در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۵۸.

۱. چرا همیشه وقتی پنجره رو باز میکنیم پشه میاد تو؟!! چرا هیچ وقت پشه نمیره بیرون؟!!

(همون مگس شما منظورمه!!) :)))

بعد چرا هر چی میپرونیمشون (!) باز برمیگردن سر جای قبلیشون میشینن؟!! :/


۲. دوست شدن با مردم بعضی از استانا خیلی سخته!! شاید واسه اونام دوست شدن با من سخت باشه البته!! چون خودشون با هم‌استانیای خودشون که خیلی رفیقن!


۳. این ده روزی که گذشت جو خیلی سرش شلوغ بود و روزای پر کاری داشت. ده روز پیش رو از اونا بدتر! دلم تنگ میشه براش!


۴. زیاد بیرون نمیرم. میترسم کمبود ویتامین دی پیدا کنم!! پنجره رو باز کردم که آفتاب بیاد تو، پنج شیش تا مگس اومدن تو :/ همه‌شونم دور و بر من میپلکن! :/


۵. دیشب مهمون داشتم. حوصله‌م نمیشه ناهار درست کنم! ولی دلم نمیاد درست نکنم! جو خسته و گرسنه میاد خونه، دلم راضی نمیشه حاضری بدم بهش!


۶. دیگه همینا

کرگدنِ بنفش
۲۲ مهر ۹۷ , ۰۸:۲۱
خب ننه توری بزن برا پنجره ات :))))
مگس خیلی سریع زاد و ولد میکنه ، بمونه تو خونه ات یهو زیاد میشن ها !!!
برو بازار بپرس ، یه مدل توری هست خودت راحت میتونی بزنی ، اندازه میکنی قیچی میکنی ، چسب مخصوص داره میزنی ...

پاسخ :

آخه از این پنجره بلنداس، به بالکن راه داره!! نمیشه توری زد!
صبورا کرمی
۲۲ مهر ۹۷ , ۰۸:۲۹
🙄☺

مگس😉😆

پاسخ :

:)
کرگدنِ بنفش
۲۲ مهر ۹۷ , ۰۸:۳۸
خب برای اونم یه مدل توری هست وسطش آهنربا داره ! میزنی موقع رفت و آمد هم راحت میتونی تردد کنی !
یا اینکه بده برات توری کشویی بزنن...

پاسخ :

نشنیده بودم توری کشویی!! 🤔
باید به جو بگم پس :)
کرگدنِ بنفش
۲۲ مهر ۹۷ , ۰۹:۳۳
آره بالام جان
ما تمام خونمون پنجره هاش همینجوری قدیه ، توری کشویی گذاشتیم ...
به جو بوگو تا از شر مگس ها راحت شی 😚❤

پاسخ :

باشه ^__^
خانومی ...
۲۲ مهر ۹۷ , ۰۹:۴۰
در هر صورت ویتامین دی ات کمه . دکتر به من گفت اکثر زن ها ویتامین دی شون کمه . من قرص میخورم براش ...
تنبل خانوم پاشو غذا درست کن :)))

پاسخ :

واسه این که همه جامونو میپوشونیم میریم بیرون آفتاب بهمون نمیخوره.
قرص خوبه، ولی تو هم سعی کن گاهی تو خونه تو آفتاب دراز بکشی و
آفتاب به پوستت برسه.

یعنی اصلا حوصله‌م نمیشه‌ها!! نمیدونم چم شده دیروز تا حالا شدیدا
احساس خستگی میکنم!! بعد از دیشب یه کم غذا مونده. یه کاسه بزرگ
آش رشته هم نذری دادن بهمون. واسه همین زورم میاد برم سراغ غذا!
و یه عالمه ظرف مونده!!! :/
فاطمہ.ح جیمی ***
۲۲ مهر ۹۷ , ۱۱:۳۸
ویتامین دی من که کف زمین بود ، آزمایش کلی دادم دکتر قیافه ش اینجوری شد o_O
البته گفت واسه اکثرخانوم ها کمه ولی شما دیگه ته ته ش هستی :)
قرصش بخوری خوبه
وای امان امان از مگس ، خیلی سمج می باشد :\

پاسخ :

خیلی خطر داره کمبود ویتامین دی!

چرا اینجوری‌ن واقعا؟! :/
خانومی ...
۲۲ مهر ۹۷ , ۱۱:۴۸
ظرف های منم مونده :/ نشستم به خیاطی کردن ...

پاسخ :

بالاخره طی یه حرکت انتحاری تا قبل اومدن جو هم ظرف شستم هم
ناهار پختم!! :))
آقاگل ‌‌
۲۲ مهر ۹۷ , ۱۳:۵۹
یاد یه خاطره افتادم. یادمه بچه که بودم به ننه می‌گفتم چرا پشه‌ها هی میان روی من می‌شینن می‌گفت برا اینکه نرفتی حموم. :)))
.
ولی جداً چرا نسل پشه‌ها منقرض نمیشه ما راحت شیم؟ نمیشه سازمان محیط زیست بیاد پشه‌ها رو هم زنده گیری کنه؟

پاسخ :

:))) چقد حموم نرو بودی که مامانت اینطوری گولت میزده؟! :))

واااای چرا حضرت نوح پشه‌ها رو هم سوار کرد؟!! :/
جناب منزوی
۲۲ مهر ۹۷ , ۱۴:۵۱
وقتی خوابم بیاد مگس رو صورتم بپلکه اعصابم خرد میشه

پاسخ :

ما نیز!
Anne Shirley
۲۲ مهر ۹۷ , ۱۵:۰۴
تو خونه ما اینجوریه که، اگه من در بالکن اتاقم رو باز کنم کلی جونور عجیب غریب و پشه و اینا میاد تو :/ بعد والدین‌گرام که همیشه در بالکنشون بازه، هیچی نمیاد تو :| یا اگر هم پشه‌ای چیزی بیاد، قطعا میاد تو اتاق من و منو نیش میزنه :|

پاسخ :

رمز موفقیت والدین گرام چیه؟!!!
آقاگل ‌‌
۲۲ مهر ۹۷ , ۱۶:۲۷
بچه بودم جاهل بودم. الان شما چرا اینقدر پشه دارین؟ d

پاسخ :

دیگه مام جوونیم و جاهل :))))
Anne Shirley
۲۲ مهر ۹۷ , ۱۷:۰۲
سوال منو داداشمم اینه ://

پاسخ :

اگه فهمیدی به منم بگووو :)
واران ..
۲۳ مهر ۹۷ , ۰۳:۳۱
سلام
فقط یک :|
من الان بخاطر اون یک داغونم :((
خواب حروم که هیچ شدم کلی ترکش هم خوردم :(
ساعت ۷ صبح امروز هم باید جایی باشم :'((

تا درودی دیگر فعلا بدرود :)

پاسخ :

آخی!! :(
ایشالا زود خوب بشی :*
مهتاب
۲۳ مهر ۹۷ , ۱۱:۲۴
سلام گندومی الان دیگه یه کدبانو شدی 😁(در راستای تند تند ظرفارو بشوری و غذا درس کنی و خونه تمیز کنیو..)
ی پرده میتونی بگیری ی چسب نرو ماده هم بگیری بزنی رو در کاملا حل میشه این مشکل 😊
پشه ها واقعا شبا کجا میخوابن 😁😂
روزای که پیش ماین

پاسخ :

هنوز خییییلی راه دارم!! خیلی چیزا باید یاد بگیرم! :))

^__^ رو سر و کله ما!! :))
مهدی صالح پور
۲۳ مهر ۹۷ , ۱۸:۳۷
خدا رو شکر واسه همش!

پاسخ :

ممنون :)
Haa Med
۲۳ مهر ۹۷ , ۲۱:۳۹
چقدر بدم از پشه میاد مخصوصاً اینهایی که شبها میان سراغ آدم هی نیش میزنن.

پاسخ :

البته این پشه‌ای که من منظورمه رو شما بهش میگین مگس! :))
Haa Med
۲۳ مهر ۹۷ , ۲۲:۰۱
بله متوجه هستم.
ما (در کرمانشاه) به مگس میگیم "پَ قشَه " و به پشه های شب که نیش میزنن میگیم " پَقشَه کوورَه ".
:-))

پاسخ :

عه!! ما هم به پشه‌هایی که نیش میزنه میگیم پشه کوره :)
محسن رحمانی
۲۶ مهر ۹۷ , ۱۳:۱۱
سلام امان از این پشه ها .

پاسخ :

سلام :)
آشنای بی نشان
۲۹ مهر ۹۷ , ۱۴:۳۲
مگس و پشه نقش مهمی تو این پست داشت:)

پاسخ :

بله :))
شارمین امیریان
۳۰ مهر ۹۷ , ۱۴:۴۹
سلام.

۲. بعضی استانها فرهنگ خاصی دارن که به خاطر اون بیشتر با خودشون می تونن تعاملات داشته باشن. فرهنگ بعضی استانها هم طوریه که مردمش زیاد محتاطند یا پذیرش غریبه ها براشون دشواره. شاید به خاطر همین باشه

پاسخ :

سلام

۲. بعضیا هم کلا مدلشون اینه که فقط با خودشون خوبن.
رفتارشون با مردم استانای دیگه یه جوریه که با خودشون اونجوری نیستن :))
یعنی معلومه میخوان کم محلی کنن انگار.
میلیونر
۰۲ آبان ۹۷ , ۱۲:۵۵
سلام
کلا به نظر من استانا برای خودشون یه دنیای جدا هستن.
پنجره رو باز نکنی آفتاب نمیاد تو؟ منم خیلی بیرون نمیرم. خونه‌مون هم خیلی آفتاب‌گیر نیست و من عاشق خونه‌های آفتا‌ب‌گیرم. :( ولی خب سعی می‌کنم با شرایط جور شم و از کمترین نور هم استفاده کنم.

پاسخ :

ویتامین دی از پشت شیشه جذب نمیشه.
کمبود ویتامین دی خطرات جدی‌ای داره. که جدی‌ترینش بیماری ام‌اس هستش! :(
سعی کن بیشتر بیرون بری.
و حتما قرص ویتامین دی مصرف کنی.
مهتاب
۱۷ آبان ۹۷ , ۲۲:۱۳
گندم بانو چرا نیستی ،؟؟من با دیدن وبلاگتو نوشته هات مشتاق تر شدم خودمم وبلاگمو دوباره بنویسم و حالا چی تو ...

پاسخ :

سوژه خوب واسه نوشتن ندارم :)
سوژه پیدا کنم مینویسم :)
Mohsen Farajollahi シ
۲۴ آبان ۹۷ , ۲۲:۲۲
سلااام ^_^ ب ب نوئل باز اومد :) حالتون چطوره؟ یک حس بدی دارم. نمیخوام بمیرم :( میخوام زمان بایسته تا شما همیشه از خاطراتتون بگین. نمیدونم شما هم این حس رو تجربه کردین یا نه در هر حال خواستم بگم پست هاتون دقیقا مثل ژلوفن کار میکنن!
راستی چرا نظرات جدید رو بستین؟ و آیا خبر دارین چرا پیتک وبلاگش رو بسته؟ و چرا عکس هدر سایت نیست؟!
:(
راستی ویتامین د گفتین. ما تخصص جالبی تو ترکوندن قرص های ویتامین د روی دیوار مدرسه داریم! اگر خواستید تجربیاتمون رو باهاتون به اشتراک میزارم!

پاسخ :

سلام
ممنون :)
خاطرات این روزام ژلوفنی نیستن! :)
پیتک رو نمیشناسم
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan