در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۵۴.

آبجی کوچیکه با کلی ذوق و هیجان از برد پرسپولیس میگه، و از گل شانسکی استقلال!! از گزارشگر بازی پرسپولیس شکایت میکنه که همه اسما رو اشتباه گفته و یه سری از اسما رو مثال میزنه که من اصن نمیدونم اسم آدمه یا شی‌ء یا چی!!
یهو یادش میوفته که امسال باید معرق یاد بگیرن! احتمالا هر جا یکیو ببینه که اره مویی دستشه فک میکنه طرف معرق‌کاره! ازم میخواد وقتی رفتیم شیراز بهش معرق یاد بدم. حتی ازم میخواد به بچه‌های کلاسشونم یاد بدم! اونم تو یه چهل و پنج دقیقه!
ناله میکنه که سرما خورده. ناله میکنه که فلششو پیش من جا گذاشته. یادش میاد که میخواسته یه سرکلیدی با آرم پرسپولیس بخره اما فروشنده گفته این دونه آخرو واسه کسی نگه‌داشته!!!
و من تمام این مدت به صداش گوش میکنم و به این فکر میکنم که چقدرررر دلم براش تنگ شده!
مهرناز .ج
۱۱ مهر ۹۷ , ۱۲:۴۴
عزییییییییزم
چقدر منم دلم براش تنگ شده
یادش بخیر قبلا از هر پنج تا پستت تو سه تاش حضور فعال داشت :)

پاسخ :

:) اصلا من مخاطبای وبمو مدیون آبجی کوچیکه‌م! :))
جناب منزوی
۱۱ مهر ۹۷ , ۱۵:۲۸
از پشت تلفن ؟

پاسخ :

بله
کرگدنِ بنفش
۱۱ مهر ۹۷ , ۱۵:۲۸
عزییییزم
خدا حفظش کنه

پاسخ :

ممنون :)
آقاگل ‌‌
۱۱ مهر ۹۷ , ۱۷:۰۳
ماهم دلمون برراش تنگ شده حتی:d

پاسخ :

^__^
نیــ روانا
۱۱ مهر ۹۷ , ۲۱:۳۰
باورت میشه من همین هفته پیش تو وبلاگت برچسب آبجی کوچیکه رو زدم و دوباره پستای مربوط بهش رو خوندم؟؟
عاشق چشم پاک بودنشم و تفسیر معنی اسم پردیس 😂😂

پاسخ :

منو هم ترغیب کردی رفتم باز همه‌شو خوندم :))
^__^
عاشق بارون ...
۱۱ مهر ۹۷ , ۲۳:۳۸
اینجور که تو نوشتی دل ما هم براش تنگ شد. :)))

پاسخ :

:)
شما هم تو خاطراتش با من شریکید آخه :)
صبورا کرمی
۱۲ مهر ۹۷ , ۰۶:۲۲
دل ما هم تنگ شده 🙄

پاسخ :

عزیزم :)
واران ..
۱۲ مهر ۹۷ , ۰۸:۵۴
چقد خواهر تو و خواهر زنداداش شیراری من ، مثل همند :))
هردو هم با هم بزرگ شدند و جالبه منم به زنداداشم میگفت از شیرین کاری هاش بیا بگو :))
میگفت عه دخترمون بزرگ شده خانوم شده دیگه اون دختر سابق نیست و از اینا :))
دخترای شیراز فکر کنم خیلی زود بزرگ میشن :))
یا حداقل از نظر خواهرای بزرگشون اینجوری بزرگ نشون میدن :)

خدا حفظتون کنه برای هم 💚



+

کاش اگر رفتی دیدیش حالا هر وقتی که رفتی، صدای قشنگشو ضبط کنی و بزاری اینجا :)
بگم که ما هنوز صداشو نشنیدیم دلمون براش تنگ شده چه برسه به اینکه صداشم بشنویم ^__^



سلام گندمی :)

پاسخ :

:)
اگه یادم بود چشم
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۲ مهر ۹۷ , ۰۹:۳۸
ببرای خوانندگان وبلاگ حرفی نداشت بزنه؟ :-)))

پاسخ :

نه همینا رو گفت فقط :))
ام اسی خوشبخت
۱۳ مهر ۹۷ , ۲۲:۱۷
ما هم دلتنگ خانم شیرین زبون بودیم، خدا حفظش کنه و ان شالله بزودی ببینیدش :)

پاسخ :

ممنون :)
اشاءالله
محسن رحمانی
۱۴ مهر ۹۷ , ۰۸:۱۱
عه پس آبجی کوچیکرو هم پرسپولیسی کردید ؟ :دی

چقدر دلمون برای حماسه آفرینیاش تنگ شده .حتی شیرین زبونیاش .

پاسخ :

من اصلا فوتبالی نیستم! حتی فینال جام جهانی رو هم ندیدم!!
زمان دبستانم فقط طرفدار یه تیم بودم، اونم استقلال بود!!! :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan