در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۵۱. این پست عاری از نق و نوق و آه و ناله‌س :)))

۱.چند روزه نشستم پای دوختن پرده‌های خونه! پت و مت‌ وار! در حالیکه هم پت خودمم هم مت! :)) این چند روز چشمم جز پارچه و نخ و سوزن ندید! غذاهای هول هولکی میپختم و ظرفا رو هم کلا میذاشتم جو بشوره! :/ کلا قیافه زندگیمون شبیه زندگی مجردی پسرا شده :))


۲. ساعت دیواری درست کردماااا ^__^ اونقد دوسش دارم که نگو. خیلی رو طرحش فک کردم و شونصد بار هم طرحشو عوض کردم، و نهایتا شد این:


ساعت دیوار گندم و جو



۳. یه مدته خیلی ذهنم درگیر اینه که چرا امام زمان ظهور نمیکنه؟! خیلی بهش فکر کردم... یادمه تو کتابای دینی‌مون نوشته بودن زمانی که همه مردم جهان احساس نیاز به منجی آسمانی داشته باشن، اون‌وقت حضرت ظهور میکنه. این روزا همه‌مون منتظر منجی‌ایم، ولی کدوم منجی؟! یکی میگه اگه رییسی اومده بود، یکی میگه اگه ترامپ بیاد، یکی میگه کاش رضا شاه زنده شه دوباره!!! چند نفرمون میگیم خدا؟ میگیم امام؟؟ بیاین این روزا بیشتر دعای فرج بخونیم!


+ امروز بناهای گردشگری تو استان فارس رایگانه‌ها! :)

منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۵ مهر ۹۷ , ۱۱:۳۲
ماشاالله چه خوشگل شده^_^
هممون انتظار داریم از یه جای دیگه اوضاع درست بشه. اون ایمانی رو که باید انگار نداریم!

پاسخ :

ممنون :)
انگار تو مغزمون یه چیزی هی میگه کار ما نیست! یکی دیگه باید بیاد
همه‌چی رو درست کنه!!
صبورا کرمی
۰۵ مهر ۹۷ , ۱۱:۳۳
اولا که فعلا همه مردم نمیخوان و فقط ما مردم عادی ایرانی و بعضی مردم جهان سوم بدبخت دیگه اند که میخوان

ساعت عااالی شده
عکس پرده هم بذار

پاسخ :

اتفاقا نظر جو هم همینه! :)) میگه بعضی کشورا تا ۵۰ سال دیگه هم وضعیتشون مث
ما نمیشه که منتظر بشن! :)) ولی من میگم بقیه جاها هم اونقدرا گل و بلبل نیست،
و خب شاید اگه ما خیلی خالصانه دعا کنیم خدا یه کوچولو واسه‌مون پارتی بازی کنه
:)))

ممنون
پرده که خیلی ساده ست، کج و کوله هم دوخته شده :))) البته هنوز آویزون نکردیم که
ببینیم اوج فاجعه چقدره!
مرتضا دِ
۰۵ مهر ۹۷ , ۱۱:۳۶
قشنگ شده ساعت
سه هم خوب بود تاثیر گرفتم :)

+ از خواهر کوچیکه هم بنویس :| شده تلفنی ما رو از عرائضش باخبر کن

پاسخ :

ممنون

+ آبجی کوچیکه دیگه بزرگ شده :) مث قبلا عریضه نمیگه :))
یک آشنا
۰۵ مهر ۹۷ , ۱۱:۵۳
دیدنیه ، پرده هایی که میدوزی !
ساعت هم خوشکل شده ، مبارک باشه ، با چوبه ؟

پاسخ :

بیشتر فک کنم خنده دار باشه :))
ممنون. آره با چوبه.
ملکه بانو
۰۵ مهر ۹۷ , ۱۲:۰۱
چه خانم هنرمندی!ساعت خیلی خوشگله
دقیقا! خیلی بهش فکر می کنم. این همه مشکل داریم ولی بازم از حضرت غافلیم

پاسخ :

ممنون :)
باس یادآوری کنیم به خودمون.
yalda shirazi
۰۵ مهر ۹۷ , ۱۲:۵۹
ایییول سااااعت! بابا ایول!
نقطه ها که 3 و 9 هستن! خیلی خوبه!

پاسخ :

ممنون همشهری ^__^
بهارنارنج :)
۰۵ مهر ۹۷ , ۱۳:۲۵
دیدم اینستا خیلی قشنگه.

آره دقیقا،دوستم دیروز نوشته بود هرکی بگه خداروشکر زر مفت زذه الان اونبم بنز داره وقتی جنس ماشینش حور نیستناراضیه!خیلی ناراحت شدم!خدا وسایل افرید تا ما راکب باشیم ما امیر باشیماونا اسیر!اما اونان مه سوار ما شدن!و ربطشم به خدا نفهمیدم،ایمانامون پوشالیه،خیلی

پاسخ :

محض گل روی خودت بود این پست :)

خدا خودش کمکمون کنه ایمانمونو نگه داریم....
سجاد معمولی
۰۵ مهر ۹۷ , ۱۴:۲۴
ساعت قشنگی شده

پاسخ :

ممنون
مهتاب
۰۵ مهر ۹۷ , ۱۴:۳۹
خیلی خوشگل شده مبارکتون باشه 😄😊😍😍

اره واقعا هیشکی بفکر امام زمانمون نیست همه به بنده خدا امید دارند
ی عالمی میگفت وقتی از همه قط امید کردی و بخدا میرسی میبینی تنها اونه که مبتونه کاری کنه و حاجتتو براورده کنه
ان شالله ظهور نزدیکه

پاسخ :

ممنون :)

اوهوم... همین جمله‌هه مد نظر منم بود! خوب بیانش نکردم ولی :))
دست گلت درد نکنه که نوشتی :)
نیلی ‌
۰۵ مهر ۹۷ , ۱۵:۱۱
چرا رایگانه؟ :تفکر

پاسخ :

روز گردشگریه امروز
ام اسی خوشبخت
۰۵ مهر ۹۷ , ۱۶:۰۶
دوختن پرده کار سختیه, خداقوت و مبارکه :)
خیلی ساعت قشنگیه, منم دوسش دارم :)
اللهم عجل لولیک الفرج ...

پاسخ :

مخصوصا واسه من که تا حالا دستم به چرخ خیاطی نخورده بود :))
ممنون :)
آوو کادو
۰۵ مهر ۹۷ , ۱۶:۱۷
2. ساعت عالی شده :-)

پاسخ :

ممنون :)
🔹🔹نیلگون 🔹🔹
۰۶ مهر ۹۷ , ۰۰:۵۸
راستش منم این روزا خیلی به یاد امام زمان عج هستم!
با خودم فکر میکنم اگه زنده باشن که ان شاءالله هستن و ناظر به امور چرا نمیان نجاتمون بدن؟مگه نه اینکه از القابشون منجیه!دیگه چی باید بشه تا ظهور کنه؟جنگ و گرونی و تورم و دزدی و ..
واقعا دیگه قراره چی بشه؟
بعد فکر کردم اگه ظهور کنه و بره به آقایون بگه من امام زمانم!!! ایا زنده میذارن حضرت رو؟!یا درجا اعدامش میکنند؟! یا چی واقعا؟!
خدایا منو ببخش بخاطر این حرفا ولی هرچی سریعتر خودت نجاتمون بده که این دو پر اعتقادی هم که از دین اسلام برامون مونده؛ با این اوضاع داره از کف میره..

پاسخ :

الان یه متنی خوندم که نمیدونم چقد میشه بهش اعتماد کرد....
ولی نوشته بود غیبت امام عصر چنان طول میکشه که خیایا دست از اعتقادشون برمیدارن!! :(
Haa Med
۰۶ مهر ۹۷ , ۰۱:۰۰
به به هنرمند.

پاسخ :

ممنون :)
آقاگل ‌‌
۰۶ مهر ۹۷ , ۰۴:۲۱
همچین ریز آخرشم آه و ناله‌هات رو کردی ولیا. :)
.
عکس ساعت رو دیده بودم. خیلی خوب شده ^_^
چرخ چرخ‌دنده‌هاش بچرخه.

پاسخ :

به راه راست هدایتتون کردم! :))

ممنون :)
جولیک ‌‌‌‌‌
۰۶ مهر ۹۷ , ۰۵:۲۸
حضرت اگر بیا بود، تو جنگ جهانی ای،چیزی میومد. یه زمانی که کل جهان تو بدبختی و نکبت دست و پا میزدن نیومد، الان چون هشتاد میلیون جمعیت ایران زندگی سختشونه بیاد؟

پاسخ :

تا حالا به این قضیه فک نکرده بودم! 🤔🤔
شاید الان که به اسم خدا و پیغمبر دارن سر میبرن اوضاع واسش فرق کنه مثلا!

صبورا کرمی
۰۶ مهر ۹۷ , ۱۰:۳۰
نصب کردی عکس بذار برامون 😊
هر چی تو درست کنی خوبه. حتی قرمه سبزی😂😂😂(شوخی)

پاسخ :

^__^
divane !!
۰۶ مهر ۹۷ , ۱۳:۵۶
به شباهنگ هم گفتم این پست های هنریتون که میذاریدا من تا یه هفته احساس بی هنری میکنم و افسرده میشم.
چقدرررر ساعته خوشکله!خیلیا! مبارک باشه:)

خونه مجردی پسرا یا خوابگاه دخترا،خیلیم خوبه همیشه که نباید خونه عین خانه کوکب خانم باشه که زن پاکیزه ای بود و خودش ماست درست میکرد!

منم این روزا به قضیه ظهور امام زمان فکر کردم و به کامنت جولیک رسیدم.دنیا واقعا موقعیت های وحشتناکتر از اینم به خودش دیده و امامی ظهور نکرده... نه دنیا تو همین ایران،هی یاد فیلم یتیمخانه ایران میوفتم این روزا و میگم یعنی میرسیم به اون روز؟ میرسیم به اون وضع؟ یعنی ممکنه یه بار دیگه نصف جمعیت ایران بخاطر قحطی و گرسنگی،طاعون و وبا بمیرن و تاریخ هم خیلی راحت فراموشش کنه؟ و این دردناکترین قسمت این روزاست...

پاسخ :

^__^ انجام دادن کارای هنری از هر چیزی تو این دنیا ساده‌تره!! اینو منی دارم بهت میگم
که تا یه هفته پیش انگشتمم به چرخ خیاطی نخورده بود و حتی نمیدونستم بعد اینکه زدمش
به برق باید دکمه پاورشو هم بزنم تا روشن بشه! :))) اما پرده دوختم واسه خونه‌مون!
یه کوچولو چپ و چول شده، ولی از خیلی نزدیک معلومه فقط....


کوکب خانم! :))) خوابگاه دخترا بد نبود که! 🤔🤔🤔
وضعیت آشفته خونه ذهنمو آشفته کرده این روزا آخه


این روزا باقی موندن رو عقاید و باورها خیلی سخته. آره روزای سخت‌تر از اینم بوده... ولی
امیدوارم ما نبینیم همچین روزایی رو!
هوپ ...
۰۶ مهر ۹۷ , ۲۱:۳۱
ساعتت محشرهههه
احسنت
از اتفاق من این روزا به همین ظهور امام زمان خیلی فکر کردم. بعد الان کامنت جولیک رو خوندم، موندم چی بگم!

پاسخ :

ممنون ^__^

بدون امید و ایمان زندگی خیلی سخت‌تر میشه!!
هرچند یه متنی خوندم که ما همیشه نشستیم که خدا برامون یه کاری بکنه،
ولی مثلا کره و ژاپن خودشون یه کاری کردن... البته من ازش برداشت نمیکنم
که ایمان اشتباهه... ولی مامانم همیشه میگفت از تو حرکت از خدا برکت!
نمیشه بشینی و دست روی دست بذاری و بگی خدا درستش کنه. حتی آیه
داریم که خدا سرنوشت هیچ قومی رو تغییر نمیده، مگه اینکه خودشون بخوان.
جناب منزوی
۰۷ مهر ۹۷ , ۰۱:۱۴
طرح ساعت جالبه، میونم با ساعت هایی که عدد ندارن خوب نیست، گیج میزنم بین اعداد :)

پاسخ :

ممنون
منم میونم خوب نیست، ولی اگه عدد میذاشتم طرح خراب میشد. بعد یه مدت
آدم راه میوفته، تا قرل اونم اون طرح مشبک وسط تقلبه! سه و شیش و دوازده
 رو که میشه از روش فهمید، بقیه عددا هم با یه تقریب کوچولو که مثلا به
نیمساز دوازده و سه رسیده یا نه میشه حدس زد
کرگدنِ بنفش
۰۷ مهر ۹۷ , ۰۷:۵۵
چقددددر هنرمندیییی
فروش هم داری ؟ یا برای دل خودت کار میکنی :) ؟

پاسخ :

لطف داری ^__^
تا حالا کارامو جایی عرضه نکردم برای فروش!
در واقع تا حالا هر کی بهم رسیده گفته واسه من مجانی فلان چیزو
درست کن! :/
کرگدنِ بنفش
۰۷ مهر ۹۷ , ۱۲:۵۲
جای تو بودم یه صفحه اینستاگرامی فروش میزدم :)

پاسخ :

من چون خودم تا حالا چیزی رو از اینستا نخریدم تصورم اینه که بقیه هم
نمیخرن! :))) خوبه یعنی؟ به صرفه‌س؟
البته معرق گرونه کلا... مربی‌مون میگفت مشتری نداره. مثلا همین
ساعته رو بخوام بفروشم حدود دویست سیصد تومن میشه فک کنم
🤔🤔

کرگدنِ بنفش
۰۷ مهر ۹۷ , ۱۳:۱۸
اره میخرن :)
باید تبلیغ کنی
کارت تمیزه خیلی

پاسخ :

ممنون از پیشنهادت :*
پیگیری میکنم ❤
مهرناز .ج
۰۷ مهر ۹۷ , ۱۳:۵۶
ساعتت رو تو اینستا دیدم
خیلی دوسش دارم :)

پاسخ :

قابل نداره عزیزم
مهدی صالح پور
۰۷ مهر ۹۷ , ۱۵:۳۳
روزهای مزخرف تری از امروز در تاریخ بوده... به نظرم اوضاع الان نسبت به مثلا پونصد سال قبل، خیلی بدتر نیست.

پاسخ :

اصلا به اینا فک نکرده بودم!! 🤔
یعنی همچنان بشینیم بگیم کاش رضا شاه زنده میشد؟!! ^__*
حوا بانو
۰۸ مهر ۹۷ , ۱۷:۴۷
بابا هنرمند ؛) خیلی خوشگل شده. دمت گرم ؛)

بخوان دعای فرج را, دعا اثر دارد

پاسخ :

ممنون ^__^ :*

🙏🙏
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan