در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

اندیشه کشتنی نیست!

گرونی... سکوت...

تهدید... سکوت...

گرونی... سکوت... سکوت... سکوت...

ترامپ: بیاین مذاکره کنیم... "مذاکره با آمریکا ممنوع است"!! :///

ما هیچ... ما نگاه!


بابا پنجعلی
۱۵ مرداد ۹۷ , ۱۱:۳۱
قبول دارم که خانوما هم این درد را با تمام وجود درک میکنن اما
یقینا مردی که داره از صبح تا شب دنبال یه لقمه نون میدوه
اخرشم با خجالت و دست خالی برمیگرده خونه
این درد را بهتر از خانومش متوجه میشه

اما نمیدونم چرا خیلیا فکر میکنن مشکل با مذاکره حل میشه
چندبار مذاکره کنیم؟؟

مشکل از بیرون نیست
از داخله

از اقازاده هایی که همه چی را به دست گرفتن
این بالا رفتن ارز و دلار چه ربطی به امریکا داشت اصلا؟؟؟


درختی که یکباره از کمر میشکنه
یقینا از درون کِرم زده

پاسخ :

وااااقعا این درد برای مردا کشنده‌تره!!! :(((

+ آیا من گفتم مذاکره مشکلو حل میکنه؟!!
من میگم چرا اون موقع سکوت؟
و اینکه اگه مذاکره مشکلو حل نکنه، قطعا این شاخ و شونه کشیدنای
خرکی آقایون همه‌چی رو روزبه‌روز بدتر میکنه.
عینکی عینکی
۱۵ مرداد ۹۷ , ۱۱:۴۱
نمیدونم چی بگم... یه زمانی فکر میکردم اگه هر آدم خودش درستکار باشه جامعه یواش یواش بهتر میشه، اما نه ما میخواییم نه اونا می ذارن نه اونا میخوان نه اونا بهتر میشن‌‌‌‌‌‌.... تو یه سرپایینی با شیب تند افتادیم ک لحظه به لحظه داریم بیشتر فرو میریم تا آقایون بیشتر و بیشتر بزن بالا ...
هیچ ظلمی پایدار نیست

پاسخ :

دلم به همین جمله آخر خوشه!!
بابا پنجعلی
۱۵ مرداد ۹۷ , ۱۱:۴۱
گاهی میگم باید یه آدم قلدر بیاد
کسی که نترسه و هر کی تخطی کرد از لبه ی تیغ بگذرونه

شاید اولش دردناک باشه اما تهش خوب میشه
...

میگن زمان رضا شاه یک دوره ای شده بود که نانوایی ها خیلی نان های بدی میپختن
خبر رسید به شاه
گفت تا 48 ساعت وقت میدم نان ها خوب بشه
وگرنه هر شاطری که نان بد بپزه خودشو میندازم توی تنور

بعد از 48 ساعت رفت سررسی
نانوای اولی را که انداخت توی تنور
تا به نانوایی بعدی رسید همه نان ها خوب شده بودن
..

ما یکی را میخاهیم که از داخل درست کنه اوضاع را ..
البته شاید اون حرفای و قلدر بازی های خارجه هم باید باشه
کسی چه میدونه شاید اگر نبود الان وضع بدتر بود

پاسخ :

کی میشه رضاشاه!!

آره واقعا قبول دارم که مشکل اصلی داخلیه
عین الف
۱۵ مرداد ۹۷ , ۱۱:۵۶
:|

پاسخ :

|:
بهارنارنج :)
۱۵ مرداد ۹۷ , ۱۲:۲۰
آخه مذاکره که چی؟مردمی که انقدر بی وجدانن که بایه حرف انقدر گرون میکنن همه چیو،چه مذاکره ای؟این ترامپم یه روز مسته یه روز قاطی،مگه هرربار گه مذاکره کردیم پا حرفاشون موندن؟بعد ایرانیا سر بالا گرفتن با کلی افتخار که ما پایبند مذاکرات بودیم زدیم تمام نیروگاهارو زحمت جوونامونو بلوکه کردیم!
والا مگه همین راننده و بقال و... غیر مردمن؟

پاسخ :

مردم گرون میکنن همه چیو؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :/
البته من بیشتر تاکیدم روی اون "سکوت" ها بود.
ولی خب باید بگم کلا با کامنتت مخالفم!

دلی دینگ
۱۵ مرداد ۹۷ , ۱۳:۳۱
تقلب تو کنکور...سکوت

من واقعا دلم نمیخواد بزرگ شم تو این شرایط:/

پاسخ :

واقعا بزرگ شدن تو این شرایط بدترین اتفاقه!! ://
بهارنارنج :)
۱۵ مرداد ۹۷ , ۱۴:۳۲
خب اون مغازه داری که میوه رو گرون میده،یا اون کاسبی که نگه میداره تو انبار،یا مغازه داری که چیزی که داره رو گرون میکنه،راننده آژانسی که از بعد دوساعت همون مسیر دوبرابر میگیره اینارو میگم اینا غیر مردمن؟

پاسخ :

چند درصد این مشکل به خاطر این کارای مردمه؟؟ چند درصدش به خاطر دزدیای
مسئولین؟!! اونی که اون همه سکه خرید جزو مردم حساب میشه؟؟؟
من خودم تو شرایطی که دلار ساعتی بالا میرفت داشتم جهیزیه میخریدم،
فروشنده‌ها میگفتن این قیمتی که داریم به شما میدیم، باید یه پولی بذاریم روش
جنس جدید بخریم!!
گرون نکنن چطوری شغلشونو ادامه بدن؟؟
مشکل ریشه‌س!
بهارنارنج :)
۱۵ مرداد ۹۷ , ۱۴:۳۵
یه پوشک ساده رو توی هرنقطه از شهر یه قیمت میدن تاهم چیزی میگی میگن دیگه گرون شده و خیلی جاهای دیگه،جنسی که از قبل داشتن با قیمت جدید میدن حنی یا اصلا نمیدن تا گرون تر شه..
چون فقط صحبت شده که شاید مذاکره بشه ارزون ترش کردن!اخه خدایی خودت خندت نمیگیریپه به همچین ادماییی

پاسخ :

من حقیقتا گریه‌م میگیره!! داریم غرق میشیم و هرکی هر جور بلده داره دست و پا میزنه
نیلی ‌
۱۵ مرداد ۹۷ , ۱۵:۱۱
ضربه‌ی این سکوت رو تهش خودمون می‌خوریم.
گندم...حس خوبیه که کسی رو پیدا کنی که بین این شلم شوربا باهات هم‌عقیده‌ست. :دی

پاسخ :

سکوت مسئولین بیشتر از گرونیا رو اعصابه واقعا
آره واقعا. یه ذره از اعصاب خوردی آدم کم میکنه! :))
بهارنارنج :)
۱۵ مرداد ۹۷ , ۱۷:۲۳
خب اونکه صد البته مشکل ریشه ایه...و مسئولین و بخور بخورا از واضحاته،تو میگی سکوت میکنیم من میگم نه تنها سکوت میکنیم بلکه بهم رحمم نمیکنیم

پاسخ :

منظورم سکوت خودمون نبود!!!
سکوت همونی رو میگم که یهو اومد گفت مذاکره ممنوع...
بهارنارنج :)
۱۵ مرداد ۹۷ , ۲۲:۳۱
اره منم درک نمیکنم...

پاسخ :

مغز همه‌مون کم آورده...
Haa Med
۱۵ مرداد ۹۷ , ۲۲:۳۲
گرونی از همه بدتر.

پاسخ :

واقعا دارن نفسمونو میبرن...
آسـوکـآ آآ
۱۶ مرداد ۹۷ , ۰۰:۱۴
من دیگه از اتفاقا تعجب نمی کنم
سِر شدم حتی...

پاسخ :

ولی بازم درد داره.
بابا پنجعلی
۱۶ مرداد ۹۷ , ۰۹:۲۰
ببخشید اما من با جواب آخرین کامنت تون مخالفم
اونی که گفت مذاکره ممنون

" البته اگر منظورتون را درست فهمیده باشم "

اول اینکه یهو نیومد بگه
چند سال داره داد میزنه و کسی گوش به حرفش نمیده
صبر کرد
با اینکه خودش از ماها بیشتر غصه خورد
اما چند سال صبر کرد تا یکسری مذاکره اتفاق بیفته و مردم به چشم ببینن که مذاکره ضرر داره نه سود
با اینکه از همون اول هم گفت با چشم امیدی به عهد و وفای اونا ندارم
حالا هم سکوت نکرده
شما میدونید این چند مدت چندین بار با دولت جلسه گذاشته؟؟
میدونید اونایی که از جانب ایشون امدن و پشت تریبون حرف زدن چند نفر بودن ؟؟؟

مسخره نیست که ترامپ ایران را تهدید میکنه بعد رئیس دولت سکوت میکنه
بعد یکی دیگه باید جور ایشون را بکشه و
آقای قاسم سلیمانی میاد و دفاع میکنه؟؟؟

وقتی نماینده مجلس میاد و علنا میگه
رئیس جمهوری که هر روز نیم ساعت دیرتر میاد سر کار و نیم ساعت زودتر میره خونه که به ترافیک نخوره چطور توقع دارید کشور را اداره کنه؟؟؟
کسی که توی زمستان سه روز نرفت سر کار که مبادا سرما بخوره


چرا توقع دارید اون بیاد حرف بزنه در صورتی که خودمون با ارا انتخاب کردیم این یکی را
با اینکه اون هی گفت نکنید .. نکنید

هرچند اگر الان بیاد و حرف بزنه باز یه عده میگن چرا حرف زد
...
من کاسب کارم
چندین سال مغازه دارم
با بخشی از حرفای سمیرا هم موافقم

چون دارم به چشم میبینم
یخچالی که روش قیمت زده 4میلیون و 300
بعدش بهش میگن تعزیرات امد یهو اتیکت میزنه 3 میلیون و 100

...
جنسی که من توی گرونی خریدم و با ده درصد سود دارم 135 میدم
" قیمت گرون خریدم"

بعدش دو تا مغازه که 200 متر جلوتر هستن
یکی میده 150
و اون یکی میده 185

و بهونه هم شده که همه چی گرونه
...

قبلا هم گفتم درخت از داخل کِرم زده نه بیرون
..


ببخشید پر حرفی کردم

پاسخ :

کامنتتونو تایید میکنم صرفا به خاطر احترام به شخصیت خود شما.
وگرنه این آدمی که شما اینجوری طفلکی و بی‌گناه معرفیش کردین
حتی اسمش و یادش کلا اعصاب منو به هم میریزه.
فقط میتونم امیدوار باشم یه روزی پرده از همه چیز کنار بره و اون روز
همه‌مون زنده باشیم و ببینیم کی به کی بود واقعا.

من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan