در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۳۶. بالاخره اون اتاقی که کارگاه شده باید استفاده بشه دیگه!

این چند مدت تعداد بوک‌مارکام سر به فلک کشیده!! یه ریز دارم آموزش ساخت فلان و چنان سرچ میکنم و بعدم بوک‌مارکش میکنم که بعدا باز پیداش کنم!! حتی آموزش ساخت چسب موکت هم سرچ کردم :)))

یه پیجی هم هست که آموزشاش نسبتا خوبه، ولی بعضی جاها همچین ریلکس نوشته "با پرینتر سه بعدی پرینت بگیرین" که خیلی حس خارجی بودن بهم دست میده! :))) عاقا من کلا فقط یه بار پرینتر سه بعدی دیدم، اونم چند سال پیش تو تلویزیون داشت نشون میداد که همچین چیزی اختراع شده! قیافه‌شم یادم نیست تازه!



چند روز پیش جو خیلی هوس قورمه‌سبزی کرده بود. ولی چون باید زودی میومدیم کارای خونه رو انجام میدادیم و قورمه‌سبزی درست کردن خیییلی زمان میبره نشد که براش درست کنم. وقتی رسیدیم دم در خونه، یه بوی قورمه‌سبزی‌ای تو کل آپارتمان پیچیده بود که بیا و ببین!! جو هی میگفت بیا بریم مهمون اینا بشیم که قورمه‌سبزی دارن! :)

دیروز بالاخره گازو وصل کردیم و مستقر شدیم تو خونه خودمون. قرار شد امروز قورمه‌سبزی بپزم. میگفت میخوام فردا که اومدم خونه بوی قورمه‌سبزیت کل ساختمونو برداشته باشه‌ها :)))

بوی قورمه‌سبزیم کل خونه رو هم برنداشته هنوز!!! :))



کار آشپزخونه و پذیرایی نسبتا تموم شده. حوصله‌م نمیشه برم سراغ اتاقا و سرویسا!!! :/ درسته اینجا ته دنیاس، ولی به خاطر اسباب‌کشی هم که شده کاش یه مدت طولانی اینجا میموندیم!!! :/

دلا بانو
۱۱ شهریور ۹۷ , ۱۰:۴۱
خیلییییی سخته وسیله چیدن و اسباب کشی و اینا:|
امیدوارم هرچه زودتر تموم بشه کارات:)
غول بزرگش آشپزخونه ست که رد کردی:)

پاسخ :

وای همه جاش غول بزرگه :))))
آدم نمیدونه چی رو کجا بذاره!
یه جوری هم باید وسایلو بچینی که بعدا یادت نره هر چیزی کجاست...
عینکی عینکی
۱۱ شهریور ۹۷ , ۱۱:۲۷
سایت رو معرفی کن
پرینتر سه بعدی؟ من فقط یه بار تو تلویزیون درباره اجسام دیدم یه بار ام برای ماکارونی. فکرشو بکن ماکارونی ( یا پاستا) رو ب شکل هایی که میخواستند تولید میکردند بعد من همزمان داشتم فکر میکردم خب این بپزه که دیگه این شکلی نمی مونه 😐😐😣😣 😂😂


من عاشق قرمه سبزی های خودمم. نمیدونی چقدر خوبن😂😂😂😂
اومدی اصفهان بگو دعوتتون کنم براتون قرمه سبزی بپزم😋😋😍😍

پاسخ :

سایت "ساختنی"
والا ما پرینتر رنگی رو هم هنوز از نزدیک ندیدیم!!! دیگه پرینتر سه بعدی :)))

منم عاشق قورمه‌سبزی‌های جو هستم :))))))
قبلا قورمه سبزی دوس نداشتم تا اینکه با روش جو آشنا شدم ^__^
حالا تو هم دستور قورمه سبزی‌تو بذار :)
و اینکه از قدیم گفتن تعارف اومد نیومد داره‌ها!! من میاما! نمیگم اصفهانیه‌ها ^__* :)))
جولیک ‌‌‌‌‌
۱۱ شهریور ۹۷ , ۱۴:۴۶
یه کارگاه کارافرینی از تو اون اتاق دومیه در میاد:))

پاسخ :

:)))
هر کاری هم بخوام بیافرینم مواد اولیه‌ش اینجا نیست! :)))
باید بگم برام بفرستن با پست :))
یک آشنا
۱۱ شهریور ۹۷ , ۱۵:۱۲
بر میداره - بوی قرمه سبزی کل محله رو :))
آخ متنفرم از اسباب کشی :/

پاسخ :

برنداشت :( اصن چجوری قورمه‌سبزی بودار درست میکنن مردم؟! 🤔
خیلی سخته :/
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۱ شهریور ۹۷ , ۱۵:۲۱
مگه مدت طولانی نمی‌مونید؟!
بوک مارک که خوندم فکر کردم منظورت نشان کتابه:/ بعد فکر کردم یعنی چی که همه چیو بوک مارک میکنی!! مگه میشه:-)))

پاسخ :

احتمالا دو سال فقط
راست میگیا!! حواسم به اونا نبود :))
خانومی ...
۱۱ شهریور ۹۷ , ۱۸:۴۶
حیف دیر پست رو خوندم . سبزی ت رو خوب تفت بده اون وقت بوی قورمه سبزی ت کل ساختمان رو برمیداره. ..

پاسخ :

خوب تفت دادم.
اصلا جو دوس داره سبزی خیلی تیره بشه، واسه همین زیاد تفت میدم.
خانومی ...
۱۱ شهریور ۹۷ , ۲۰:۳۷
پس چرا عطرش همه جا رو پر نکرد ؟ 🤔

پاسخ :

نمیدونم!! شاید چون مقدارش کم بوده.
یا شاید دیگه زیادی تفت دادم 🤔🤔
خانومی ...
۱۱ شهریور ۹۷ , ۲۱:۲۷
منم مقدار کم میپزم خب ! حتی زیاد هم تفت میدم !!

پاسخ :

🤔🤔
البته من هود روشن کردما!!! چون گازو فعلا مجبور شدیم بذاریم رو
اپن، ترسیدم دیوار و سقف چربی بگیره، حالا هود اونور آشپزخونه
بودا... ولی گفتم بی تاثیر نیست :)))))
פـریـر بانو
۱۱ شهریور ۹۷ , ۲۳:۱۶
و من الله توفیق...

:: پیشنهادم واسه اینکه بوی قرمه‌سبزیت کل ساختمون رو برداره اینه که یه کاسه قرمه سبزی رو گذر هر راه‌پله بذاری! تامام! :)))))

ولی شاید اشکال از سبزی‌ها باشه! سبزی تازه فکر کنم عطرش قوی‌تر باشه و بوش بپیچه. :تفکر

پاسخ :

^__^

:: پیشنهاد خوبیه :)))))

هوم شاید، من سبزی آماده میخرم آخه
مهتاب
۱۱ شهریور ۹۷ , ۲۳:۲۰
😊به به قرمه سبزی 😋مقدار کم بوش نمیاد که زیاد درس کنی بو میپیچه روغنشم روغن محلی باشه دیگه فبها تا سر کوچه میاد بوش
خسته نباشی گندم بانووو (اسباب کشی )اوووف

پاسخ :

آخه خانومی میگه کم هم که درست میکنه بوش میپیچه! 🤔🤔
ممنون ^__^
Haa Med
۱۱ شهریور ۹۷ , ۲۳:۴۰
منم قورمه سبزی دوست دارم.
امروز هم خوردم. جای شما خالی.
کسی که از قورمه سبزی بدش بیاد خر است.

پاسخ :

نوش :)
من قبلا بدم میومد :)))))))
هوپ ...
۱۲ شهریور ۹۷ , ۰۱:۰۲
حالا بوش کل ساختمون رو برنداشت هم طوری نیست، خوشمزه شد؟

پاسخ :

اوهوم خوب شده بود :)
دلا بانو
۱۲ شهریور ۹۷ , ۱۱:۵۲
آخراش یه کمی شنبلیله بریزی توش خیلی بوش می پیچه.

پاسخ :

شنبلیله... 🤔🤔
اتفاقا خیلی گیاه خوبیه و خیلی خاصیت داره
حتما امتحان میکنم 😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan