در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۲۷. حالا طرف اصلا هم وب منو نخونده تا حالا :))

حتی یادم نمیاد چند سال پیش بود که بیان اسم وبلاگ منو هم زد تو صفحه وبلاگای برگزیده‌ش... ولی خوب یادمه که بعدش چندتا کامنت " وبلاگ تو مگه چی داره؟ من این همه مطلب خوب دارم تو وبم. تو چرا انتخاب شدی که چرت و پرت مینویسی و..." دریافت کردم!! و بسی تعجب نمودم که ملت چقدددد سه نقطه تشریف دارن!!

ولی خوبیش این بود که فقط تو همون برهه‌ای که تازه اسم وبلاگای برگزیده رو میزدن از این داستانا داشتیم، که خب دیگه درمورد دلیل کارشناسانه‌ش نظر نمیدم. شما خودتون استادین ^__^

حالا یه بنده خدایی چند روزه راه افتاده تو وبلاگای ملت که تو چرا بازدید کننده داری؟ تو که چیزی یاد نمیدی به کسی!!!! :/

اولندش که حسود هرگز نیاسود! :دی

دومندش، دیگه دو زار آزادی که مونده واسه مردمو شما چشم نداری ببینی؟!!

و سومندش! یادمه همون زمانای اوجم(!!) یه بلاگری اومد گفت تو چجوری این همه بازدیدکننده داری و ... چند تا مطلب بهش گفتم که یکی از مهم‌تریناش این بود که برای یه سلیقه خاص ننویس!!

ممکنه یکی بهترین وبلاگ معرق رو داشته باشه، من دنبالش میکنم ولی مثلا خانمی دنبالش نمیکنه. یا یکی که آموزشای کامپیوتری میذاره، خب من تو وبلاگش چیکار میتونم داشته باشم؟!!! ولی روزانه نویسی طرفدارای بیشتری داره خب. من شاید یه وبلاگ دندون‌پزشکی رو دنبال نکنم، ولی خاطرات دندون‌پزشکی هوپ رو دنبال میکنم. وبلاگای فوتبالی رو نمیخونم، ولی خاطرات فوتبالی آقاگلو میخونم. هیچی در مورد شغل لافکادیو نمیدونم، ولی دیگه مرامی پستاشو میخونم!! ^__*

روزانه‌نویسی شاید یه جورایی زبون مشترک ماست. چیزیه که مهندس و پزشک و ورزشکار و هنرمند و محصل و پیر و جوون رو تو دسته‌های جدا نمیذاره. همه خونواده میشن.

بعدشم اصلا مگه قراره ما هر روز یه چیزی به یکی یاد بدیم؟!!! یا فقط بابت یاد گرفتن چیزی وبلاگ بخونیم؟! خب من اگه بخوام چیزی یاد بگیرم، عنوان مورد نظرمو سرچ میکنم، زودتر و بهتر هم به جواب میرسم!!

و حتی‌تر اینکه ماها خیلی وقتا خیلی چیزا به هم یاد دادیم. مثلا من همین چند روز پیش به یکی از بلاگرا که گوشت دوس نداشت یاد دادم که اگه گوشت رو با پیاز و سیر رنده شده بپزه مزه‌ش خوب میشه!! خب الان واسه این پست بزنم به درد چند نفر میخوره؟!!!! :/ رفتم به همونی که لازم داشت یاد دادم دیگه!!!

و خیلی چیزا هم از همین روزانه نویسا یاد گرفتم!! منتها ماها فروتنیم، تو بوق و کرنا نمیکنیم! بعله... اینجوریاس!! :))))

خانومی ...
۰۱ شهریور ۹۷ , ۱۵:۳۵
واسه منم کامنت گذاشته منتها خصوصی !!!
.
هشتگ بیاید به سلیقه و شعور بلاگر ها احترام بگذاریم :))) من روزانه نویسم اصلا همینه که هست !!

پاسخ :

انگار دعوت‌نامه فرستادی گفتی حتتتتما بیا وبم! :))))
آقای برادر
۰۱ شهریور ۹۷ , ۱۵:۴۳
شماهم جزء قدیمی ها هستین...سلام :)

پاسخ :

بلی :)
سلام
♫ شباهنگ
۰۱ شهریور ۹۷ , ۱۶:۱۳
تکبییییییر!!!

پاسخ :

^__^
جواب تکبیر چیه؟!!! :)))
ام اسی خوشبخت
۰۱ شهریور ۹۷ , ۱۷:۲۷
چه آدمهای جالبی این اطراف هستن.
نکته کاملا درستی بود, خاص منظوره باشه بعد یه مدت مثل من باید تعطیل کنه و بره چون اون زمینه هر چی تخصصی تر, عمرش کمتر.

پاسخ :

تازه تو هم زیاد تخصصی نبودی. اکثر پستات خاطره بود.
هوپ ...
۰۱ شهریور ۹۷ , ۱۹:۳۵
مرسی واسه آموزشت و چاکریم عروس :-))

پاسخ :

من چند روزه میخوام بیام بهت بگم "نه بوی سیر نمیده!
من خودمم از بوی سیر خوشم نمیاد!" ولی هی وقت
نشده! :)))
خواهش میکنم خانوم دکتر :*
بانوچـ ـه
۰۱ شهریور ۹۷ , ۲۱:۳۲
شنیدم از اینور و اونور در مورد این سری کامنت ها.
فکر میکنم اون دوره و زمونه گذشت که صرفا از روی رودربایستی وبلاگ کسی رو دنبال میکردیم یا کامنت میذاشتیم.
من خودم هر چند وقت یکبار که فرصتشو داشته باشم وبلاگایی که دیگه تمایلی به خوندنشون ندارم رو از لیست پاک میکنم بدون اینکه در نظر بگیرم اون نویسنده منو دنبال میکنه و میخونه یا نه... برعکسش هم وجود داره، وبلاگایی رو مرتبا دنبال میکنم و میخونم که نویسندش منو دنبال نمیکنه
و این برمیگرده به همون سلیقه. این که یکی توی وبلاگش هر چی دوست داره بنویسه حق طبیعیشه... بعد از این مرحله مراعات حال خواننده ها و مخاطبینش هم روی مطالبش تاثیر میذاره
اما هیچ وقت هیچ کسی با هیچ معیار سنجشی نمیتونه تعیین کنه مطالب فلان وبلاگ از بیسار وبلاگ مفیدتر و بهتره.
توی گوگل برای خوندن مطالب مفید و علمی سایت و وبلاگ زیادی پیدا میشه. این یه حرف غیر منطقیه که از همه ی وبلاگ نویسا انتظار داشته باشیم حتما مطلب علمی و مفید بنویسن.
اصلا ما کی هستیم که بتونیم شرط بذاریم "یا مفید و به درد بخور بنویس یا حق نداری وبلاگ نویس" بشی. کی میتونه "به درد بخور" بودن یا "به درد نخور" بودن مطلب یه وبلاگ رو تعیین کنه؟
تو میای وبلاگ میسازی و مینویسی کم کم مخاطبای خاص خودت رو پیدا میکنی یعنی هر کسی که از مطالب و سبک نوشتنت خوشش میاد دنبالت میکنه دیگه. هر کی هم خوشش نیومد مجبور نیست که دنبال کنه.
به قول خودت از دل همین روزانه نویسیایی که از نظر بعضیا مفید نیستن گاهی ماها درس زندگی میگیریم.
وقتی ما از خونه دار شدن تو خوشحال میشیم وقتی میای در مورد خونه مینویسی و ما یه نفس راحت میکشیم یعنی تونستی جذبمون کنی. با نوشته هات با زندگیت و اینو هیشکی جز خود ما که مخاطبت هستیم نمیتونه ارزش گذاری کنه.
میدونم کامنتم طولانی شد ولی دلم پر بود بس که این روزا دوستانم از این کامنت ها رنجیده شدن.

پاسخ :

عزیزم ممنون از کامنتت :**
آره کاملا درست میگی.
ولی همونطور که تو وبلاگ آقاگل هم گفتم، این روش تبلیغشه!! با این ترفند ملتو
میکشونه وبش. به هر حال فالورش هم که زیاد نشه، رتبه اکسا (همینه اسمش؟!!)
زیاد میشه!!
یعنی میاد احساسات ما رو برانگیخته میکنه، ما هم زود میریم وبش ببینیم این خودش
تو وبش چی داره که اینجوری میگه، و به همین سادگی بازدیدای روزانه‌‌ش میره بالا!!
حالا این وسط بعضیا هم از محتوای وب طرف خوششون میاد، فالوراش هم میره بالا!!
روش کثیفیه... ولی به نظر جواب بده!!! :/
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۱ شهریور ۹۷ , ۲۲:۲۷
شما هنوز هم تو اوجی:-)

پاسخ :

^__^
تو لطف داری عزیزم
Haa Med
۰۱ شهریور ۹۷ , ۲۳:۰۱
منم روزانه نویسی و همه چیز نوشتن رو دوست دارم. به نظرم به یه چیز خاص پرداختن حوصله بر میشه.

پاسخ :

کلا هر چی خودتو محدودتر کنی، دایره کسانی که به نوشته‌هات علاقمندن هم محدودتر میشه!
معمولا روزانه‌نویسا، مطلقا هم خاطره نمینویسن... بین نوشته‌هاشون انتقادای سیاسی، نقد فیلم
و حالا گاهی یه سری آموزش مربوط به زمینه شغل، تحصیلی یا هنری‌شون و خیلی چیزای دیگه
میتونی پیدا کنی. و همینه که جذابه
دنیای کامپیوتر ...
۰۲ شهریور ۹۷ , ۰۳:۴۳
بله حق با شماست.

پاسخ :

:)
ممنون
عینکی عینکی
۰۲ شهریور ۹۷ , ۰۷:۱۸
وای گندم خیلی باهات حال میکنم.
😁😁😉

پاسخ :

^__^
مرتضا دِ
۰۲ شهریور ۹۷ , ۱۳:۴۰
بعد آیا اون بلاگر حرف شما رو گوش کرد؟
سوال شد برام

پاسخ :

نمیدونم!! مثبت پونصدتا فالور داره که!! زودی هم معروف شد! :))
مرتضا دِ
۰۲ شهریور ۹۷ , ۱۴:۱۲
اتفاقا هر جا باهاش مصاحبه شده گفته عامل موفقیتم این بوده که نصایح گندم رو گوش کردم :)

پاسخ :

دمش گرم :)
لا نتوری
۰۳ شهریور ۹۷ , ۰۹:۱۹
شما توی اوج بودی ؟؟؟ !!!!!

تا جایی که من یادمه آبجی کوچیکه توی اوج بود
شما فقط خاطراتش را مینوشتین

پاسخ :

:))))))))))))))))
حرف حساب جواب نداره واقعا 😂😂😂
بانو ...
۰۳ شهریور ۹۷ , ۱۳:۳۹
سلام
عجب 😁😁

پاسخ :

سلام :)
Maryam
۰۳ شهریور ۹۷ , ۱۶:۵۶
سلام
مردم چه دغدغه هایی دارند! اینکه برن ببینند کیا اورانیوم غنی می کنند و کیا نه !!!

پاسخ :

سلام
آره واقعا! :))
Mohsen Farajollahi シ
۰۳ شهریور ۹۷ , ۲۱:۰۱
عه سلام گندم بانو :) خوب هستین؟ خیلی وقته نبودین! شاید هم من نبودم :/ به هر حال خوشحال شدم از دیدنتون ^_^

و در مورد حرف مردم: کسایی که این حرفا رو میزنن مطمئن باشین اصلا وبلاگ شما رو نخوندن. من هر بار که به وبلاگ شما میام انرژی میگیرم برای ادامه زندگی! هم تمش بسیار قشنگه و هم عنوان مطالبتون و صد البته هنر شما تو نویسندگی :) هنوزم داستان هایی که از شیطنت خواهر کوچیکترتون نوشتین رو یادمه! بعضیا انتظار دارن با کپی پیست مطالب و اینور اونور کردن وبلاگ برگزیده بشن. به چنین افرادی باید بگین بسوزینننننن :)

برای بازدید هم روش زیاده. بعضیا بازدید فیک میسازن بعضیا مثل شما نظرات سایر کاربران رو جلب میکنن (منظورم نوع نوشتارتون هست) و بعضیا هم مثل خود من عاشق این هستن که وبلاگشون در کلیدواژه خاصی تو گوگل اول باشه (مسلما الان نیست چون اصلا بروز نمیکنم). روش سوم تو بیان خیلی راحت تر هست روش اول که کلا کار نمیکنه. فقط تعداد نمایش رو میبره بالا. اگر کسی راهنمایی خواست بهش بگین وبلاگشون رو تو گوگل وب مسترز ثبت کنن و از اونجا هم سایت مپ وبلاگشون رو اضافه کنن تا تو گوگل به مخض ارسال پستی ثبت بشه. چیزی نیست هر کسی تو گوگل سرچ کنه پیداش میکنه

و البته ذهنتون رو درگیر حرف بقیه نکنین :) همیشه معدود افرادی هست که پست ها رو آنلایک میکنن اگه بابت حرف اونا ناراحت بشین یک جورایی اونا به هدفشون رسیدن

هیچی دیگه ^_^ واقعا ممنون ازتون

پاسخ :

سلام ممنون :)
نه منم کم‌رنگ‌تر شدم :)

ممنون از کامنتتون 🌷🌷
ترنم بهار
۰۴ شهریور ۹۷ , ۰۰:۱۷
خب خداروشکر من انقدری کم کار وگمنام و کم بازدید هستم که به این حسودا نخورم:)))

پاسخ :

:)
منم وقتی بهشون خوردم فهمیدم دارم وقت زیادی رو صرف نت میکنم،
واسه همین سعی کردم کمترش کنم ^__^
پرتقالِ دیوآنه
۰۴ شهریور ۹۷ , ۰۱:۱۸
ازون جایی که پست اخرم تخصصیه نسبتا و خودمم بدم نمیاد هر از چند گاهی پست تخصصی بذارم راجع به چیزایی که علاقه دارم و پستای تخصصی بقیه رو هم اکه دیدم برام جالبه بخونم میگم که کلا وبلاگ به همه چی نیاز داره و هر کی تا وقتی به کسی توهین نمنه یا اسیب نزنه هر چی میخواد و حال میکنه بذاره وبلاگش. حسود هم بره بمیره. والا. ماچ به لپت گندم. دلم برا خوندن پست هات تنگ شده بود.

پاسخ :

کلا وبلاگ قاطی پاتی خوبه. :)
که هم گاهی یه چیزی که بلدی رو به همه یاد بدی،
هم توش شادی باشه، هم غم، هم کلافگی و خلاصه توش زندگی باشه.
منم دلم واسه تو خیلی تنگ شده بود :****
آسـوکـآ آآ
۰۴ شهریور ۹۷ , ۰۱:۵۳
خدای من:-|
واقعا از این کارا هم کردن؟:-|
هنوز مغزم نتونسته علتش رو تحلیل کنه:-|

پاسخ :

آره! تو اکثر وبلاگای پر بازدید کامنتشو میشه دید :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan