در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۲۶. خونه عشقه ^__^

پری‌روز تو بازار بودیم، رسیدیم به این برچسبا هست یه مدته مد شده، از اینا که مثلا برجسته‌س یه تیکه‌ش، چند سری میبرن با ابر میچسبونن رو طرح اصلی، جو از اونجا تند تند رد شد گفت از اینا خیلی بدم میاد! بعد دیروز که خونه رو تحویل گرفتیم، صاحب‌خونه قبلی تو پذیرایی از اینا چسبونده بود!!!!! بعد کج هم چسبونده بود!!!!

تو حرکت اول برچسبا رو کندیم! رنگ دیوار فنا شد! دیگه رفتیم رنگ خریدیم. اون دو تا دیواری رو که به خاطر برچسب خراب شده بودن آبی کردیم ^__^

فردا و پس‌فردا رو هم به تعمیر و شست‌و‌شو بگذرونیم بعدش یواش یواش اسباب ببریم بچینیم.

خیلی ذوق دارم براش. فقط امیدوارم وضعیت آبش یه کم بهتر بشه! آب رنگ چاییه!! :/

ترنم بهار
۳۱ مرداد ۹۷ , ۲۱:۲۴
عی جانم :)
به خوشی و سلامتی ایشالا

پاسخ :

^__^
ممنون ترنم جان 💖
بهارنارنج :)
۳۱ مرداد ۹۷ , ۲۱:۳۶
مبارکه😘😘😘

پاسخ :

مرسی عزیزم 💖💖
نیمه سیب سقراطی
۳۱ مرداد ۹۷ , ۲۱:۳۶
ای جون دلم 😍 مبارکا مبارکا...
الهی که بهترین خاطراتت توی این خونه جدید رقم بخوره گندم جان

پاسخ :

ممنونم یکتا جون 💖💖💖
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۳۱ مرداد ۹۷ , ۲۲:۰۱
خیلی وقته کسی اونجا نبوده؟ به خاطر آبش می‌پرسم.
خونه خوشی‌هاتون باشه ان‌شاالله:-)

پاسخ :

خیلی وقت که نه، شاید در حد یکی دو هفته.
ممنون حورا جان 💖
خانومی ...
۳۱ مرداد ۹۷ , ۲۲:۰۸
عزیزم =)))
به سلامتی . حیف خیلی ازم دوری وگرنه میومدم کمکت. ..

پاسخ :

ممنون خانمی جانم 💋💋
آقاگل ‌‌
۳۱ مرداد ۹۷ , ۲۲:۱۷
پاشیم بیایم کمک آیا؟ :-)

پاسخ :

کاش میشدا 😅😅
ممنون :)
ماهی گلی
۳۱ مرداد ۹۷ , ۲۲:۵۱
ترکیه یه فیلمی داش به جهت آبکی بودنش فقط یه تیکه ش رو گذری دیده بود بعد یه دختر پسری داشتن ازدواج میکردن،یه کم شرایط سختی داشتن ولی عاشقااا عاشق.
خونه شون یه جایی بود انگار که بمب ترکیده باشه،بعد پسره اومد درو دیوارشو تعمیر کرد دختره هم توشو رنگ زد و اسباب اثاثیه خوجل رنگی و گل گلی چیدن توش اونقد قشنگ‌شد اونقد قشنگ شد.
بعد من نیگا میکردم چشام قلبی قلبی میشد و میگفتم بابا اینا فقط تو فیلماس.
الان شما فیلمین یا واقعی *_*
خیلی قشنگین الهی که صد سال همینحوری بمونین :)
خوشگل ترین خونه رو بساز عزیزم ماچ به لپت

پاسخ :

عه!! چه جالب ^__^
ما واقعی‌ایم :)))
خدا کنه خونه مام خوشکل بشه :)
مرسی عزیزم 💖💖
بق بقو
۰۱ شهریور ۹۷ , ۰۳:۲۱
ععهه چه خوب خودتون خونتونو رنگ زدید*_*اونم آبی

خب کاری روزانتونو چجوری با اون اب انجام میدید؟

پاسخ :

آخ آخ بق‌بقو، یادته اتاقتو رنگ زدی؟!
من همش یاد تو بودم :))))

نمیدونم والا. خدا کنه درست بشه
عینکی عینکی
۰۱ شهریور ۹۷ , ۰۶:۱۵
ای جان مبارکه عزیزم
😊😊😊

پاسخ :

ممنون عزیزم :*
نیلی ‌
۰۱ شهریور ۹۷ , ۱۱:۲۹
و بیتی از حضرت تتلو:
خونه خوبه خونه، مامانم اُمیده... :| :)))

پاسخ :

وای مگه تتلو گوش میدی؟!!! :))))))
من هیچ وقت از تتلو چیزی نشنیدم.
از ساسی مانکن هم نشنیده بودم، که حالا جدیدا جو بهش
علاقمند شده دیگه منم گوش میدم باهاش :))
نیلی ‌
۰۱ شهریور ۹۷ , ۱۲:۰۵
ببین تو دبیرستان اگه تتلو گوش ندی دانش‌آموز حساب نمی‌شی‌. مخصوصا دوره‌ی راهنمایی. ولی خب از «حضرت تتلو» گفتنم معلومه قصد تمسخر این داغانو داشتم :دی

پاسخ :

آره فهمیدم مسخره‌ش کردی! :)))
من اصلا اسمش میاد کهیر میزنم! :)))
بق بقو
۰۱ شهریور ۹۷ , ۱۴:۱۶
آرع یادش بخیر :دی
یه نِدا میدادی میومدم کمک :))))

ان شاءالله

پاسخ :

عزیزم :)
ممنون :*
نیــ روانا
۰۱ شهریور ۹۷ , ۲۰:۱۲
گر طی این دو سه روز متوجه شدی یکی وبلاگتو شخم زده من بودم
آماده ش کردم برای کشت پاییزه قشنگ :دی
باورت میشه همه پستا رو خوندم؟؟
یعنی کوچکترین فرصت پیدا میکردم می پریدم اینجا
وااای آبجی کوچیکه چقدر باحال و شیطونه
من این چند روز کلی خندیدم با حرفاش مخصوصا با اون تیکه آبجی ما چشممون پاکه خخخخ

خونه مبارکه
ایشالا توش شاد شاد باشید

در مورد پست بالایی هم هرکی گفته قطعا از حسادت گفته
اگرنه من نمی بلعیدم این چند روزه وبلاگتو
دیگه این قدرام بی سلیقه نیستم والاااع :))

پاسخ :

^__^
ممنون لطف داری.
فک نمیکردم نوشته‌هام اینقدر کسی رو جذب کنه :)
خیلی خوشحال شدم

ممنون

و بازم ممنون ^__^ 🌷🌷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan