در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۴۰. دلخوشی‌های کوچک...

۱. سه ماه پیش جاروبرقی خریده بودیم. خونه رو که تحویل گرفتیم و وسایلو بردیم، جو کارتن جاروبرقی رو باز کرد و گفت چندتا از قطعاتش نیست!!! خب من خیلی نگران شدم! فک میکردم ثابت کردن اینکه اون قطعات از اول توی کارتن نبودن کار سختیه. و درست هم فک میکردم!!! فروشنده‌ها زیر بار نمیرفتن. یکیشون خیلی سخت موضع گرفته بود. میگفت از کجا معلوم خودتون گمش نکردین؟!

تا اینکه یکیشون گفت به کارتون رسیدگی میکنم. شماره‌شو گرفتیم برگشتیم. دیروز که دوباره رفته بودیم منطقه آزاد، معلوم شد همون موقع اون قطعات تو مغازه جا مونده بود. ذوق‌زده شده بودم! گفتم دیدین راست میگفتیم؟!!! به نظرم اون فروشنده‌هه که دفعه قبل خیلی موضع گرفته بود از این جمله شرمنده شد! موقع برگشتن عذرخواهی کرد...

+ این وسطا نگم چه به روزگار ارز اومده؟ نگم فروشنده‌هه میگفت اونقدر مشکلات برای واردات ایجاد کردن که احتمالا منطقه آزاد منحل میشه؟ نگم که فشار به استخون رسیده؟ نگم که جنسی رو که ما چند ماه پیش ۴۰۰ خریدیم، هفته پیش ۷۵۰ بود و الان شده حدود یه میلیون؟؟؟ :/


۲. آپارتمانای اینجا آنتن مرکزی دارن. یه پریز هم گذاشتن واسه هر کی خواست آنتن خودشو بزنه. جو میگفت رو پشت‌بوم به تعداد واحدای اینجا آنتن هست! فک کنم این ساختمون اصلا آنتن مرکزی نداره! ولی وقتی کابلو وصل کرد دیدیم بههههه چه کیفیتی هم داره تازه! احتمالا چون همه آنتنای شخصی داشتن آنتن مرکزیه کامل رسیده به ما ^___^

مرتضا دِ
۱۴ شهریور ۹۷ , ۰۸:۵۸
خوش به حالتون
ما یه آنتن مشترک داریم با پیرزن همسایه که دقیقا هروقت پرسپولیس بازی داره قطع میشه!! :)

پاسخ :

حالا ما هم فقط یه لحظه امتحانش کردیم.
زیاد اهل تلویزیون نیستیم البته
آوو کادو
۱۴ شهریور ۹۷ , ۲۲:۳۳
+نگو! یادم میوفته که ما گیر کردیم وسط این گرونی...

پاسخ :

شما خیلی گناه دارین! امیدوارم به خیر بگذره این روزا...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan