در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۵۶.

۱. ای امان از این آقاگل با این پست بیست و چهار ساعته‌ش!!! :/

چند روزه هر کاری میکنم به این فک میکنم که با چه جمله‌ای باید اینو تو پست بنویسم!! :/ 

بعد دیدم این لوس بازیا کار ما نیست! ^__* :)))


۲. از سری جملات قصار مستر جو: "این سنی‌ها از مسجد که تعطیل میشن خیابونو بند میارن!" :))


۳. از یه طرف دلم میخواد خاطراتمو ثبت کنم... از یه طرف فک میکنم نوشتن زیاد از زندگیم شاید خوب نباشه!! :/

مرتضا دِ
۱۷ مهر ۹۷ , ۱۰:۵۶
چه حلالزاده !
ازت تعریف کردم پست گذاشتی :)

http://fiish.blog.ir/post/768#comment-9vtqPAHJrKM

پاسخ :

:)
ممنونم ازتون :)
صبورا کرمی
۱۷ مهر ۹۷ , ۱۱:۰۳
خب نو دفتر بنویس
یا رمز دار بنویس
اقاگل نوشته هاش عالیه

پاسخ :

با رمزدار نوشتن موافق‌ترم :)
ای اماااان از آقاگل :)))
خانومی ...
۱۷ مهر ۹۷ , ۱۱:۲۳
حالا همه چی رو که با جزئیات قرار نیست بنویسی . هر کدومو که خودت دوست داشتی ثبت کن . حالا برای عموم باز بزار یه رمزی کن که فقط برای خودت بمونه ...

پاسخ :

هومممم رمزی کردن فکر خوبیه :)
کلا دست و دلم به نوشتن خاطره نمیره جدیدا!! نمیدونم چرا!
آقاگل ‌‌
۱۷ مهر ۹۷ , ۱۱:۴۲
دمپایی بیارم بزنی؟ :)))

پاسخ :

کمربند چرمی بیار! :)))
حرف از کتک زدن شد، یاد متر افتادم!! :/ نزدیش هنوز؟!!
جناب قدح
۱۷ مهر ۹۷ , ۱۲:۱۰
سلام :)

تو نمیخوای بنویسی ؟

پاسخ :

سلام

نه! :))
جناب منزوی
۱۷ مهر ۹۷ , ۱۵:۴۶
خیلیا نوشتن :)

پاسخ :

استارتشو آقاگل زد آخه :)
Haa Med
۱۸ مهر ۹۷ , ۲۳:۲۵
الان دیدم تو وبشون.

پاسخ :

:)
آسوکا
۲۰ مهر ۹۷ , ۰۹:۱۸
جمله مستر جو:-D

پاسخ :

^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan