تیر ۹۷ , ۲۱:۲۲
ان شاءالله که مشکلتون حل بشه

پاسخ :

ممنون 🌷
آوو کادو
۲۹ تیر ۹۷ , ۲۲:۳۲
اکثرشون پزشک نیستن که... تاجرن...

+امیدوارم خدا شفا بده :-)

پاسخ :

واقعا فقط پول براشون مهمه انگار!! :/

+ ممنون 🌷🌷
🔹🔹نیلگون 🔹🔹
۳۰ تیر ۹۷ , ۰۰:۳۲
ان شاءالله که شما هم به زودی حالتون خوب میشه
و امیدوارم همیشه پزشک های متعهد سر راهت قرار بگیرن :)

پاسخ :

ان‌شاءالله.  ممنون.
کاش همه پزشکا متهد بودن ولی...
פـریـر بانو
۳۰ تیر ۹۷ , ۰۲:۰۱
از اون روزی که اکثر آدم‌ها به خاطر پولش رفتن دکتر شدن باید انتظار یه مشت غیرطبیب رو می‌داشتیم...

:: دعا؟ حتما حتما...

پاسخ :

آخ گفتی!!!

:: ممنون :**
علیرضا آهنی
۳۰ تیر ۹۷ , ۰۷:۱۳
انشاالله هرچه زود تر درست شه

پاسخ :

ان‌شاءالله.  ممنون ⚘
ترنم بهار
۳۰ تیر ۹۷ , ۱۴:۲۱
مشکلتون چیه ؟ همه نوع مشکلی تو اطرافیانم دیدم تقریبا، و انقدر راجبشون تحقیق کردم فک کنم بیشتر از بعضی دکترای بی وجدان بلدم:| خاستین بگین شاید یکی یه راهکار خوب داشت برای بهبود سریع ترتون.
اونروز ما رفتیم دکتر برای دلدرد،معاینه کرد دارو داد گف اگر خوب نشدی هفته آینده بیا. هفته آینده رفتیم گفتیم که خوب نشده،گف اشکال نداره عرق نعنا اینا بخور خوب میشه :|
انشالا هرچه زودتر بهبود پیدا کنین ؛)

پاسخ :

ممنون عزیزم.
فعلا با این روشی که پیدا کردم پیش میرم ببینم خدا چی میخواد.
اکثرا درمان شدن انگار
ممنون :**
محبوبه شب
۳۰ تیر ۹۷ , ۱۵:۰۹
دعای سلامتی و عافیت دارم برات گندمی عزیزم :*

پاسخ :

ممنون عزیزم ♡♡
. عارفه .
۳۱ تیر ۹۷ , ۱۵:۲۲
ایشالا که هیچ مشکل حادی نباشه و خیلی راحت و زود درمان شی :)

پاسخ :

ممنون عارفه جانم :**
پـــــر ی
۳۱ تیر ۹۷ , ۲۱:۰۹
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد جانم

پاسخ :

آخ امان از ناز طبیبان! :))
ممنون پری جانم :**
بانوچـ ـه
۰۱ مرداد ۹۷ , ۰۹:۵۹
یکی از دوستان که داره طرحشو میگذرونه توی کانالش نوشته بود خیلی از مراجعین من وقتی توی نت سرچ میکنم در مورد یه بیماری منو مسخره میکنن و فکر میکنن بلد نیستم.
بنظرم پزشکا باید به این واقعیت برسن که باید بروز باشن و اگر چیزی نمیدونن الکی هم حرف نزنن!
یا سرچ کنن یا ارجاع بدن به پزشک دیگه

پاسخ :

آخه مردم بی‌فرهنگی هم هستیم!!
یه پزشکی رو نشون میداد رفته بود یه جایی مردم فقیرو رایگان ویزیت میکرد.
بعد اینا فک کرده بودن دکتر واقعی نیست! چون پول نمیگیره! دیگه نرفته بودن
مطبش!!! ://

حالا جلوی روی بیمار هم نخواستن سرچ کنن، هر از گاهی تو سایتای مرتبط با
تخصص‌شون یه نگاهی بندازن بد نیست!
عینکی عینکی
۰۲ مرداد ۹۷ , ۲۱:۲۸
ب امید خدا روز به روز بهتر‌میشی
بعضی دارو ها و درمان ها اصلا تو علم پزشکی نوین جایگاهی ندارن درحالی که با درمان های خانگی خیلی زود خوب میشن. برای تو هم همین باشه گندم.

آبجی کوچیک کجاست راستی؟؟

پاسخ :

والا تو علم پزشکی نوین خارجیا جایگاه داره!!
درمان هم داره!
این درمان هم کپی برداری شده از همون روشه...
منتها اونا وسایل درمانو ساختن و در اختیار بیمارا میذارن،
ما باید بشینیم واسه خودمون کاردستی درست کنیم و خود درمانی کنیم! :/

+ از مخاطبای قدیمی من هستید که آبجی کوچیکه رو میشناسین؟!! ^__^
بعد ازدواج دور شدیم از هم. اونم بزرگ شده دیگه مث قبل خاطره‌سازی نمیکنه :)
عینکی عینکی
۰۳ مرداد ۹۷ , ۰۶:۳۲
پس من‌ترجیح میدم سکوت کنم 😐😐😐😣😣😣

کاردستی... واقعا از عمق فاجعه آدم خنده اش میگیره!!!!! 😕😕😕😖😖😖😖

اره یه مدت طولانی هستش وبت نیومدم. تو یک سال گذشته یکی دوبار اومدم. برا همین از جزئیاتت خبر ندارم. فقط میدونم عروسی کردی و رفتی جنوب کشور(نمیدونم دقیقا کجا). دلم تنگ شده بود یکم شیرین کاری های آبجی کوچیکه رو بخونم 😊 خدا حفظتون کنه... :)

پاسخ :

تازه اسم این "عمق فاجعه" شده شیر بودن!!!
و ترامپ بداند و آگاه باشد که داره با دم شیر بازی میکنه :|

+ من واقعا مشتاق شدم بشناسمت!! :)
قبلا کامنت میذاشتی؟! اسمتو عوض کردی؟!!

+ آره الان خیلی ازش دورم. به نظرم کم‌کم باید شیطونیای همسرمو بنویسم اینجا! 😅😅
عینکی عینکی
۰۳ مرداد ۹۷ , ۱۰:۰۱
آقا راستش رو بخوام بگم نمیخوام الان معرفی کنم خودم رو. ولی تقریبا منو میشناسی

پاسخ :

عَی بابا!!! آقا من فضولم وااااقعا :))))))
از من چیزی پنهان نکنیییین :دی
مهتاب
۰۳ مرداد ۹۷ , ۱۱:۲۰
سلام گندم خانومی
منم خیلی وقته وبلاگتون رو میخونم چن باری هم نظر دادم ولی الان فک کنم ی یک سالی هست نظر نذاشتم فک کنم وبلاگتونو از خط خطی های یک شاعر تنها پیدا کرده بود دقیق یادم نیست بازم 😁
خیلی خوشحالم که ازدواج کردین و آرزوی خوشبختی براتون دارم
هر بار میومدم میگفتم الان از پنهان به آشکار خودم رو تغییر بدم بالاخره امروز همت کردیم و خود را روشن نمودیم و آشکار کردیم 😊

پاسخ :

سلام دوست خوبم :)
خیلی خوشحالم کردی ^__^ خوش اومدی :)
عینکی عینکی
۰۳ مرداد ۹۷ , ۱۱:۲۹
حالا بگو کدوم شهری؟

پاسخ :

ته دنیا! :)))
راستش من از اینجا خیلی بد گفتم! بهتره اسم شهرو نگم!!
اما خودم شیرازی‌ام :)
عینکی عینکی
۰۳ مرداد ۹۷ , ۱۱:۵۸
خودت رو که میدونم اهل شیرازی 😊😊😊
باشه هر جوری راحتی 😊😊😊

پاسخ :

حالا میام بهت میگم کجام :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan