در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

بعضی از پست‌ها را مجبور نیستید بخوانید به خدا!

این پست از همین دست پست‌هاست! از همین پستایی که مجبور نیستید بخونید. در واقع شما هیچ پستی رو مجبور نیستید بخونید. همونطور که من مجبور نیستم ننویسم!!

حالم این روزا گرفته‌س. هر لحظه و هر لحظه... لبخند با لبام قهر کرده! هر چی زور میزنم، هر چی میگم حداقل به خاطر جو... نمیشه که نمیشه. وحشت آینده افتاده به جونم. وحشت وضعیتی که روز به روز داره خراب‌تر میشه. اعصابم خیلی ضعیف شده. پر از منفی‌نگری‌ام. پر از خشم. پر از درد. پر از تنفر از ایرانی بودن! تزلزل توی اعتقاداتمو به وضوح حس میکنم! هنوز کامنت جولیک تو گوشم زنگ میزنه که روزای بدتر از اینم بود و امام زمان نیومد! ناامیدی داره تو وجودم ریشه میکنه.

به آبان فکر میکنم... ماه تولدمون و تولد زندگی مشترکمون. ماهی که قرار بود پر از بهونه باشه برا جشن گرفتن. ماهی که حالا میترسم از اومدنش :(

خدا جون، داری میبینیمون؟ دینو فرستادی برای زندگی بهتر یا بدتر؟؟ برا آرامش یا وحشت؟؟

خدا جون! اگر روزی بشر گردی.... ؟؟؟ :(

کی تموم میشه این عذاب؟

آقای خیال
۰۹ مهر ۹۷ , ۱۲:۲۰
الآن خیلی ها توی این چنین وضعیتی هستن و حتی به مراتب بدتر : (

خدا خودش باید ظهور کنه! : )

پاسخ :

دلم میخواد بدونم خدا نظرش چیه وقتی اوضاع این مملکت به اصطلاح اسلامی رو میبینه!
خانومی ...
۰۹ مهر ۹۷ , ۱۲:۲۳
منم مثل تو ام ...

پاسخ :

همه داغونیم ...
?
۰۹ مهر ۹۷ , ۱۲:۳۷
نگران نباش. زندگی همینه دیگه. جنگ، صلح، غم، شادی ... تجربه زندگی

پاسخ :

هعی ...
مهرناز .ج
۰۹ مهر ۹۷ , ۱۲:۴۶
چی به سرمون میاد؟
به شدت این چند وقت بهش فکر می کنم و هر بار بیشتر از قبل به جواب نمی رسم

پاسخ :

به نظرم ما الان داریم تو یه بخش خیلی سخت از کتاب تاریخ بچه‌های صد سال
دیگه زندگی میکنیم!!
مهر بانو
۰۹ مهر ۹۷ , ۱۲:۵۹
منم این روزا شدیدن تو استرس و فشار روحی هستم.نگو همه اینطورن این روزا.خدا لعنت کنه باعث و بانی ش را

پاسخ :

واقعا خدا لعنتشون کنه ..
Sara Am
۰۹ مهر ۹۷ , ۱۸:۲۷
آروم باش گندومی آروم. با ناامیدی و ترس هیچی درست نمیشه. مییدونم که اوضاع ایران چقدر افتضاحه میییدونم که چقدر داره تاریک تر میشه. کلمه به کلمه متنت رو درک میکنم و همینا دل مشغولی های منم هست. ولی نباید اجازه داد منفی ها به ما غلبه کنه. چون جز زجر کشیدن خودمون چیزی برامون نداره. آره آدم ای نقد حرصش میگیره از این اوضاع از این دولت و مسئولا از این مردم و فرهنگ که نمی تونی خودتو خوشحال نگهداری ، با خودت میگی بر اثر حماقت و خوخواهی دیگران زیر فشار باشم بعد خودمو گول بزنم و شاد باشم؟ اینجوری که پررو تر میشن لعنتیا. ولی میدونی این به کجای دنیا به کجای کی؟ برمیخوره؟ هیچکی! راه حل آخه این نیست. راه حل فرهنگ جمعی و هماهنگی و بیداری جمعیه که بابا چرا زیر این ظلم واقعا می مونید؟
آره من و تو هم جز همین مردم هستیم ولی یک دست صدا نداره اولا. دوما من گروه دارم؟ حزب دارم ؟ کی رو دارم؟ . این یک کار اجتماعیه.
میبینی با منفی گری و نامیدی که تو دل تو هست هیچ چیز هیچ جا تکون نمی خوره. پس تنها کاری که میتونی بکنی اینکه به فکر خودت باش روح خودت. همین میتونه یه کمک باشه. خودتو نجات بده. شاید نیاز باشه ارتباط و و نگرشت رو به خدا عوض کنی شاید لازم باشه تمرین کنی در لحظه زندگی کنی و کمتر نگران باشی البته برنامه بریزی.
میدونی به نظرم این عذاب رو خود آدما سر خودشون آوردن نه خدا پس خودشون هم باید درستش کنن و خدا کمک میکنه اونوقت.
و اینکه کدوم دینداری کدوم کشور اسلامی من چیزی نمی بینم اینا اینو علم کردن که از طریقش بخورن این وسط ما دچار تزلزل در دین میشیم. همینا باعث شدن آدم به دین و خدا و... شک کنه. پس به دینی که اینا برامون ساختن نگاه نکن. میدونم که خودت اینو میدونی. اینا همش از سر عصبانیت و ناامیدی هست که این زمانه ایجاد کرده.
میدونی گندوم منم دلم پره. این حرفها رو دارم منی میزنم که یک ماهه با یک مریضی آزار دهنده دست و پنجه نرم میکنم اونم توی این وضعیت ناامید کننده ایران که هر طرف نگاه میکنی ترس و ناامیدیه. منی که تا سر حد مرگ رفتم، دارم تلاش میکنم خودمو از عذاب و اضطراب نجات بدم. آروم باش گندم محوریت زندگیت رو بذار چیز دیگه بذار این عشق پاکت به جو. مطالعه کن. تا جایی که میتونی آگاه سازی کن درباره همین فرهنگ چه میدونم برنامه دیگه ایی بچین. میدونی این مدت که مریض هستم، و این پستهایی که راجع به ته دنیا و سختی های خونه می نوشتی با خودم می گفتم خوش بحال گندم آدمیه که اهل چالشه و دنیا رو با خوب و بدش قبول داره و از مشکلات فراری نیست مثل من. تو اهل چالش باش گندم. منم دارم سعی می کنم اهل چالش باشم. برای نجات خودم.
+خدا رو شکر که تن خودت و جو سالمه. بابت این شکر گذار باش. میتونی تلاش کنی و به چیزی که میخوای برسی. سخته ولی چیزایی رو که داری رو حفظ کن ناامید نباش گندم.
منم سعی میکنم نباشم.
ببخشید طولانی شد دلم میخواست حرف بزنم ؛) امیدوارم به درد بخوره
دعا کن برام.

پاسخ :

چقدر کامنتت به دلم نشست! چقدر خوب بود همه حرفات ❤
هر چند خیلی ناراحت شدم که گفتی مریض شدی :(
امیدوارم زود زود خوب بشی عزیزم 💋💋
یه عالمه ممنون به خاطر این کامنت
Anne Shirley
۰۹ مهر ۹۷ , ۱۸:۵۷
تا الان که به این سن رسیدی کی روزی تو رو داده؟ ترامپ؟ روحانی؟ دولت؟ هیچکدوم! این خدا بوده که روزی تو رو داده و کمکت کرده تا اینجا باشی! پس مطمین باش بعد از این هم کمکت میکنه :) دیگه الان از زمان جنگ که بدتر نیست، هست؟ اون موقع هم اگه همه نا امید میبودن و میشستن غصه ایرانی بودنشون رو میخوردن و نمیجنگیدن، الان من و تویی نبودیم!

پاسخ :

به قول بانو فرح، اونا حاصل تربیت رژیم شاه بودن و ما حاصل تربیت جمهوری اسلامی!! :))
آره خدا روزی‌مونو داده... ولی اونایی که خدا روزی نداده بهشون چی؟؟ اونا هم کم نیستن!
ولی خب بازم امید به خدا
asra ツ..
۰۹ مهر ۹۷ , ۲۰:۲۵
خواستم منم حرفی زده باشم ولی باز بهتره نگم چون اگه یه روزی بخوام بگم صغیر و کبیرشون رو باهم قاطی میکنم

پاسخ :

لعنت به صغیر و کبیرشون!!
نیلی ‌
۰۹ مهر ۹۷ , ۲۱:۰۶
دلار ۱۵ شده گندم.
منم می‌ترسم.

پاسخ :

عه! خب خدا رو شکر. خدا کنه هی ارزون و ارزون‌تر بشه! :)
جناب منزوی
۰۹ مهر ۹۷ , ۲۲:۴۱
سلام
کلاً این حس همه گیره

پاسخ :

آره انگار
صبورا کرمی
۱۰ مهر ۹۷ , ۰۶:۳۲
عزیز دلم... گندومی... من شدیدا به وجود امام زمان معتقدم. اینکه آدم تو شرایط معمولی زندگی آدم نرمال و درستی باشه، اعتقاداتشو حفظ کنه و امیدوار باشه قطعا خوبه، ولی تو شرایط سخته که میزان خالص بودن و درست بودن باورها و اعتقادات و هر آنچه قبلا تو جوهر وجودت داشتی معلوم میشه.
ظهور امام زمان شرایط خاصی رو می طلبه. روایت جالبی از پیامبر هست که قبل از ظهور رو وصف میکنه که الان خیلی هاش هست ولی هنوز بعضی هاش نیست و یا فراگیر نیست. این دعایی هم که ما میخونیم اللهم کن لولیک دعای فرج نیست دعای سلامتی امام زمانه. دعای فرج چیز دیگریه.
به این مملکت نگو اسلامی. فکر نکنم خدا به مملکت ما به چشم یه مملکت اسلامی نگاه کنه. تو قرآن هم اومده که به کسانی که میگویند ما ایمان آوردیم بگو شما فقط اسلام آوردید. ما نه جمهوری داریم نه اسلامی. فقط اسم این دو کلمه رو یدک میکشه مملکت... اما ما میتونیم خودمون به خودمون کمک کنیم. همین که اینجا فرهنگ سازی میکنی، یا اینکه با دوستات حرف بزنی.. با همسایه ها... روشن کنی هر کسی که حتی شدهداندازه یه قدم کوچیک در حال تخریب اوضاعه... همینا اگه فراگیر بشه مملکت از این اوضاع یکم نجات پیدا میکنه‌.
توی تلویزیون من پیام نما میخونم یه بخشی به نام باشگاه پرواز داره مسئول باشگاه میگفت مردم کشورهای دیگه وقتی چیزی تو کشورشون کم و گرون میشه فقط در حد نیاز میخرند یا یکی تو خونه اش دو تا بسته پنیر داشته یکی اش رو میاره میده به سوپری میگه بده به یه هموطن. واقعا ما هم اینطوریم؟؟؟؟؟ 😔😔😔
به هر حال ناامید نباش و تو به اندازه خودت تلاش کن. معلوم نیست شاید بچه های ضد سال دیگه از گندم و گندم هایی یاد کنند که تو این اوضاع دوام آوردند و مملکت رو باز از سر نو ساختند.
یه چیز دیگه یادم رفت بگم اینه که خدا تا قومی خودشون تغییر نکنند کمک نمیکنه‌ این تو قرآن هست. بیا ما تغییر کنیم

پاسخ :

منم معتقدم به امام زمان... فقط با کامنتایی که خوندم امیدم واسه اینکه الان ظهور کنه کم شد!
آره میدونم، الهی عظم‌البلا هست دعای فرج.
ببین شرایط مردم ما با مردم کشورای دیگه خیلی فرق داره. همین مساله ماشین نخریدنو ببین،
اولا ماشینای خارجی اونقدر گرونن که اکثر مردم مجبورن ماشین تولید داخل بخرن. بعد وقتی گرون
میشه یا مث اون سال یه وام میدن و همون ماشینا رو گرونتر میندازن به مردم، یا مث امسال افرادی
مثل ما ماشین نمیخرن و دلالا میخرن و بعدا همین ماشینا رو چند برابر قیمت میدن بهمون. مردم ما
تو ضمیر ناخودآگاهشون این اتفاقات ثبته.

آره اون آیه رو دیدم. و همینه که از سکوت این همه عذاب میکشم

+ دلار شده ۸ تومن. حالم خیلی بهتره :)
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۰ مهر ۹۷ , ۰۸:۴۹
با این حجم از ناامیدی زندگی رو به کام جفتون تلخ نکن:-)
با غصه خوردن چیزی درست نمیشه، فقط خودمون تموم می‌شیم.

پاسخ :

کاش یه راهی بود که اونایی که مسبب این ماجران تموم بشن! :)))
امروز حالم بهتره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan