در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۷۲.

چرا جک و جونورا فک میکنن وقتی یه دری باز میشه یعنی اینا باید بیان تو؟! :/

مهرناز .ج
۱۳ آذر ۹۷ , ۱۱:۳۷
خیلی خیلی عذر می خوام ولی ادمیزادشم ببینه دری بازه میاد تو :|

پاسخ :

آخ گفتی!!
بهارنارنج :)
۱۳ آذر ۹۷ , ۱۲:۳۹
والا!هر دری باز بود نباید که سرتو بندازی بیای تو

پاسخ :

والا!
آقاگل ‌‌
۱۳ آذر ۹۷ , ۱۴:۴۳
حالیشون نیست که اگه در دیزی بازه حیای گربه کجا رفته. :دی

پاسخ :

همین واقعا :))
هوپ ...
۱۳ آذر ۹۷ , ۱۵:۰۴
نگوووو خواهر که دلم خونه :-(((
پشه؟
مارمولک؟
جیرجیرک؟
هزارپا؟

پاسخ :

پشه مگس مارمولک سوسک! :/

صبورا کرمی🦄
۱۳ آذر ۹۷ , ۱۵:۵۶
این سوال جاش توی قسمت سوال های بی جواب تو وب منه😁

پاسخ :

:)
مهتاب
۱۳ آذر ۹۷ , ۱۶:۴۶
جای جدید دلشون میخاد نمیتونن ی دقیقه یه جا وایسن😂😃

پاسخ :

آخه وقتی تو خونه‌ان در باز میشه نمیرن بیرون!! :/
ترنم بهار
۱۳ آذر ۹۷ , ۱۷:۳۱
هیچوقتم فکر نمیکنن که باید برن بیرون:/
انقدی که اونا رو خونه من احساس مالکیت دارن خودم رو خونم ندارم:/

پاسخ :

حتی با خودشون میگن این اینجا چیکار میکنه! :))
بوبک جان
۱۳ آذر ۹۷ , ۲۰:۲۷
خب سردشونه بیرون :دی

پاسخ :

اینجا هنوز گرمه نسبتا :))
Haa Med
۱۳ آذر ۹۷ , ۲۲:۰۸
من تابستون این فکر رو میکردم. شب هایی که خیلی گرم بود و نمیشد در رو باز بگذارم که هوای گرم بره بیرون و کمی خنک بشه.
آخه همش پشه و ملخ و جیرجیرک سیاه ها میان تو.

پاسخ :

خیلی رو اعصابن واقعا
نار خاتون
۱۴ آذر ۹۷ , ۱۵:۰۳
پیرو اون تبلیغ شکلات و مگس پس خواهرم حجابت:))

پاسخ :

عالی بوداااا :))))))))))))
جناب منزوی
۱۵ آذر ۹۷ , ۱۱:۰۱
هر مهمونی باید ازش پذیرایی کرد، یکی با شیرینی و یکی هم مثل اینا با دمپایی :| :))

پاسخ :

:))) واقعا
مهتاب
۱۵ آذر ۹۷ , ۱۹:۵۵
من خودم ی دو باری جیرجیرک اومد خونمون دو روزی بود خونه بود رفتم گرفتم گفتم بهش مهمونی بس است دیگر اینجا بیا و چند روزی هم برو همسایه دیگرمان را مستفیض کن گذاشتم ی کوچه دیگر اونم رفت و تشکر کرد 😂😂😊

پاسخ :

ووووی! خودت گرفتیش!!!! $:
خیلی شجاعی‌ها! :)
آسـوکـآ آآ
۱۶ آذر ۹۷ , ۱۱:۵۶
شمال زیاد جک و جونور نیست.
اما جای که شما هستین هنوز گرمه و فکر می کنم زیاد باشن.

پاسخ :

واقعا شمال جک و جونور نداره!!؟؟ من فک میکردم چون درخت زیاد داره
جوونور هم زیاد داره!
آره اینجا هنوز گرمه و پر از مگس و پشه... البته پشه‌ها یه مدته کمتر
شدن.
مهتاب
۱۶ آذر ۹۷ , ۱۷:۱۷
دستم که نه ی پارچه دستم گرفتم اون انداختم روشو گرفتم 😎
البته من تو باغمون ی جیرجیرکهای سبز اندازه دست هم دیدم کوچیک بودیم قشنگ تو دستمون میگرفتیم بازی میکردیم و زجرشان میدادیم اونقدر تو دست این ور اون ور میکردیم 😆😜

پاسخ :

وووی!! :$
همون! از بچگی عادت داشتی :)
محمود جولایی
۲۱ آذر ۹۷ , ۲۳:۱۶
عالی بود ولی موضوع نظرات رو نفهمیدم چرا اینجا!!!

پاسخ :

معلومه که!!! :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan