در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۴۳. مستر جو

۱. ابروهامو کات کرده بودم واسه عروسی. بعدشم خودم رو همون خط اصلاح دوباره تمیزش میکردم. یه مدت جو گیر داده بود بذار در بیاد ابروهات. امروز برگشته میگه آهاااا حالا خوب شدا. چی بود اون ابرو نصفه! ابرو دختر شیرازی باید کمون باشه! :)))))


۲. بعد دو روز دنبال کننده‌هاش شدن ۲۶ تا!! بهش میگم من چند ماه بود مینوشتم تازه دنبال کننده‌هام شده بودن ۲۶ تا! میگه خب من آدم مشهوریم! :)))


۳. واسه پستش کامنت گذاشته بودم بدون جواب تایید کرده بود. بهش گفتم خب برو جواب بده! اومد گفت واست جواب فرستادم! زودی پنلمو باز کردم دیدم خبری از جواب نیست!! گفتم جواب ندادی که! گفت خصوصی جواب دادم! رفتم پنلشو باز کردم میبینم آقا واسه خودش قربون صدقه فرستاده! :))) بهش میگم جواب کامنت خودتم بده! بگو منم همینطور! :)))) 


۴. بهش میگم دیگه امروز چیکار کردی که من پته‌تو بریزم رو آب؟ قشنگ نشسته فک میکنه ببینه چیکار کرده که بگه من بنویسم و پته‌شو بریزم رو آب! :)))

محبوبه شب
۱۷ شهریور ۹۷ , ۲۰:۱۸
مورد ۴ منو مرد 😂

پاسخ :

خیلی باحال بود :)))
ام اسی خوشبخت
۱۷ شهریور ۹۷ , ۲۰:۱۹
وبلاگ شما همیشه باید یکی رو داشته باشه واسه پته رو آب ریختن;)
دخترشیرازی ابرو کمون و همه چی تموم :)

پاسخ :

آره سوژه جدید پیدا کردم :))))
ای بابا! خجالتمون میدی :)
بهارنارنج :)
۱۷ شهریور ۹۷ , ۲۰:۳۸
عزیزم:))همیشه به خوشی گندم

پاسخ :

مرسی عزیزم
مستر جو
۱۷ شهریور ۹۷ , ۲۰:۳۹
والا دختر شیرازی گرفتم ابرو کمون باشه وفته همه رو کات کرده.
لحجه شیرازی دوس دارم حرف نمیزنه.

پاسخ :

😅😅😅😅😅😅😅😅
آسـوکـآ آآ
۱۷ شهریور ۹۷ , ۲۰:۴۲
واقعا دباید ابرو کمون باشه ها
من دوستای شیرازیم واقعا چشم و ابروشون مشهوره و بسیااااار زیباست.

پاسخ :

واقعا؟!! :)
من تا حالا به چشم و ابروی دوستام دقت نکرده بودم! 🤔🤔😊
Anne Shirley
۱۷ شهریور ۹۷ , ۲۰:۵۱
۲. والا ما هم یکی تو وبش اینقدر ازمون میگفت مشهور میشدیم :))))
من یه دوستم هست که ما دو سه سال هم‌مدرسه‌ای و هم‌کلاسی و اینا بودیم و اصن همین دوستم بود که منو وارد بیان کرد. بعد فکر کن ما وسط صف و حرفای معاون داطتیم راجب وبلاگ و آدما و پستامون حرف میزدیم ^_^ :)))) الانم کلا خیلی در این موردا حرف میزنیم :)) حتی راجب اینکه چی پست بذاریم :)) بعد دارم فکر میکنم زن و شوهر بلاگر باشن چه چیز جذابی میشه D: :)) یه سره میتونن باهم در این مورد حرف بزنن ^_^ :))

پاسخ :

:))))
آره از وقتی بلاگر شده خیلی باحال شده :)
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۷ شهریور ۹۷ , ۲۱:۱۴
منم داشتم فکر می‌کردم چجوری جواب کامنت رو میشه خصوصی داد:-) باید بیان به فکر این قابلیت هم باشه:-))

پاسخ :

تازه میگفت خوب شد تیک خصوصی زدم  ^__^
آوو کادو
۱۷ شهریور ۹۷ , ۲۱:۵۸
خب لهجه ی شیرازی هم صحبت کنید براشون! :-))

پاسخ :

آخه طرف مقابلم باید شیرازی صحبت کنه که بتونم شیرازی حرف بزنم! :))
🔹🔹نیلگون 🔹🔹
۱۷ شهریور ۹۷ , ۲۲:۱۹
سلام مستر جو
شما فقط شکایت کنید😁ما در أسرع وقت شکایات شما رو پیگیری مینماییم.😁

وووووی گندووووم؟؟با مستر جو لهجه شیرازی حرف بزن عزیزدلوم 😜 حرف بزن نیلگون ببینه😀

پاسخ :

ای نامرد! :)))))
شماها رفقای منید! باید طرف من باشید! :/
مهرناز .ج
۱۷ شهریور ۹۷ , ۲۲:۲۶
دختر شیرازی کی بودی تو؟ 🙈
می خواین من پته جفتتونو بنویسم ؟ :))))

پاسخ :

:))))))
تو آپ کن، من مخلصتم هستم‌، پته‌مو میدم بریزی رو آب ^__^
🔹🔹نیلگون 🔹🔹
۱۷ شهریور ۹۷ , ۲۳:۰۲
نیلگون هستم در نقش خوارشوعرِ گندم😈😈😁😁

پاسخ :

خواهرشوهرای من از این گیرا بهم نمیدن :))))
yasna sadat
۱۸ شهریور ۹۷ , ۰۰:۲۵
ابرو کمون
گندم خانوم:)

پاسخ :

چشم قهوه‌ای! :))))
محبوبه شب
۱۸ شهریور ۹۷ , ۰۵:۲۸
@مستر جو
لهجه درسته

#غلط_گیر
+بنده سایه شباهنگ هستم :دی

پاسخ :

عی بابا!!! حواسش نبوده خب ^__^
صبورا کرمی
۱۸ شهریور ۹۷ , ۰۷:۰۵
آره واقعا خیلی باحاله زن و شوهر بلاگر باشن

به موقعیت مستر جو حسودی میکنم. کاش من شوهرت بودم😑😑😑🤣🤣🤣

پاسخ :

خجالتم دادی که 🙈🙈🙈

صبورا کرمی
۱۸ شهریور ۹۷ , ۰۹:۵۲
دیدم همه دارن از مسترتون جانبداری میکنند گفتم هواتو داشته باشم😊😊😊😍😍😍😁😁😁

پاسخ :

مررررررسیییییی 💋💋💋💋
مهرناز .ج
۱۸ شهریور ۹۷ , ۱۲:۲۶
الهی :))))))
اصلا کباب شدم دلم اینجوری گفتی
تو فقط اپ کن :)
قربونت برم که انقدر منتظر اپ کردن منی چشم رو چشمم

پاسخ :

دیدی چقد گنا دارم؟! ^__^ :**
یک آشنا
۱۸ شهریور ۹۷ , ۱۲:۳۵
2 - خخخ منم مدت ها دنبال کننده نداشتم خخخخ ، الانم زیاد ندارم ، اصولا اونقدر خوب نمی نویسم که انتظار دنبال شدن داشته باشم ولی حتما قلم مستر جو خیلی خوبه :)
1- والا به خدا :/
4- من بودم جای تو ؛ بلاگ مستر جو رو دنیال نمی کردم ، اینطوری فکر میکنم احساس راحتی بیشتری میکنه ، میتونه از دغدغه هاش و فکراش بدون سانسور سازی بنویسه ، یا ازش میخواستم نا شناس بنویسه که خیالش راحت باشه من دنبالش نمیکنم (ولی آخر خودم هکش میکردم خخخ) نه واقعنی میگم

پاسخ :

۲. اتفاقا وب تو یکی از پیشنهاداتم به جو بود :)
۴. چطو اون وب منو بخونه! :/ 
بهنظرم قصدش از وبلاگ زیاد دلنوشته نیست... دنبال اینه که چیزایی که از ضمیر
ناخودآگاه میدونه به اشتراک بذاره.
خودمم از وقتی آدرس اینجا رو دادم به جو یه کم دست و بالم بسته شده تو غیبت
کردن :دی. ولی راحت‌ترم که خیالش راحت باشه از نحوه حضورم تو فضای مجازی!
♫ شباهنگ
۱۸ شهریور ۹۷ , ۱۴:۱۲
@محبوبه
احسنت! که جای خالی منو پر می‌کنی. البته من همیشه حواسم به غلط‌ها هست، ولی غلط هر کسیو گوشزد نمی‌کنم. صبر می‌کنم اخلاقش دستم بیاد بعد :دی

پاسخ :

صبر میکنی اخلاقش دستت بیاد؟! :)))))
جو پایه‌س ^__^
Elec tra
۱۸ شهریور ۹۷ , ۱۴:۳۸
آخرین باری که وبلاگت رو خوندم در مرحله خواستگاری و نامزدی بودی :)
موفق و خوشبخت باشی گندم خانوم .

پاسخ :

ممنون ^__^
بانو ...
۱۸ شهریور ۹۷ , ۱۵:۲۱
ولی سخت زن و شوهر وب هم رو می خونید

تو نمیتونی خوب غیبت کنی (شوخی) :))

خوشبخت بشین .سالها در کنار هم با خوبی و خوشی زندگی کنید

وسایل رو چیدی عزیزم ؟کارها تموم شد ؟

پاسخ :

آره واقعا نمیتونم غیبت کنم :))))

ممنون

آره. فقط پاک کردن شیشه‌ها مونده :/
اونم وظیفه جو عه! نه؟! ^__^
پرتقالِ دیوآنه
۱۸ شهریور ۹۷ , ۱۷:۰۴
نابودم کردی :)))))))))))))))
خیلی خوب و شیرین بود.
به ما نمیدین آدرس مستر جو رو؟‌:دی

پاسخ :

:))))
تو پستای قبل نوشته بودم!
پرتقالِ دیوآنه
۱۸ شهریور ۹۷ , ۱۷:۲۸
عهههه. کامنتا رو الان دیدم :دی خودم یافتم :دی

پاسخ :

^__^
🔹🔹نیلگون 🔹🔹
۱۹ شهریور ۹۷ , ۱۴:۲۵
خواهر شوهرا :)))
یا خدا :))
خواهر شوهر یکیشم بسه چه برسه به چند تا:دی

راجب گیر هم نگران نباش،البته که بنده گیر ندادم مزاح کردم،اما ان شاءالله گیرِ خواهرشوهرانه هم خواهی دید😉

پاسخ :

:)))))))))
نیلی ‌
۲۰ شهریور ۹۷ , ۱۸:۳۰
اولین زوج بیانی :دی

پاسخ :

فک نکنم اولین باشیما! :)
نیلی ‌
۲۰ شهریور ۹۷ , ۲۱:۵۱
مقاومت نکن گندم :| من به شخصه اولین باره همچین پدیده‌ای می‌بینم :)

پاسخ :

من خودمم ندیدم!! ولی شنیدم درموردش چند بار ^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan