در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۲۵. در همیجات!

۱. خونه‌دار شدیم (ذووووق!!)

البته هنوز نه کاملا!! فقط میدونیم یه خونه‌ای بهمون دادن.

وقتی خونه رو دادن خییییلی ذوق کردم.

ولی دیروز وقتی بیرونشو دیدم یه کم تو ذوقم خورد! :/

ولی بعدش دوباره ذوق کردم ^__^

البته تو اون برهه که تو ذوقم خورد جو از دستم ناراحت شد!!

گفت اگه خیلی ناراحتی بریم شهرک هوایی خونه بگیریم!!

انصافا خونه‌های شهرک هوایی دیگه خیلی داغونه!! بهش میگن غزه! :)))

گفتم بابا، احساسات جزو اولین حقوق انسانیه! خب بیرونش زشت بود!

ولی اعتراف میکنم که حتی به خونه‌های هوایی هم راضی بودم!

شما نمیدونید اوضاع اینجا چجوریه!!

نهایت امکانات خونه‌های اینجا برق‌شه!

بعد همین خونه‌ها رو ماهی نهصد تومن اجاره میدن!!

و تاااازه، اگه همین خونه‌ها گیرت بیاد!

که اونقد که تقاضا هست، خونه نیست!!!!

در نتیجه.... واقعا خدا رو شکر :)



۲. همیشه برام سوال بود که چرا خانما بعد ازدواجشون چاق میشن؟!!

به نظرم دلیل کارشناسانه‌ش اینه که "خب چون همش همون غذاهایی که خودشون دوس دارن رو میپزن!" ^__^


۳. دارم به جو معرق یاد میدم.

بهش میگم بریدن خط راست سخت‌ترین بخششه.

میگه کلا راست رفتن تو همه چی سخته! واسه همین ما همش وسوسه میشیم چپ بریم :/

رامین :)
۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۰:۴۱
مبارکه :)

پاسخ :

ممنون :)
ملکه بانو
۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۰:۴۸
تبریییییک فراوان ما را پذیرا باشید

پاسخ :

شمام تشکرات فراوان ما را پذیرا باشید ^__^
yalda shirazi
۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۰:۵۷
به به! مبارک باشه!
دیدی بالاخره شد؟!
ایشالا توش رو خودتون خوشگل میکنید.

پاسخ :

^__^ ممنون
اصلا دل تو دلم نیست توشو ببینم :)
مرتضا دِ
۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۰:۵۷
خیلی خوشحال شدم :)
اون جمله ی فلسفی هم قشنگ بود: احساسات جزو اولین حقوق انسانیه!

آخرش بنویسمبرگرفته از وبلاگ gandomru.blog.ir ؟؟

پاسخ :

^__^ ممنون

:)))))) اوهوم! بنویسید ^__^
خانومی ...
۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۱:۰۷
خانوما چاق میشن چون با آرامش و آسایش بیشتری زندگی میکنن ...

پاسخ :

اون که صد البته.
ولی خب وقتی مثلا من ته‌چین دوس داشتم و مامانم
 دوس نداشت، نمیپخت، نمیذاشت منم بپزم، بعد الان
که میپزم مجبورم دو برابر همیشه برنج بریزم که بشه
بینش مواد ته‌چین گذاشت، بعد تا ته‌شو هم میخوریم(!!)
خب حاصلش میشه چاق شدن دیگه! نمیشه؟!! :))
ترنم بهار
۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۱:۱۳
سلام :) . تبریک میگم. ایشالا به سلامتی.
مگه کجایید شرایط اونقد سخته؟ :(
بعدم خونه رو بیخیال همینکه هرجا برید باهمید جای شکر داره، منو همسرم هر کدوم شوت شدیم یه ور :(

پاسخ :

سلام ممنون :)
ته دنیا! :))))
عه‌وا!! چرا؟!! ایشالا زودتر بتونید برید پیش هم :*
عینکی عینکی
۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۱:۵۲
مبارکتون باشه گندمی
خیلی خوشحال شدم

پاسخ :

ممنون ^__^ :*
مهتاب
۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۲:۱۹
خدارو شکر خیلی خوشحال شدم 😍😘
خوشبحالتون پس حسابی دارین چاق میشین خخخ

پاسخ :

ممنون :) :*
چاقی خوش به حالی داره مگه؟!! :)))
آقاگل ‌‌
۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۲:۵۰
مبارک باشه. :)
به امید خدا به زودی خونۀ خود خودتون رو داشته باشین.

پاسخ :

ممنون ^__^
ان‌شاءالله.
Haa Med
۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۲:۵۱
وِی مبارکه. پس شیرینی کو؟
منم چاق شدم البته چون قرص ضد افسردگی میخورم. قبلاً در حد خط کش بودم الان بهتر شدم :-))
خوب راست گفته جو خان.

پاسخ :

ممنون :)   ^__^
ایشالا زودتر حالتون خوب بشه، دیگه قرص نخورید :)
:)
بهارنارنج :)
۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۳:۰۹
مبارکهههههه


نه دلیلش ارامشش روانیه

راست میگن:))

پاسخ :

ممنوووون ^__^

به خدا یکی از دلایلشم همینه! :))) جوابم به خانمی رو بخون

^__^
פـریـر بانو
۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۳:۴۹
ای جان! چه خبر خوبی :))
مبارک باشه عزیزم. به سلامتی ایشالا!

خانوما چاق می‌شن به‌خاطر یک‌سری تغییرات و احساس خوشبختی و آرامش و عشق. یادمه قبلا درموردش یه مقاله خونده بودم. خلاصه که چون حالشون خوبه اینجوری می‌شن! :دی

پاسخ :

ممنون ^__^

آره خودمم یه همچین چیزی شنیده بودم!
ولی میگم این علتی که من کشف کردم مهم‌تره! ^__*
جوابم به کامنت خانومی رو بخون
مهتاب
۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۳:۵۰
اره چون من لاغرم 😛😣
من دوستم 45 کیلو بود ازدواج کرد شد 57 😁

ان شالله خونه خودت 😚

پاسخ :

وای!! خدا کنه من چاق نشم! :/
برم ورزش کنم :)))

ممنون عزیزم :*
بانو ف تک نقطه
۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۵:۳۱
حواست باشه مشهد اومدی یه شیرینی به امام رضا بدی بابا گندم :))
مبارکه عزیزممممممممممم❤️

پاسخ :

^__^
ببینم میطلبه یا نه!
بطلبه یه دو هفته دیگه اونجام :)

ممنووون
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۵:۴۳
به سلامتی و دل خوش:-) مبارک باشه.
من خودم فکر میکنم که اگه خانم خونه باشم موقع سیب زمینی سرخ کردن، اول یه ماهیتابه واسه خودم سرخ می‌کنم و می‌خورم بعد واسه غذاD:

پاسخ :

ممنون عزیزم :)

وای آره‌. من هر چی هم جلو خودمو میگیرم آخرش یه چندتایی سیب‌زمینی
سرخ‌کرده میخورم سر گاز :))))
خانومی ...
۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۶:۰۷
نه بابا نمیشه :))
جالب اینه مامان منم ته چین نمیپخت ولی من میپزم ( میرود ته چین بپزد =)))) )
بعد چون داری با حضرت یار میخوری بهت میچسبه ها وگرنه اون نباشه هزار مدل غذا بزارن جلوت اگه لب زدی ؛-)

پاسخ :

یه بار مجبور شد بمونه سر کار، تا ۹ شب.
نه صبونه خوردم نه ناهار!!
لامصب از گلوی آدم پایین نمیره! :)))

میشه‌ها! خب دارم دو سه برابر غذا میخورم! :/
تو برنامه دراز مدتم ورزش کردن هم هست!
که ببینم کی انجام میشه :))))
نیلی ‌
۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۶:۱۳
گندم چقد خوشحال شدممم ^_^ خدا رو شکر D:

پاسخ :

مرسی عزیزم ^__^ :**
هوپ ...
۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۷:۴۹
به به مبارکه :-)
مهم داخل خونه است که میتونی کلی خوشگلش کنی.
چون همه غذایی که می پزی رو باید دو نفری بخورین تا تموم شه، واس همین چاق میشی!

پاسخ :

ممنون ^__^
اوهوم. کلی ذوق دارم واسش :)
کم میپزم معمولا. ولی ته‌چینو نمیشه کم پخت :))
خانومی ...
۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۷:۵۴
دیدی ؛-)
حالا اگه ورزش در حد باشگاه رفتن رو نمیتونی انجام بدی حتما روزی یکساعت پیاده روی تند کن . بعد به قول مامانم در حال رشدی همه ش میسوزه ( مامانم هرچی میشه میگه در حال رشدی :)) )

پاسخ :

اصن من عاشق مامانتم :))))))
واقعا باید فکر ورزش باشم! 🤔🤔
لافکادیو ‌‌
۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۸:۱۸
مبارک باشه.
:)

پاسخ :

ممنون ^__^
Anne Shirley
۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۸:۳۴
دیدی گفتم بهت یه حسی بهم میگه ایندفه درست میشه؟؟؟ ^_____^ وااااااایییییی چقده ذووووق کردم براااتووووننننن ^____^ واهاهاهای اصن من شیرینی میخوام :دی (الان به ذهنم رسید! مثلا شیرینیمون این باشه که مسترجو اینجا یه پست بذاره :دی وووویییی چه جذاب میشههه ^__^)

پاسخ :

^__^
به جو گفتم درخواست دادن پست بذاری!
گفت میذارم.
گفتم چی مینویسی؟
گفت چمیدونم! :)))))
بق بقو
۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۹:۳۷
خو الحمدالله خداروشکر ^__^
ان شاءالله به سلامتیم اسباب کشی کنید زودتر:دی

پاسخ :

^__^
هومممم دل تو دلم نیست واقعا :)
بانو ...
۳۰ مرداد ۹۷ , ۲۱:۲۶
مبارک باشه عزیزم :)

پاسخ :

ممنون :)
مستر صفری
۳۰ مرداد ۹۷ , ۲۲:۲۳
مبارک باشه:))
حرف جو، حرف منم یه جورایی هست،خط راست هم بخوایم بریم، به خط چپ هدایتمون
می کنن.

پاسخ :

ممنون :)
چپکی رفتن راحت‌تره کلا :)
آوو کادو
۳۰ مرداد ۹۷ , ۲۲:۵۹
خداروشکر :-)
تبریک میگم

+حالا مردا چرا بعد ازدواج چاق میشن؟!

پاسخ :

ممنون :)

+ جو که چاق شد :)))

ام اسی خوشبخت
۳۰ مرداد ۹۷ , ۲۳:۱۲
خیلی خوشحال شدم. ان شالله همیشه صدای خنده و شادی تو خونتون بلند باشه و به سلامتی و دلخوشی روزهای قشنگی بگذرونید :)

پاسخ :

ممنون مهربون :***
ماهی گلی
۳۱ مرداد ۹۷ , ۰۲:۲۱
امشب دومین وبی هستی که ستارتو خاموش کردم و برای بار دوم باید بگم مبارکه ،اولی رو به شملیا گفتم :)
چه شب خوبیه امشب،پر خبرای خوبه

پاسخ :

^__^
ممنون عزیزم :**
باران ...
۳۱ مرداد ۹۷ , ۱۱:۱۸
هی پست رو میخونم هی میرم هی میام هی خوشحال میشم هی ذوق میکنم براتون هی میگم خدا رو شکر الهی شکر 🙏🙏
گندمی دوست خوبم خیلی خیلی تبریک 🌸🌹
ایشالا زندگی و لحظاتتون در کنار هم شاد شاد بگذره 🙏

+

عیدتون هم مبارک دوست خوبم 🌹


پاسخ :

ممنون واران جان :**
عید تو هم مبارک ♡♡
بانوچـ ـه
۳۱ مرداد ۹۷ , ۱۲:۴۳
مبارکه عزیزم :*

پاسخ :

ممنون  عزیزم :**
Sara Am
۳۱ مرداد ۹۷ , ۱۷:۴۶
سلام تبریک میگم :)
واقعا من حظ میبرم که دو جوون عاشق میبینم که تا ته دنیا هم با همند و با سختی هاش میسازند، عشق تون پایدار عزیزم

گندم وقتی خونه رو گرفتی یه جوری خوشگلش کن که سازنده اش هم کف کنه.هیجان دارم واسه این کارا که از هیچ یه چیز خوشگل بسازه ادم، این تنها فرصتیه واسه خلاقیت ها ؛)) ایشالا بعدش دیگه خونه خود خودتون

پاسخ :

ممنون عزیزم ^__^

وای خیلی دلم میخواد خونه قشنگی درست کنم ^__^
خیلی ذوق دارم براش ^__^
جو
۳۱ مرداد ۹۷ , ۲۱:۳۸
سلام به همه دوستای خوب وبلاگی گندم.!!! دی 😜 نه آبان 😁
ممنون از همتون. خوشحالم که همچین جایی هست تا این امکان رو داشته باشه توی این شهر(آخر دنیا) با دوستای گلی مثل شما در ارتباط باشه.
باآرزوی سلامتی و بهروزی و آرامش و آسایش برای همه شما عزیزان .

پاسخ :

تو مرا جان جهانی 💋💋💋💋💋💋💋💋💋
Anne Shirley
۰۱ شهریور ۹۷ , ۰۱:۱۵
ایول بهش که قبول کرد ^____^
اصن من خودم خیلی وقتا شده که فقط دلم خواسته پست بذارم، اما نمیدونستم راجع به چی :| بعد که اومدم تو صفحه انتشار پست، کلی حرف اومده تو ذهنم و کلی نوشتم ^_^
بی‌صبرانه منتظرم پستشو بخونم ^____^

پاسخ :

فک کرد منظورت کامنت بوده! اومده کامنت گذاشته :)))
حالا یه موقع مجبورش میکنم پست بنویسه 😆
Anne Shirley
۰۱ شهریور ۹۷ , ۱۰:۲۷
مستر اشتباه زدیا :دی
حتما مجبورش کن بنویسه D:

پاسخ :

:)))))))))))
یه ذره سرمون خلوت شه میرم رو مخش ببینم قبول میکنه یا نه ^__^
بوبک جان
۰۵ شهریور ۹۷ , ۲۳:۵۰
دو سه ماهی بود وبلاگت نیومده بودم و مطالب این مدت رو که خوندم متوجه شدم خونه دار شدین بالاخره خوشحال شدم واستون :)
انشالله پر از خیر و برکت باشه واستون :)

پاسخ :

ممنون ♡♡
divane !!
۰۷ شهریور ۹۷ , ۲۱:۵۹
اول اینکه مباااارکه کلی.
ایشالا از در و دیوارش عشق بریزه براتون:)
دوم اینکه داشتم پست ها رو ازابتدا میخوندم تا اینجا بعد هی قاطی میکردم میگفتم عه اینکه وسایل چیده بودن حالا رنگ بزنن نمیریزه رو وسایل؟ نگو که من برعکس خونده بودم:))))
حالا در هر صورت چه اول دیوار رنگ بزنید چه وسایل بچینید من بسیااار ذوق نمودم از خانه دار شدنتون:)

پاسخ :

ممنون یه عالمه ^__^
مرسی 🌷🌷
pary daryayi
۱۱ آبان ۹۷ , ۱۱:۴۶
طرفای خلیج فارس اینا ساکنشدید؟((:

پاسخ :

نع :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan