در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

و اینک.... مستر جو ^__^

با ذوووق میگه یه پست گذاشتم تو وبلاگم!

میگم چی نوشتییییی؟!

میگه خودت برو بخون! مث تو که نمیگفتی چی نوشتی، منم نمیگم!!! :))))))))


+ آقا گوشی من کپی پیست نداره!!! آدرس وب همسر جان:

irinavy.blog.ir

باران ...
۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۰:۴۶
اشتباه است که آدرس ؟!:))
به دنیای وبلاگ نویسی خوش اومدند :)

سلام :))

پاسخ :

آدرسو چک کردم. درسته که!
ممنون :)
بانوچـ ـه
۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۰:۴۷
قدم بلاگر نو رسیده مبارک :دی

پاسخ :

سلامت باشی 😂😂😂😂😂😂
ام اسی خوشبخت
۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۰:۵۳
سلامی خدمتشون عرض کردیم :)

پاسخ :

سلامت باشی عزیز دلم ❤
♫ شباهنگ
۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۱:۳۹
چه باحال!!!
ملت به خاطر ازدواج وبلاگ‌نویسی رو کنار می‌ذارن
شما همسرتم بلاگر کردی
آفرین

امروز روز وبلاگ‌نویسی هم هست تازه

پاسخ :

عه جدا؟! روز وبلاگ‌نویسیه؟! ^__^

آقا ملت بیان از ما الگو بگیرن اصن :دی
بانو ...
۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۱:۴۲
:)

پاسخ :

:)
آقاگل ‌‌
۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۱:۴۳
چرخش بچرخه. :)

پاسخ :

ممنان :)

آوو کادو
۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۱:۴۴
چه زوج باحالی هستین شما! :-)

پاسخ :

خیلی دیوونه‌ایم، نه؟! :))))

دلا بانو
۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۱:۵۳
وای چه باحال:))
خیلی خوشم میاد وبلاگ زوج هارو دنبال کنم:)))

پاسخ :

^__^
آوو کادو
۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۲:۳۶
دیوونه از نوع مثبتش! :-))

پاسخ :

^__^

Anne Shirley
۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۳:۳۷
آوریییین بهت که بلاگرش کردی D:

پاسخ :

بالاخره موفق شدم ^__^
بهارنارنج :)
۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۳:۴۶
به به :دی

پاسخ :

^__^
نیمه سیب سقراطی
۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۳:۵۰
چه هیجان انگیز طوری :))

پاسخ :

دیگه حالا هر طوری میشه زود میگم میرم تو وبلاگ مینویسمااااا!!
جو هم میگه بنویس! منم مینویسم :))))))
عاشق بارون ...
۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۳:۵۷
آفرین گندم. :))

پاسخ :

^__^
باران ...
۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۴:۰۰
باید اینو میگفتین :)
http خودمم یادم رفت اضافه کنم:(((
برای همین آدرسشون نمی اومد بالا :))

http:irinavy.blog.ir




پاسخ :

من همینطوری کپی کردم رفت :)
نیمه سیب سقراطی
۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۴:۲۷
بنویس بنویس ما طرف توییم گندم :)))

پاسخ :

باشه باشه ^__^ :))))
yalda shirazi
۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۴:۵۷
آقا یه چیز باحالی که به نظرم میتونین انجام بدین اینه که تو موضوعای مشترک هر کدوم از دید خودتون خاطره تعریف کنین یا نظرتون رو بگین! به نظرم جالب بشه

پاسخ :

چه ایده خفنی! ^__^
به نظر منم جالب میشه :)
بق بقو
۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۴:۵۹
چه باحال شد :))^_^

مثلا بچتونم بلاگر بشه :دی

پاسخ :

وااای :))))
divane !!
۱۶ شهریور ۹۷ , ۱۷:۲۳
اقا ولی‌من از پستشون خجالت کشیدم
من همون بودم که میرفتم با سیستم کتابخونه وبلاگ مینوشتم
آقای جو جز همونا بودن که همیشه تو سیستم بغلی من داشتن کارای درسی انجام میدادن من عذاب وجدان میگرفتم.
وبلاگ همسرتون مبارک:))))

پاسخ :

من خودمم از زمان دبیرستان همش تو وبلاگ بودم :)
ممنون :))
مهرناز .ج
۱۷ شهریور ۹۷ , ۱۱:۴۶
به به مبارکه :)

پاسخ :

سلامت باشی :*
تو هم قرار بود آقای برادرو بیاریا!! خودتم رفتی :(
مهرناز .ج
۱۷ شهریور ۹۷ , ۱۲:۰۹
نه دیگه بردمش اونو

پاسخ :

ما از چشم داداشت دیدیم رفتنتو ^__* :))
آسـوکـآ آآ
۱۷ شهریور ۹۷ , ۱۳:۴۴
خیلی زوج های وبلاگ نویس باحالن
امیدوارم همیشه بیاید و از خوشیاتون بنویسید گندم جان

پاسخ :

:)
ممنون عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan