در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۴۲. هوای خونه دلگیره...

۱. یه جور عجیب غریبی دلم گرفته. البته یکی از دلایلش میتونه این باشه که الان چند هفته‌س آفتاب ندیدم!! سرگرم کارای خونه بودیم و هر وقت هم بیرون رفتیم غروب بوده... ندیدن نور خورشید از دلایل افسردگیه! :(


۲. مردم این شهر یه گروه چند هزار نفری تشکیل دادن برای خرید و فروش... یه چیزی مثل نرم‌افزار دیوار و شیپور. پری‌روز یه آگهی دیدیم و جو تصمیم گرفت بره جنس مورد نظر رو ببینه. به طرف پیام داد که چند؟ گفت ۱۰۰ تومن. جو گفت گرونه. گفت خب ۹۰. همینطوری داشتیم با هم مشورت میکردیم که چیکار کنیم، طرف دید طولش دادیم باز نوشت ۹۰ هم زیاده؟ خب ۸۰ ! بعدم خیلی اصرار داشت که حتما میای ببریش؟ نفروشمش و... گفتم وا این چه مشکوکه! :/ ولی بعد دیدیم تو همون گروه تعداد زیادی درخواست همون کالا رو دادن شک‌مون برطرف شد.

خلاصه قرار شد دیروز صبح تماس بگیره و بره کالا رو ببینه. طرف جواب نداد. قرار شد بعد از ظهر که رفت یه سری به خونه دوستش بزنه، به این یارو هم زنگ بزنه و اگه شد بره کالا رو ببینه. وقتی برگشت بهش گفتم رفتی ببینی؟ گفت نه راستش! پرسیدم چرا؟ گفت اولش که زنگ زدم یه بچه ده دوازده ساله جواب داد. گفت الان خونه نیستم و نیم ساعت دیگه بیا. (نگفت مثلا بابام خونه نیست، گفت خودم خونه نیستم.) بعدم که رفتم به اون آدرس دیدم ته یه کوچه خرابه مانند و عجیب بود. عکس کالا هم که انگار توی یه خرابه گرفته شده بود. خلاصه که فک کردم عاقلانه نیست که برم.

بهش گفتم خیلی کار خوبی کردی نرفتی. این روزا وضعیت دزدی و زورگیری و... خیلی وحشتناک شده. اینم خیلی مشکوک میزد از همون اولش.

+ کلا این روزا خیلی خیلی احتیاط کنید. آمار بزه شدیدا بالا رفته


۳. میگن "این محرم و صفره که اسلامو زنده نگه‌داشته". شاید درست‌ترش این باشه که بگن "این محرم و صفره که جمهوری اسلامی رو زنده نگه‌داشته"! چون عملا دیگه از اسلام چیزی نمونده!


۴. حدود پنج شیش روز دیگه خونواده‌م قراره بیان اینجا... و من بیشتر از اینکه خوشحال باشم استرس دارم!!! دلیلش هم بماند....

منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۷ شهریور ۹۷ , ۱۰:۱۹
مهمان داریم چه مهمانی:-))

پاسخ :

:)
آقای خیال
۱۷ شهریور ۹۷ , ۱۰:۲۳
مورد ۳ : (

۲- داشتیم سه چهار نفری از جلوی یه خیابان خلوت رد می شدیم، خیابان اصلی شلوغ بود. یه موتوری اومد ما فکر کردیم که می خواد برا اینکه به ما نزنه مسیرش رو تغییر داده و می خواد از جلومون رد بشه ولی گوشی دست دوست مون رو زد ولی چون گوشی یه کم بزرگ بود و توی دستش جا نشد و افتاد روی آسفالت و گلسش شکست. : (

پاسخ :

همه دزد شدن! وضعیت خیلی مسخره شده! جرات هم نداریم حرف بزنیم!!!
آقاگل ‌‌
۱۷ شهریور ۹۷ , ۱۰:۵۶
با چیزایی که می‌دیدم انتظار نداشتم امسال محرم که بیاد مردم زیاد دل و دماغش رو داشته باشن. ولی توی همین چند روز به کل نظرم تغییر پیدا کرد. کاشون بعد عید غذیر همه جا سیاه پوش شده رفته رفته.

پاسخ :

وقتی از دین فقط ظواهر بمونه، و وقتی این ظواهر بشه دلیل حیات حکومت، نتیجه میشه این!

مهرناز .ج
۱۷ شهریور ۹۷ , ۱۱:۴۶
چشمت روشن گندمی
اوه چند وقت نبودم چه خبرا که نیست
منظورت از مردم این شهر کدوم شهره
عین اصحاب کهف انگار بعد از یه مدت طولانی بیدار شدم اصلا نمی دونم چی شده چه خبره

پاسخ :

ممنون :*

عزیزم ^__^ من بعد ازدواجم از شیراز رفتم!
اینجا هم ته دنیاست :))))
یه منطقه فوق محروم مرزی
مهرناز .ج
۱۷ شهریور ۹۷ , ۱۲:۱۱
یعنی کجا؟

پاسخ :

خصوصی بهنت میگم :*
باران (واران) ..
۱۷ شهریور ۹۷ , ۱۲:۱۴
سلام گندمی :*
۳ :
آخ آخ گفتی !!!

۱:
سلامتی روح و جسم از کار مهمتره :)
بنظرم برو باشگاهی جایی البته اگر هست یا صبح ها گاهی برو پیاده روی یا بازار گردی مثلا :))
کتاب هم در این راستا بخونی زود خوب میشی ؛)

۴ :
چشم و دلت روشن بقیه اش هم توکل کن به خود خدا :)
میدونم واسه چی :))
ولی تو توکلت بخدا باشه دلت قرص و محکم میشه عزیزم 💚


۲ :
خدا رو شکر بخیر گذشت :)

پاسخ :

۱. اصلا نمیدونم چی شد که یهو این همه طولانی موندم خونه!!
تقریبا امروز دیگه کارام تموم شد خدا رو شکر

۴. :)

۲. آره واقعا.
آسـوکـآ آآ
۱۷ شهریور ۹۷ , ۱۳:۴۲
من چند روز پیش راجع به خفت گیری تو جاده ها می خوندم.
دیگه مردم خودشونم به هم رحم نمی کنن...

پاسخ :

والا آدم گشنه دین و ایمون نداره.
حالا دزدا رو نمیدونم، ولی واسه بعضیای دیگه واقعا دلم میسوزه...
محبوبه شب
۱۷ شهریور ۹۷ , ۱۵:۴۷
مستر جو عقلی کردن که نرفتن

خداوند نگهدارشون باشه.

پاسخ :

آره واقعا
ممنون :)
آبان ...
۱۷ شهریور ۹۷ , ۱۸:۰۳
ولی من حال هوای محرم را واقعا دوست دارم ...

پاسخ :

من دوست ندارم دیگه! وقتی میدونم دلیل پررنگ شدنش چیه...
وقتی میشنوم واسه گریه انداختن مردم چقد دروغ میبافن...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan