در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۵۷.

۱. شیش تا کاسه کوچولو خریده بودم که جو عقیده داشت به هیچ دردی نمیخوره و الکی دارم میخرم و هیچی نمیشه توش بریزی! مامان‌اینا که اومدن، کاسه‌ها رو دیدن و عاشقش شدن! مامانم ۱۲ تا ازش خرید و زنعموم شیش تا. بعد که برگشتن شیراز زنعموم پشیمون شد و پیغام داد که شیش تا دیگه براش بخرم! حالا هم زنداییم اونا رو تو خونه مامان‌اینا دیده و گفته بگید برا منم بخره! اونم ۱۲ تا میخواد!! نکنه واسه خودم کم خریدم! :))))


۲. میخواستم کلاس معرق بذارم اینجا... یه نفر دیگه زودتر از من درخواست داده... استقبال نشد و کلاس تشکیل نشد! اصن وسایلشم اینجا گیر نمیاد! نه چوب، نه بقیه وسایلش... عاقلانه هم نبود کلاس گذاشتن!


۳. جناب همسر دستور داده واسش خورشت کرفس بپزم! میگه من قبلا یه بار خوردم خوب بوده، اگه بدمزه بشه معلومه تو بد پختی! :/ و من نه تنها تا حالا خورشت کرفس نپختم، بلکه نخوردم حتی!!! ://


۴. یه رفیقی داره که ادعا میکنه "اگه تمام آشپزای دربار هم جمع بشن نمیتونن غذایی بپزن که من نخورم! "

حالا جو میگه اونا رو دعوت کنیم بعد تو خورشت کرفس بپز که نتونه بخوره ادعاش رد بشه!! :/ حقشه باهاش قهر کنمااااا


۵. دیروز خیلی کار داشتیم، خیییلی زیاد. شب زنگ زده به خواهر زاده‌ش که دانشجوی حقوقه، میگه این زن از صبح تا حالا از من کار کشیده، چیکارش کنم؟! اونم برگشته میگه طلاقش میدم برات! :/ گفتم یادآوری میکنم قیمت سکه رو!!! :)) (حالا اصن نمیدونم سکه چنده!)


۶. داداشش تازه دانشگاه قبول شده. هر بار بهش زنگ میزنیم میگم ازش بپرس دوس‌دختر پیدا نکرده؟! داداشش هم همیشه میپرسه گندم زبان میخونه یا نه! #شکاف_نسلها :))))

مهرناز .ج
۲۱ مهر ۹۷ , ۰۹:۴۹
1. ایا جو اخرش ایمان اورد بهت یا نه؟ :)
2. حداقل همون تو اینستاگرام پیگیر باش کاراتو بذار. فیلترشون نکن. بذار ببینن همه
3. قیافش همون قرمه سبزیه فقط توش کرفس داره ( بهتر از این نمی تونستم توضیح بدم :))) )
61 والا دیگه از شکاف هم گذشت :)

پاسخ :

۱. فک کنم ایمان آورده ولی به روی خودش نمیاره! :)))
۲. یعنی قفل نباشه پیجم؟!! تو فکرش هستم راستش... ولی الان خیلی سرم شلوغه
به این کارا نمیرسم... یه چیزی هم میدونی، اطرافیان من وقتی بهشون میگی من
میخوام فلان هنرمو عرضه کنم میگن ما میخوایم، ولی مجانی میخوان!!! :/ سر کارای
نقاشی و نمدی زیاد سرم اومده، حتی همین معرق هم هر کی میرسه میگه برا منم
درست کن!!
۳. سرچ کردم قیافه‌شو دیدم... فقط امیدوارم خوب بشه دیگه، واسه ناهار امروز درستش
کردم :))
صبورا کرمی
۲۱ مهر ۹۷ , ۰۹:۵۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چطوری گندوم؟
مرسی واسه پیام واتساپ
گفتم اینجا تشکر کنم زودتر از اونجا میبینی 😂

خورش کرفس 🤔 به تنهایی نپختم. ولی با سبزی خورشتی قاطی کردم پختم عالی شده. 😁🤗

دوس دختر و زبان!! 😂

** **** ** *** ****** **

پاسخ :

ممنان و متشکر :)
تو خوبی؟؟ دختر خوشکلت خوبه؟؟
آره واقعا :))) بعضی وقتا دو سه روز اصلا واتس‌اپ نمیرم :)))

سبزی خورشتی چیه؟!!! 🤔🤔 واقعا اوضاع من داغونه :))))

^__^

وای وای صبورا!! ترسیدم از این جمله برداشت بد بشه! :))))
میام تو واتس‌اپ جوابتو میدم :)))
یک مرد!
۲۱ مهر ۹۷ , ۱۰:۴۰
حالا یکی نمیخواد دانشگاه ضایع بازی در بیاره اگه شما زنا گذاشتین@@@

پاسخ :

:)))))
خانومی ...
۲۱ مهر ۹۷ , ۱۰:۵۸
خب اصولا ۴ نفر مهمون نمیاد خونه آدم که ( با ۲ تا ی خودمون بشیم ۶ تا ) بیشتر میان پس حداقل دو دست کاسه نیازه :))
نعنا و جعفری رو خورد کن ریز قاطی برگ‌ کرفس ریز شده کن قشنگ تفت بده مثل قورمه سبزی با گوشت و مخلفات بار بزار نیم ساعت ۴۵ دیقه آخر ساقه کرفس رو بریز داخلش ( من ساقه کرفسنجانی رو وقتی میخرم خورد میکنم سرخ میکنم ) تو اگه سرخ نکردی از قبل از همون اول بریز :)) باشد که بوی خورشت کرفس توی کل ساختمان بپیچه همه رو مست کنه :)))

پاسخ :

اینجا مهمونای من زیاد نیستن آخه! معمولا یه زن و شوهرن. البته ترغیب شدم که
شیش تای دیگه بخرم! :))) ولی قیمتش رو اعصاب زیاد شده!! قبلا شیش تاش
میشد ۱۸ تومن، حالا میشه سی تومن! :/ زورم میاد :))))
ساقه کرفس رو هم همراه بقیه سبزیا سرخ کردم! ولی گذاشتم یکی دو ساعت
گوشتش نیم پز بشه، بعد سبزیا رو ریختم. خوب شده بود... ولی یه بارم این روش
تو رو میرم :)
بوش نپیچید :(
مرتضا دِ
۲۱ مهر ۹۷ , ۱۱:۵۱
بگو یه چی دیگه خوردی
خورشت کرفس نبوده :|

پاسخ :

خدا رو شکر سربلند شدم :))
آقاگل ‌‌
۲۱ مهر ۹۷ , ۱۳:۱۸
خورشت کرفس مگه همون خورششت سبزی نیست که به جاش کرفس می‌ریزن؟ :)
.
عملاً بازارهای شهر رو از کسادی نجات دادین:d

پاسخ :

والا خیلی فرق داشت که!! نه لوبیا داشت، نه لیمو امانی :)

کاسه فروشا رو نجات دادیم :))))
مهرناز .ج
۲۱ مهر ۹۷ , ۱۳:۵۸
اا نوش جون. انشالله که خوب میشه
پس به نظرم یه پیج دیگه بزن ولی به اسم خودت نزن که اطرافیان ( به جز اونایی که خودت راحتی باهاشون و بهشون میگی ) متوجه نشن این پیج توئه و ازت انتظار بیجا نداشته باشن
یه کار دیگه هم که می تونی بکنی اینه که اب پاکی رو بریزی رو دست همه. چه جوری؟ مثلا هرکی بهت گفت برام درست کن بگو شرمنده فعلا سفارش دستم دارم منتظرن. اینجوری متوجه میشن. یعنی انشالله که بشن

پاسخ :

هومممم این "سفارش دستم دارم" پیشنهاد خوبیه :)
مهرناااااز!! فک کنم چشام داره ضعیف میشه 😢😢😢😢😢
واران ..
۲۱ مهر ۹۷ , ۱۴:۲۰
خورش کرفس تابحال نپختم ولی هر وقتی آبجی بزرگم پخته فوق العاده خوشمزه بوده :)
خواستی دستورش رو ازش میگیرم بهت میدم که بعدا به این روش بپزی که خواهرم میپزه :)



کاسه کوچولوهاتون مبارک 🌹
به دل خوش و مبارکی :)

سلام:)

پاسخ :

ممنون عزیزم
انگار خورشت آسونی بود! :) سربلند بیرون اومدم ^__^

ممنون :*
جناب منزوی
۲۱ مهر ۹۷ , ۱۴:۳۷
من یه بار خوردم خوشم نیومد، هر وقت آب پر جلبک ببینم یاد خورش کرفس میفتم
بپزید جای دوری نمیره، مستر جو هم آبروداری خواهند کرد :)

پاسخ :

آب پر جلبک؟!! 😨😨😨
خوشش اومد خدا رو شکر ^__^
خانومی ...
۲۱ مهر ۹۷ , ۱۷:۱۳
من باید بوی خورشت هامو برات بفرستم :))) همیشه آقامون میاد میگه اوووووه چیکار کردی بوی خورشتت کل ساختمون رو ورداشته. ..

پاسخ :

جدا چیکار میکنی که بوش میپیچه؟!!
در نمیذاری رو قابلمه؟ هود روشن نمیکنی؟! آشپزخونه‌ت دم دره؟!
آوو کادو
۲۱ مهر ۹۷ , ۲۰:۲۵
1. من و یلدا همین مشکل رو داریم! هر چی میخواد بخره من فکر میکنم کاربرد نداره! :-))

پاسخ :

آقا وسایل خونه رو خانوما باید تصمیم بگیرن چی بخرن واقعا :))
مخصوصا آشپزخونه :)
مهرناز .ج
۲۱ مهر ۹۷ , ۲۱:۲۸
چرا ضعیف؟ به خاطر درست کردن کارات؟

پاسخ :

آره به نظرم این مدت خیلی بهش فشار آوردم :(
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۱ مهر ۹۷ , ۲۲:۲۵
مامان من کوکوی کرفس هم درست میکنه:-)))
یه چیزی تو مایه های همون کوکوی لوبیاست:/

پاسخ :

و من تا حالا کوکوی لوبیا هم نخوردم حتی! :)))
اصن کلا من تا حالا کرفس ندیده بودم!! :دی
صبورا کرمی
۲۲ مهر ۹۷ , ۰۶:۲۰
چجوری پختی؟ لعاب داشت یا نه؟

همون سبزی ای که باهاش قرمه سبزی میپزم رو کرفس قاطی اش کردم.

پاسخ :

آره لعاب داشت. قشنگ جا افتاده بود.

به اون میگن سبزی خورشتی؟!! :)))
نیــ روانا
۲۲ مهر ۹۷ , ۰۷:۲۷
آقا فعلا محض احتیاط ی ۱۲ تام از اون کاسه ها برا من بخر تا بعد:دی

پاسخ :

:))))))
صبورا کرمی
۲۲ مهر ۹۷ , ۰۸:۲۸
پس دستور پخت بده
اره دیگه.

پاسخ :

والا کار خاصی نکردم!! نعنا و جعفری و گشنیز رو با برگ کرفس خورد کردم.
بعد ساقه‌های کرفس سرخ کردم.
گوشت رو با پیاز و سیر و آب نیم‌پز کردم. بعد سبزی‌ها رو بهش اضافه کردم. :)
فک کنم رب گوجه و آبغوره هم زدم 🤔🤔
خانومی ...
۲۲ مهر ۹۷ , ۰۹:۴۱
نه ، نمیدونم . خورشت هام بو دارن کلا :))

پاسخ :

حسادتمو برانگیختی! :))
مهرناز .ج
۲۲ مهر ۹۷ , ۲۰:۲۲
یه ذره استراحت کن حتما

پاسخ :

هوممم... امیدوارم عینکی نشم فقط! قبلنا عینکی بودم،
عینک دوس ندارم!
مهتاب
۲۳ مهر ۹۷ , ۱۱:۴۱
بنظر من به مغازه داره بگو من بازاریابی میکنم کاسه های شمارو شماهم اشانتیون بده بهم 😀
خورشتا که بو دارن حتما آشپز خونه شما جاییه که باد بوهارو از پنجره میبره بیرون از سمت آشپز خونه باد میاد احتمالا 😄😊بعضی هم خورشتا بو ندارن مزه خوبی دارن
زبان دوست دختر 😎
راستی زبان رو از چی میخونی ؟
و ی حلوا درس کرده بودی شما دستورشو میخواستم ازت حلوای تر بود؟

پاسخ :

آره واقعا :))))
خونه ما و همسایه کپی همه! پنجره‌م هم بسته‌س! :(

یه اپلیکیشن زبان هست تو بازار به اسم EXPERT . بخش شنیداری
خیییلی خوبی داره. یه مدت میخوندم. چند وقته دیگه حوصله‌م نمیشه!
:)))

و اما حلوا! یه آدرس وبلاگ بهت میدم، بخش انواع دسر، حلوای کاسه شیرازی
اینم وبلاگ:
zudpaz.blog.ir
مهتاب
۲۳ مهر ۹۷ , ۱۸:۴۸
ممنون از بابت معرفی وبلاگ آشپزی

پاسخ :

خواهش عزیزم :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan