در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۳۴.

یه چیزایی هست تو ساختمون، بهش میگن داکت... یه اتاقک کوچولوعه که لوله‌ها و سیم‌کشی‌ها و کانال کولر و... رو ازش رد میکنن و جلوش دیوار میچینن، فقط یه دریچه کوچولو بعضی جاها میذارن که اگه مشکلی پیش اومد بشه حلش کرد...

بعد من یه مدت تو یه ساختمونی کار میکردم، (زمان بلاگفای مرحوم!). اون موقع یکی از همین داکت‌ها توی یکی از اتاق‌خوابای طبقه هم‌کف بود، که همه لوله‌های توالت و سیفون از توش رد میشد!!! یادمه سرپرست کارگاه به طراح گفت: "بیچاره اونی که این واحدو بخره!" و طراح گفت: "بده؟ بعضی وقتا فقط صدای آبشار میشنوه!!" ...

این روزا هر بار که تو آشپزخونه صدای آبشار میشنوم با اون بنده خدا که اون واحدو خرید همزاد پنداری میکنم :/

ولی خداییش شبیه آبشار نیست صداش!!! :/


+ تقریبا دو هفته‌س خونه رو تحویل گرفتیم و هنووووز قابل سکونت نیست! :))) بعد مامانم اصرار داشت با بابا بیان کمک! خبر نداشت اینجا هر روز یه چالش جدید داریم! بعد فک کن یه درصد آقای پدر حوصله همچین چالشایی رو داشته باشه :دی


++ به جو گفتم بیا تو وبلاگ خودم مطلب بنویس. گفت نه من میخوام خودم وبلاگ داشته باشم!! حالا چند روزه دنبال آواتار میگرده! یعنی حساسیتشو تو انتخاب این چیزا که میبینم، یهویی ناخوداگاه کمرم صاف میشه و گردن و دماغ و اینا همش با زاویه ۴۵ درجه به سمت سقف قرار میگیره! حس میکنم خیلی خفن بودم که منو انتخاب کرده آخه :)))))))))

بق بقو
۱۰ شهریور ۹۷ , ۱۱:۲۹
:))))

+خفن بودی حتماً من میدونم 😁😍

پاسخ :

:))

+ شایدم خوش شانس بودم :)))
عینکی عینکی
۱۰ شهریور ۹۷ , ۱۱:۳۰
😂😂😂 طفلکی من... آبشار😂😂😂😂😣😣😣😣


قطعا تو خیلی خوفی( ترکیب خوب و خفن) 😊😊😊 تو عشق منی اصلا گندومی

پاسخ :

:))))

عزیزمی :**
عینکی عینکی
۱۰ شهریور ۹۷ , ۱۱:۳۱
راستی گندوم عکس ملافه ها رو نفرستادی:))))

چه چالشی دارید؟

پاسخ :

هااا راس میگیا! :)

یه روز چالش آب زرد، یه روز مشکل گاز، چند روز گیر دوستش بودیم که یخچال
تو خونه‌ش بود، یه روز رنگ دیوارا، یه روز گرفتن فرش و مبل از انبار همون مغازه‌هایی
که ازشون خریده بودیم، یه روز آب‌گرمکن و ....
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۰ شهریور ۹۷ , ۱۱:۳۳
حالا یه خورده آبشارش متفاوته!
توی مورد آخر شک نکن*_^

پاسخ :

:))
عزیزم لطف داری، البته من شوخی میکنم :)
بانو ...
۱۰ شهریور ۹۷ , ۱۱:۵۳
مشکلات که حل شد بگو پدر و مادر بیان
شکی نیست که خیلی خوبی یا همون خفن :)

پاسخ :

اوهوم قراره بیان. ایشالا تا اون موقع دیگه همه‌چی اوکی باشه :)
ای بابا! من شوخی کردم 🙈🙈🙈 شماها خیلی لطف دارین ^__^ :*
عینکی عینکی
۱۰ شهریور ۹۷ , ۱۱:۵۵
ای بابا. چ خوب که خوب برخورد میکنی با این جریانات

پاسخ :

زندگی بدون چالش هم داریم مگه ؟:)
یک آشنا
۱۰ شهریور ۹۷ , ۱۲:۳۳
ها مگه شک داشتی - بابا خفن ^_^
ما که از همون اول باورت داشتیم ، مشکلمون هم این بود که خودت ، خودت رو باوری نداری ، حالا امیدوارم حالا که خودت اشاره کردی ، به باورش بررسی :)
یکم از چالش هات بگو :)

پاسخ :

شما لطف داشتین ^__^ منم که الان شوخی کردم :)

امممم چالشا...
اول دیوار، که رنگ لازم داشت.
بعد رنگ زرد آب، که فیلتر و تصفیه لازم داشت.
بعد آب‌گرم‌کن، که یه روز درگیرمون کرد و آخرم معلوم شد از اول سالم بوده :)))
یخچال و لباسشویی که خونه دوستش بود و هماهنگ نمیشد که بیاریمش.
گاز که صفحه‌ای هست و کابینت برا زیرش لازم داره، که عرض کابینتای اینجا
کمه و بهش نمیخوره و هنوز این مساله حل نشده + اینجا گاز کشی نیست
و مشکل کپسول گاز هم داریم.
ورودی آب برای ظرفشویی نذاشته بودن و لازم شد تبدیل وصل کنیم به ورودی
لباسشویی.
کارتن جاروبرقی رو که باز کردیم دیدیم یکی از قطعات مهمش کمه و باید فروشنده
رو توجیه میکردیم که درسته سه چهار ماه پیش اینو خریدیم، ولی به خدا تازه بازش
کردیم!!
و اینکه بعد اینکه یه کم خونه سر و سامون بگیره تو فکر ساخت یه کتابخونه‌ایم!
و جاکفشی! اونی که ازش جاکفشی خریدیم گفت جاکفشیا مشکل داشته و پس
فرستاده، منم هم بقیه جا کفشیاشو دوس نداشتم، هم ترجیح دادم خودمون
چندتا تخته رو بزنیم به دیوار، آخه کنار در یه کمد دیواری هست که میشه جاکفشیش
کرد.
ساعت دیواری رو میخواستم خودم درست کنم. طرح خیلی سختی انتخاب کرده بودم
هنوز یک دهمش هم انجام نشده، در نتیجه یه طرح جدید انتخاب کردیم و قراره درست
کنیم.
پرده! ما احتمالا فقط دو سال اینجا ساکنیم. پس هزینه زیاد برای پرده عاقلانه نیست!
تو فکرم خودم پارچه بخرم و یه پرده ساده بدوزم. اما هم اینکه کار با چرخ خیاطی رو
بلد نیستم و هم اینکه چرخ خیاطیم هنوز شیرازه و نشد که خودمون بیاریمش!
جاکلیدی رو هم ایضا قراره خودمون درست کنیم.
و یه عالمه فکر دیگه وسط این فکرا...
یک آشنا
۱۰ شهریور ۹۷ , ۱۳:۵۱
خدااااا قووت :) قهرمان

پاسخ :

:)))) ممنون
یک آشنا
۱۰ شهریور ۹۷ , ۱۳:۵۲
ببین ساعت رو چپ گرد درست کن ، اموزشش رو هم گذاشتم تو بلاگم - خاص میشه

پاسخ :

گیج میشم خودم :)))
ولی یه طرح خوشکل میخوایم بزنیم :)
ملکه بانو
۱۰ شهریور ۹۷ , ۱۴:۱۵
اون نتیجه گیری آخرت منو کشته! D:

پاسخ :

خودمو هم کشته حتی :))
yalda shirazi
۱۰ شهریور ۹۷ , ۱۵:۴۳
گندم برا پرده پارچه حریر بگیر. (طبیعتا یه پارچه کلفت تر زیرش) و ساده بدوز و چین بهش بده. اینقد خوشگل میشه. البته باید به دکور خونه تون بیاد. بذار ببینم عکس چیزی که میگم رو پیدا میکنم یا نه. به نظر میاد کار دوختش و هزینه پارچه اش و اینا خیلی در نمیاد ولی قشنگ میشه.
من یه چنین چیزایی مد نظرمه:
https://www.google.com/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.honardarkhane.ir%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F01%2FSimple-curtain-model-9.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.honardarkhane.com%2F17164%2F%25D9%2585%25D8%25AF%25D9%2584-%25D9%25BE%25D8%25B1%25D8%25AF%25D9%2587-%25D9%2587%25D8%25A7%25DB%258C-%25D8%25B3%25D8%25A7%25D8%25AF%25D9%2587%2Fsimple-curtain-model-9&docid=6smdgvctk2ISBM&tbnid=CJOcnHRLBbrk_M%3A&vet=1&w=600&h=600&bih=662&biw=1366&ved=2ahUKEwiOjb6y1ZndAhXIy6QKHdD3BnwQxiAoBHoECAEQGA&iact=c&ictx=1


https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fwww.zibakade.com%2FUpload%2FPostImagesDirectory%2F2016%2F8%2FWM%25D8%25A7%25D9%2586%25D9%2588%25D8%25A7%25D8%25B9%2520%25D9%25BE%25D8%25B1%25D8%25AF%25D9%2587%2520%25D8%25AD%25D8%25B1%25DB%258C%25D8%25B1%2520(2)13950518238.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.zibakade.com%2FTopics%2F%25D8%25A7%25D9%2586%25D9%2588%25D8%25A7%25D8%25B9-%25D9%25BE%25D8%25B1%25D8%25AF%25D9%2587-%25D8%25AD%25D8%25B1%25DB%258C%25D8%25B1-%25D8%25B3%25D8%25A7%25D8%25AF%25D9%2587--TP23557%2F&docid=NjUJ5H7vaRcpKM&tbnid=7w7fDhMFfRxfGM%3A&vet=1&w=518&h=681&bih=662&biw=1366&ved=0ahUKEwiw_Iar1ZndAhVM6KQKHUk_ACcQMwgpKAQwBA&iact=c&ictx=1



پارچه اش احتمالا همون جنوب بهتر گیرت بیاد.
کلا سرچ کن پرده حریر به نظرم میتونی خیلی خوشگل درستش کنی.
+چه ذوقی من کردم برا پرده خونه شما!!!!

پاسخ :

وای منم از این پرده‌ها دوست دارم.
اتفاقا واسه خونه خودمون خریده بودیم با مامانم.
بعد قیمت پارچه‌ش خیلی نشده بود، ولی وقتی رفتیم حساب کنیم خیییلی گرون شده بود :)))
اون میله‌ش و اون پانچای پرده گرون بود :)
ام اسی خوشبخت
۱۰ شهریور ۹۷ , ۱۷:۳۵
در خفن بودن و خوبی شما که شکی نیست. معمولا آقایون برای اینکه به اصل موضوع نپردازن میرن سراغ حواشی, دیدم که میگم ;)

پاسخ :

عزیزمی :**
کلا خیلی مشکل پسنده ^__^
لافکادیو ‌‌
۱۰ شهریور ۹۷ , ۱۸:۵۹
معلومه خیلی هم همکاری زیادی تو حل چالشا داری :) که اینطوری وقت میکنی تند تند آپ کنی اینجا:|

پاسخ :

حالا چون تو دیر آپ میکنی منم نباید آپ کنم؟!! حسوووود :/ :پی
نیلی ‌
۱۰ شهریور ۹۷ , ۲۰:۴۵
من همیشه یه گوشه می‌ایستم و به پستات نگاه می‌کنم و از دیدن گندم و جویِ بیانمون ذوق زده می‌شم! :)))

پاسخ :

تو عزیز دلی :**
Haa Med
۱۱ شهریور ۹۷ , ۰۰:۰۸
داکت کانال های پلاستیکی در دار هستن که سیم ازشون رد میشه و اکثراً روکار هم هستن و تنها برای جایی استفاده میشه که آب نره توش یعنی بیرون ساختمون استفاده نمیشه.

پاسخ :

اونام نوع دیگه‌ای از داکت هستن لابد!
تو ساختمونای جدید دیگه سیم و لوله روی کار اصلا نمیبینید.
عینکی عینکی
۱۱ شهریور ۹۷ , ۰۱:۰۳
ای جان. چقدر تو پر انرژی ای :)
دوست دارم

پاسخ :

من پر انرژی‌ام؟!! واقعا؟! :))))
عزیزمی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan