در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۵۰. یکی بیاد حال خراب منو دریابه...

این روزا چقدر آروم بودن سخته.

چقد نگران نبودن و ناامید نبودن غیر ممکن به نظر میاد...

چقد پر از حس نفرتم

چقد حس گوسفند بودن میکنم

چقد هر یه روزی که میگذره عمق این وحشت درونی و فاجعه بیرونی بیشتر میشه

چقد از همه سیاسیون متنفرم

چقد حالم بده

چقد این روزا به هر کی میرسی حال بدو بیشتر بهت تزریق میکنه...

چقد دوس داشتم یه پست حال خوب کن بنویسم، ولی همه وجودم داد زد ننویس! که صحه نذاری به تفکر سیاسیونی که فک میکنن گوسفندی. که نگن آره این مردم تو هر وضع و فشاری تاب میارن و خوشحالن!

نه ما خوشحال نیستیم. حالمون خوب نیست. نه احساس آرامش داریم و نه حتی امنیت.

چرا تموم نمیشه؟

صبورا کرمی
۰۴ مهر ۹۷ , ۱۰:۴۳
واقعا فکر میکنی نمی دونند ملت تو چه افتضاحی دارن زندگی میکنند؟ واااااقعا فکر میکنی بفهمن براشون مهمه؟؟؟؟؟ تف تو ذات خراب هر چی ....

پاسخ :

میدونم که میدونم. میدونم که حتی گرونیا ربط چندانی به تحریم نداره! :(
مرتضا دِ
۰۴ مهر ۹۷ , ۱۱:۱۴
با عرض پوزش از همه


ما موندیم بین این که گوسفند نباشیم یا خر نباشیم :)))

پاسخ :

خر لااقل یه جفتکی میندازه! ما از اونم کمتریم!
مهرناز .ج
۰۴ مهر ۹۷ , ۱۱:۳۵
هر لحظه داره بدتر هم میشه ...

پاسخ :

مغزم هنگ کرده
واران ..
۰۴ مهر ۹۷ , ۱۱:۴۳
سلام
نگران نباش
پشت همه این بازی های سیاسی یکی هست که هوای بنده هاشو داره و تنهاشون نمیذاره.
توکل کن به خود خدا .
همه مون باید فقط به خودش توکل کنیم .
شاید بگی شعار میگم ولی واقعا وقتی کاری از دست هیچکی برنمیاد ؛
فقط با یاد خدا دل مون رو میشه آروم کرد.
خدا بزرگه 💚

گندمی جان آروم باش عزیز
خدا خودش گفته تنها با یاد او دل ها آرام گردد.
بیخیال همه سیاسیون از مملکت خودمون گرفته تا آمریکا و بقیه کشورها.
درسته سخته ولی خب مجبوریم بسازیم با همه چی .
خدا ایشالا خودش چاره سازی کنه.
توکل به خودش

++

فقط ای کاش یه کوچولو نظر مردم براشون با اهمیت بود و نظر مردم رو میپرسیدن .
هیچ چاره ای جز توکل به خود خدا نداریم.
مگه اینکه معجزه صورت بگیره.

پاسخ :

خیلی یرام عجیبه که خدا هیچ کاری نمیکنه...
هر چند خودش گفته هر قومی خودش باید سرنوشت خودشو عوض کنه.
ولی خدا که اون بالا نشسته و همه‌ چیزو میبینه!
یک آشنا
۰۴ مهر ۹۷ , ۱۱:۵۶
توصیه میکنم اخبار رو دنبال نکنی !
مثل من
آزاد رها !
یه "گور باباش" خاصی تو ذهنم هست که به سختی پیداش کردم ولی کارسازه

پاسخ :

آشنا تو خونه ما اصلا تلویزیون به آنتن وصل نیست! به لپ‌تاپ وصله!!
من هیچ کانال خبری رو هم نمیخونم.
ولی دیگه قیمتا رو که نمیتونم نبینم!
یه روزی حرف از رفتن زدی و من دلم گرفت که امثال تو بخوان برن،
الان دلم گرفته که نرفتی!
مرتضا دِ
۰۴ مهر ۹۷ , ۱۲:۲۰
جفتک بزنیم که طلا ارزون نمیشه آخه! :|

هر گرم 500 تومن !!

پاسخ :

بستگی داره جفتک رو به سمت کی بزنیم!!!

وااای ۵۰۰ تومن ؟!!! O_o
محسن رحمانی
۰۴ مهر ۹۷ , ۱۲:۲۴
چه شده است؟

پاسخ :

:|
واران ..
۰۴ مهر ۹۷ , ۱۲:۳۰
اینو قبول دارم که هر قومی سرنوشتش خودش تعیین میکنه ولی خب من میگم تو این اوضاع فقط باید توکل به خودش کنیم.
فعلا کاری از دست هیچکی برنمیاد جز توکل به خودش اونم فقط بخاطر آرامش درونی خودمون .
همین .

پاسخ :

اون درسه یادته که درمورد روزی رسیدن به یه روباه چلاق بود؟؟
ما الان مثل اون مرده شدیم که ادای روباه چلاق رو درمیاریم!!!
لعنت به ترس! :(
خانومی ...
۰۴ مهر ۹۷ , ۱۲:۳۹
عزیزم‌ :((

پاسخ :

:(
یک آشنا
۰۴ مهر ۹۷ , ۱۲:۴۴
من مغازه که برای خرید میرم - قیمت هیچی رو نگاه نمیکنم ، هرچی لازم دارم برمیدارم جمعش رو حساب میکنم !
تا حدودی کارگره ، هم برای تره بار و هم برای سوپرمارکت :/ ؛ میدونم وضع نکبتی هست ولی چاره ای هم نیست !
یه اتفاق که خیلی حیلی دوست دارم بیفته اینه که به هر دلیلی دلار بشه 4 تومن و جلز و ولز کردن سیل دلار بخر ها رو ببینم و دلم خنک بشه ؛ ضرر کنن حسابی قطعا چندین نفر هم سکته کنن ولی دلم خنک بشه که بابا از ماست که بر ماست
خیلی بحثش پیچیده میشه ولی این ذلت حق مسلم مردمانی است که خودشون به خودشون رحم نمی کنن
من برای رفتن خیلی بالاپایین کردن ، شاید در مورد مقصل نوشتم چرا این تصمیم رو گرفتم قطعا تصمیم قطعی ای نخواهد بود.

پاسخ :

خب جمعش هم وحشتناکه! جاهای دیگه رو نمیدونم، ولی اینجا خیلی خر تو خر شده!
گوجه رو یکی میده کیلویی پنج و نیم، یکی میده شیش، یکی میده هشت!!! نمیشه قیمتا
رو نگا نکنی!

و میدونی چرا ارزون نمیشه؟؟ میدونم که میدونی! میدونم که میدونی کیا بیشتر از همه طلا
و دلار خریدن! میدونم که میدونی این گرونیا ربط زیادی به تحریما نداره!!
פـریـر بانو
۰۴ مهر ۹۷ , ۱۳:۴۸
من با یک آشنا موافقم. حال تو رو داشتم. دیدم خودم دارم نابود می‌شم. بیخیالش شدم. :| بیخیال باش. چون تو اگر خودخوری کنی و بترسی هم وضعیت تغییری نمی‌کنه... پس به‌نظرم بهتره رها باشی :)

پاسخ :

خیلی سعی میکنم. ولی خیلی سخته!
نیــ روانا
۰۴ مهر ۹۷ , ۱۵:۰۴
چقد همش حرفای من بود
من حتی خواستم تو وبلاگ بیام بزنم تعطیل تا وقتی واقعا حس و حالم خوب باشه
ولی نمیدونم آیا باز روزی میرسه که مثل گذشته از ته دل شاد باشم یا نه
نمی فهمم چرا همه سکوت کردیم
چرا این همه می ترسیم
مگه بلایی بالاتر از این همه خفت هم هست که بخواد سرمون بیاد
من یکی که مرگ رو هزار بار ترجیح میدم به این زندگی کوفتی مزخرف

پاسخ :

چون ۴۰ ساله داریم تربیت میشیم که بترسیم!
چرا دومین کشور افسرده جهان بودیم؟؟ الان معلوم شد هدف چی بوده!
آبان ...
۰۴ مهر ۹۷ , ۱۶:۴۰
وای گندم ..من هی می گفتم ...همه چی موقتی است ..خوب می شه ..چند ماه ..
اما دیگه امید ندارم ..به هیچی ....

پاسخ :

حتی دیگه نمیتونیم همدیگه رو دلداری بدیم و بگیم درست میشه :(
آوو کادو
۰۴ مهر ۹۷ , ۱۷:۰۶
هیچی نمیشه... فقط به زندگی با کیفیت پایین تر عادت میکنیم...

پاسخ :

از کیفیت پایین رد شده آخه... قصه‌مون داره میشه قصه اون یارو
که میخواست خرشو به نخوردن عادت بده! :/
نیــ روانا
۰۴ مهر ۹۷ , ۱۷:۱۳
دقیقا من هم امروز می گفتم آموزش و پرورش خیلی موفق عمل کرده
هر بلایی داره سرمون میاد نه اعتراضی نه هیچی
همش در حال خودسانسوری هستیم
اوف برما
حقمون همینه با این همه ترس و بزدلی





بیا منو تو رهبر قیام بشیم :دی

پاسخ :

آره متاسفانه. آهنگای غمگین، فیلمای غمگین با پایان تلخ... همه اینا
برنامه ریزی شده بوده!! :(

گذشت زمان اون خدا بیامرز که رهبر قیامو میفرستادن فرانسه! :))
الان نذار بگم سرنوشت رهبر قیام چی میشه! :))
لا نتوری
۰۴ مهر ۹۷ , ۱۸:۲۵
سلام
وقت بخیر

لطفا یه نگاه بندازید به این کلیپ

http://lantori.blog.ir/1397/07/04/%D9%88%D8%B6%D8%B9-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D9%87%D8%A7

پاسخ :

سلام

بله میدونستم که دولت خودش دلارو گرون کرده که کمبود ارزشو جبران کنه.
چند بار تا حالا تو پاسخ کامنتا هم گفته بودم.
این دقیقا خط مشی رییس‌جمهورای ایرانه. یه نگا به سابقه هر کدوم بندازید متوجه منظورم میشید.
مهتاب
۰۴ مهر ۹۷ , ۱۹:۰۰
من احتمال درگیر شدن میدم با این اوضاع ولی بیخیال هر چی باداباد
توکل بخدا ان شالله دعا کنیم امام زمانمون ظهور کنه امید تنها بخداست که کار سازه نه به بنده خدا

پاسخ :

منم بدجوووور منتظر ظهورم...!
ام اسی خوشبخت
۰۴ مهر ۹۷ , ۱۹:۰۶
گندم بانوی عزیزم نمیدونم چی بگم که دلت آروم بشه اما مطمئنم این وضعیت پایدار نمیمونه همونطور که تو هیچ دوره ای نمونده, میدونم یهو معجزه نمیشه اما اوضاع کم کم بهتر میشه. تاریخ پر از این بالا و پایین هاست. این دوره سخت میگذره اما میگذره.
اتفاقا ما گوسفند نیستیم, همه دلیل این شرایط رو میدونیم و کاملا عاقلانه داریم پیش میریم.

پاسخ :

دوست عزیز من :**
امیدوارم زودتر بگذره این روزا....
واقعا واکنشمون عاقلانه‌س؟
محسن رحمانی
۰۴ مهر ۹۷ , ۱۹:۴۲
:/
Haa Med
۰۴ مهر ۹۷ , ۲۲:۱۶
دولت اگر جزیی از مردم بود که حالا همه سکته زده بودن. اینها میخورن و به ریش من و شما هم هر هر میخندن.

پاسخ :

متاسفانه دولت هیچ وقت جزیی از مردم نبوده. تو هیچ دوره‌ای.
در واقع ماها جزیی از بازی سیاسی بودیم همیشه
ام اسی خوشبخت
۰۵ مهر ۹۷ , ۱۶:۰۰
با توجه به آگاهی هایی که داریم بله کاملا عاقلانه است.
ممنون دوست مهربانم :*

پاسخ :

جمله‌ت امید بخش بود! خیالم راحت شد که احمقانه رفتار نمیکنیم! :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan