در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

345.

۱. خیلی کلافه‌طور گفتم "اه این خانم همسایه غذاشم که میسوزه بوش میاد تو خونه ما! :/"

اومدم تو آشپزخونه دیدم غذای خودم سوخته بوده! 😢😢


۲. فردا مامان‌اینا واسه ناهار میرسن. میخوام به توصیه‌تون عمل کنم و قورمه‌سبزی‌مو از همین امشب بار بذارم. فقط سوال اینجاست که چقدر نمک و ادویه و ... بزنم؟! :/ برنجه که اصلا تازه خریدیم هنوز یه بارم بار نذاشتم، خراب نشه یهو! 😕


۳. جو پست جدیدشو نوشت، بعد پست‌ه پرید! حالش گرفته شد گفت دیگه نمینویسمش! :/  گفتم هوووو میدونی ماها چقد پستا و کامنتای طولانیمون پریده؟!! :)))


۴. خسته‌ام!

آبان ...
۲۲ شهریور ۹۷ , ۲۰:۱۷
اینکه بوی قرمه سبزی بپیچه تو خونه ..یکی از بهترین حس های دنیا است ...
به نظرم با خانم همسایه دوست شو :)

پاسخ :

خودمم تو فکرشم :)
ولی زیاد بیرون نمیرم... اصلا تا حالا ندیدمش! حتی نمیدونم کدوم یکیه! :))
yasna sadat
۲۲ شهریور ۹۷ , ۲۰:۲۶
1.عزیزم:))
2.خانواده خودت طوری نیس حالا اگه خانواده همسرت بودن نگرانین برای غذا بجا بود:دی

پاسخ :

آخه عموم اینا هم همراهشونن. و اینکه مسیر خیلی طولانی‌ای رو باید بیان.
گناه دارن وقتی گرسنه میرسن غذا خراب شده باشه :))
yalda shirazi
۲۲ شهریور ۹۷ , ۲۰:۲۸
معذرت میخوام ولی وقتی مورد یک رو خوندم قهقهه زدم!!!!
من اصلا آشپز نیستم ولی برنج تازه ریسکش بالاس. حالا ایشالا که تو میتونی و به خیر میگذره و اینا.

پاسخ :

واقعا ضد حال خوردم :))))
من اصلا تا حالا واسه بیش از ۴ نفر برنج نپختم! :))
واران ..
۲۲ شهریور ۹۷ , ۲۰:۳۴
۴خدا قوت و خسته نباشی
۳ بهشون بگین ابتداً  کپی کنند ؛  بعد بنویسن و داستان های بلاگفای مرحوم رو  بهشون بگین و براشون بازگو کنید که  دوستان بلاگر  چه ها که نکشیدند  :دی

۲ : بسلامت ایشالا نترس توکل به خدا بهترین راه حل برای این استرس ات اینکه فردا وضو گرفته غذا رو بپزی هم استرست کم میشه هم غذا خوب میشه. شاید باور نکنی ولی یکی دو سالی میشه که من از طریق حس بویاییم متوجه مقدار دقیق نمک و ادویه میشم و اصلا دیگه به مرحله چشیدن نمیرسه و قشنگ همون اندازه دقیق درمیاد :)
برنجه رو بذار وسط کف دستت و با دو دست خوب بهم بزن و وقتی خوب بهم زدی بعد بوش کن اگر دیدی خوشبو است و وسط دو دست خرد و ریز نشده بدون برنج خوبی است برای آبکش کردن :))
ایشالا که خوبه و خوشمزه درمیاد :)

۱ پس غذای توام بوددار شده ؟:دی

آفرین :)

سلام :)

پاسخ :

۴. ممنون :)
۳. والا تو نوت‌پد گوشی‌ش نوشته بود. نمیدونم چرا پرید!
۲. عه! جدا؟! برم انجام بدم :)
۱. آره بالاخره موفق شدم! :)))) بوش تو کل ساختمون هم پیچیده بود :))))
פـریـر بانو
۲۲ شهریور ۹۷ , ۲۰:۳۶
امشب یه قابلمه کوچولو بگیر یه مشت برنج بریز توش و طبق عادت همیشگی بپز. اگه خوب دراومد که تامام. اگه نیومد و شفته شد یا برعکس، آبی که می‌ریزی رو کم و زیاد کن.
البته بهترین راه‌حل نیست ولی خب از هیچی بهتره. :دی
:: مستر جو هنوز اول راهه. عادت نکرده :))
من اولین‌باری که پستم پرید اولش شوکه شدم در حد چی! بعد شروع کردم بد و بیراه گفتن به اینترنت و کامپیوتر و بلاگفا و شیرازی و... خیلی خشن بودم قدیما! :/ :دی

پاسخ :

وای! کی حال داره حریر!!! من شیرازیماااا :)))) واقعا حوصلم نمیشه! :))))

من همیشه برام سواله ملت شیرازی رو از کجا میشناختن؟! :)))
جایی ننوشته بود که :))
♫ شباهنگ
۲۲ شهریور ۹۷ , ۲۰:۴۲
بهتره اول یه جایی بنویسه بعد کپی کنه وبلاگش
من یکی دو بار بیشتر پستم نپریده ولی تا دلت بخواد کامنتم دود شده رفته هوا. اونم نه کامنت یه خطی. گاهی اندازهٔ یه پست کامنت می‌نوشتم و می‌پرید :(((

پاسخ :

تو نوت‌پد گوشی‌ش نوشته بود! سیو هم کرده بود. نمیدونم چجوری پریده!
وای پستای تو که شاهنامه‌ای برا خودش! همون یکی دو بار هم گناه داشتی!
منم کامنتام خیلی میپرید. همیشه هم همون کامنتی که بیست دقیقه طول
کشیده تا تایپش کنی میپره! :/
yasna sadat
۲۲ شهریور ۹۷ , ۲۱:۲۴
آها که اینطور پس پیشاپیش چشمت روشن:)

راستی تو پست اخرم یه یادی از شما کردم دوست داشتی بخونش:)

پاسخ :

ممنون :)
الان میام میخونم عزیزم :)
ام اسی خوشبخت
۲۲ شهریور ۹۷ , ۲۱:۲۶
گندم بانو از پسش برمیاد, مطمئنم :)
آه از پست ها و کامنت های طولانی پریده!
خداقوت :)

پاسخ :

اوهوم! من میتونم 💪💪💪💪 ^__^

واقعا آه!

ممنون :)
🔹🔹نیلگون 🔹🔹
۲۲ شهریور ۹۷ , ۲۱:۴۲
با حریر موافقم.اگه خیلی نگرانی امشب برنج رو تست کن.
یکم بذار خیس بخوره بعد بپزش.البته اگه میخوای کته درست کنی :)

پاسخ :

وای حوصلم نمیشه نیلگون! :)))))
פـریـر بانو
۲۲ شهریور ۹۷ , ۲۱:۴۶
الان دیگه باورم شد این جریان خستگی شیرازی‌ها! :))))
اگه زیاد نگرانی این کار رو بکن اگه نه هم که هیچی دیگه :)

چرا خب. اطلاعیه که می‌داد تهش می‌نوشت دیگه. مثل آقای قدیری! :تفکر

پاسخ :

چرا عقلم نرسید واسه ناهار امروز از اون برنجه درست کنم؟! 🤔🤔
عامو ساعت ده و نیمه! سه هفته‌س من اصن استراحت نداشتم!
جون ندارم واقعا :)))))

چرا من هیچ وقت اطلاعیه ندیدم تو بلاگفا؟!! 😕
حالا مدیر بیان کیه؟!!
آوو کادو
۲۲ شهریور ۹۷ , ۲۲:۱۸
من دارم به جواب کامنت حریر میخندم! :-))

پاسخ :

والا به خدا! :))))))
פـریـر بانو
۲۲ شهریور ۹۷ , ۲۲:۳۴
من هیچی نمی‌گن اصن! :)))
خسته نباشی فقژ! :)))

می‌نوشت. تبریک سال نو می‌گفت و اینا. یا اون آخرها هی معذرت خواهی می‌کرد به‌خاطر خرابی‌های سرویس.
آقای علی قدیری مدیر بیان می‌باشد. :دی

@آووکادو
منم همینطور! :| :دی
خیلی خوبه اصن! :))

پاسخ :

:)))))


ندیدم که! قدیری هم تبریک و اینا میگه؟!!

:)))))
مهرناز .ج
۲۲ شهریور ۹۷ , ۲۲:۵۴
راجع به قورمه که نمی تونم کمکت کنم :)
وای این پست پریدن خیلی خیلی ضد حاله. منم وقتی این اتفاق برام میفتاد یا مثلا یه فایلم از رو کامپیوتر می پرید و هیچ جا دیگه نداشتمش واقعا ناراحت میشدم

پاسخ :

واقعا ناراحت کننده هم هست! چرا میپرن خب؟! :/
نیــ روانا
۲۲ شهریور ۹۷ , ۲۳:۰۵
میخوای خودم بیام سه سوته پلو و خورشتت رو ردیف کنم؟؟؟
امضا: رکورددار قورمه سبزی :دی

پاسخ :

پلو رو هم مث خورشت سه سوته میپزی؟!! :)))
یک آشنا
۲۲ شهریور ۹۷ , ۲۳:۴۶
4 خسته نباشی قهرمان :)
3 منم پستم بپره نمی نویسمش دوباره چون خوب در نمیآد
2 چه شووووود
1 گاهی پیش میآد

پاسخ :

۴. ممنون :)
۳. آره دیدی؟!! جمله‌بندی دیگه درست در نمیاد. خیلی حال‌گیریه!
:)
نیمه سیب سقراطی
۲۲ شهریور ۹۷ , ۲۳:۴۸
1. انقدر بو غذاشون میاد کلا به خودت شک هم نکردی :دی
2. چاشنی رو آخرتر بزن، برنجم پاش واستادی هیچیش نمیشه نترس :)
میخوای حالا ی الویه ای غذای سردی چیزی هم درست کن :دی
3. ماها بلاگفامون کلا به فنا رفت یادته؟ :دی
4. خسته نباشی :)

پاسخ :

۱. آره واااقعا :))))
۲. نه دیگه ایشالا همون خوب میشه! هنوز خیلی کار دارم به الویه نمیرسم دیگه :))
۳. آخ آخ!! چقد دوس داشتم وبلاگمو تو بلاگفا :/
۴. ممنون :)
نیــ روانا
۲۳ شهریور ۹۷ , ۰۰:۱۱
دقیقا :دی

پاسخ :

دمت گرم پس ^__^
Anne Shirley
۲۳ شهریور ۹۷ , ۰۰:۳۴
۳. سعی کن انرژی منفی ندی و تو ذهنت هی بگی که خوشمزه‌ترین غدایی که خوردن رو قراره بهشون بدی و با عشق فراوان اون غذا رو بپز :)) شک نکن اگه به خودت اعتماد داشته باشی و انرژی مثبت بدی و با عشق بپزی اون غذا محشر میشه ^__^

پاسخ :

:)
برنجو آب‌کش کردم نسبتا خیالم راحت شد که شفته نشده... خورشته هم که به نظر خوب میاد! 🤔
Anne Shirley
۲۳ شهریور ۹۷ , ۰۰:۳۶
اخ میخواستم راجب مورد چهار هم بگم یادم رفت زدم ارسال پیام :دی
منم کلی شده که پستم پریده و همیشه هم این اتفاق برای پستای طولانی و اونم آخرش که داره پست تموم میشه میفته :/// برای همین من هر وقت پست مینویسم هی هر چند خط یکبار ذخیره پیشنویس رو میزنم :دی
من تو نوت گوشی و اینا اصن حس نوشتنم نمیاد من :| حتما باید تو خود بیان بنویسم پستمو :))

پاسخ :

منم گاهی که یادمه ذخیره پیش‌نویس میزنم، که تو این مواقع هیچ‌وقت نت نمیپره،
ولی گاهی که یادم نیست و پستم طولانیه و جمله‌بندیشم فی‌البداهه‌ست و .... یهو میپره :/
خانومی ...
۲۳ شهریور ۹۷ , ۰۰:۴۴
من دیر رسیدم دیگه توصیه هام به دردت نمیخوره . فقط میتونم برات آرزوی موفقیت کنم و بگم امیدوارم همه چی عالی بشه :)

پاسخ :

^__^
ممنون :*
פـریـر بانو
۲۳ شهریور ۹۷ , ۰۰:۴۵
اه چقدر غلط املایی داشتم! :/

آره می‌گه. تو وبلاگ خود بیان. :)))

پاسخ :

تند تند تایپ کرده بودی حتما :)

من اصن نرفتم وب بیان تا حالا :))))
آقاگل ‌‌
۲۳ شهریور ۹۷ , ۰۱:۱۱
خدا قوت خسته نباشی.

پاسخ :

ممنون :)
صبورا کرمی
۲۳ شهریور ۹۷ , ۰۶:۳۴
بار گذاشتی بالاخره یا نه؟

پاسخ :

آره.
از ترسم که نسوزه خیلی آب ریختم تو خورشته! بعد صبح دیدم یه میلیمتر هم آبش کم نشده! :)))
جا افتاده قشنگ، ولی آبکیه یه کم. گذاشتم یه کم بخار بشه...
ملکه بانو
۲۳ شهریور ۹۷ , ۱۰:۲۶
ای وای!!!

کاش یه پیمونه برا خودتون درست می کردی امتحانی

دقیقا همین پریشب یه کامنت بسیار طولانی برا لوسی می نوشتم پرید

پاسخ :

حال نداشتم واقعا 🙈😂😂

خیلی ضد حاله این کامنت پریدناااااا :/
نیمه سیب سقراطی
۲۳ شهریور ۹۷ , ۱۱:۵۰
جووووووون چه بوی قرمه سبزی پیچیده اینجا 😍😍

پاسخ :

یه کمی تو خونه پیچیده! ^__^
ولی هر کار میکنم تو ساختمون نمیپیچه! 😕

محسن رحمانی
۲۳ شهریور ۹۷ , ۱۲:۰۶
موفق باشید.

پاسخ :

ممنون :)
مهرناز .ج
۲۴ شهریور ۹۷ , ۰۹:۳۵
خب انگار من دیر رسیدم. الان دیگه می تونم بپرسم چی شد غذات؟ برنج اوکی بود؟

پاسخ :

همه چی اوکی بود خدا رو شکر :)
مهرناز .ج
۲۵ شهریور ۹۷ , ۰۱:۰۵
باریکلا کد بانو
بارییییییک 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

پاسخ :

^__^ :**
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan