در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۷۷. همسر یه نظامی بودن یعنی همین تنها شدنای یهویی!

وقتی زن یه نظامی میشی باید بدونی که یه هوو هم داری! یه هوو به اسم سیستم!! یه هوو به اسم فرمانده! به اسم امیر!

باید آمادگیشو داشته باشی یهو وسط فیلم دیدن، که قراره بعدش تو بری شام بپزی و همسر بره قفسه‌ها رو درست کنه زنگ بزنن بگن پاشو بیا! که بگی یعنی کی برمیگردی؟ که بگه معلوم نیست!!

باید آمادگیشو داشته باشی صبح که میره سر کار بگه امروز روز خونواده‌س، دوازده خونه‌ام! بعد ساعت هشت شب برسه خونه!!

باید آمادگیشو داشته باشی وقتی تازه از مرخصی برگشتین، بعد دو روز رانندگی، قبل از اینکه برسی خونه، زنگ بزنن مشکل پیش اومده زود بیا!

باید آمادگیشو داشته باشی تو هر ساعتی از شبانه روز، توی هر روز هفته، یهویی تنها بشی...

باید یاد بگیری اینجور وقتا نه دلت بگیره، نه در و دیوار خونه بخوردت!!

...

من یاد نگرفتم هنوز!

Man Mobham
۲۲ آذر ۹۷ , ۱۹:۱۰
اصلا زندگی تو خانواده نظامی سخته، خیلی سخت
وقتی گوشیش زنگ میخوره دوست دارم سرم رو بکوبونم به دیوار

پاسخ :

آخ گفتی گوشی!!!
صبورا کرمی🦄
۲۲ آذر ۹۷ , ۱۹:۲۶
:(

پاسخ :

:)
محسن رحمانی
۲۲ آذر ۹۷ , ۱۹:۴۰
درسته .همسر یه نظامی بودن سخته .خدا بهتون صبر بده.

پاسخ :

ممنون :)
عین الف
۲۲ آذر ۹۷ , ۲۰:۰۷
سلام علیکم
پس می‌شود گفت همسران نظامی‌ها هم همیشه در حال «آماده‌باش» هستند.

پاسخ :

دقیقا
🦉 شباهنگ
۲۲ آذر ۹۷ , ۲۰:۴۷
خیییییلی سخته! خیلی. خیلی خیلی :(

پاسخ :

اوهوم :)
مهتاب
۲۲ آذر ۹۷ , ۲۲:۲۷
دقیقااا
من از این در و دیوار بخورتم میترسم 😦😱😜

پاسخ :

همسر تو هم نظامیه؟!
مستر جو
۲۲ آذر ۹۷ , ۲۳:۱۳
شرمنده ام

پاسخ :

الهی قربونت برم من!! نگو اینجوری ❤❤❤❤
مرتضا دِ
۲۳ آذر ۹۷ , ۰۰:۱۵
با خوبی یاد بگیر گندم
نذار با اکراه پیش بره این قضیه

جدی میگم :)

پاسخ :

عادت میکنم :)
ملکه بانو
۲۳ آذر ۹۷ , ۱۰:۳۵
عزیزم!
سخته، خدا کمکتون کنه. توانتون رو بالا ببره

پاسخ :

ممنون :*
نیــ روانا
۲۳ آذر ۹۷ , ۱۳:۳۲
ولی باحال هم هستا
فکر کن چند روزی خودتی و خودت
لازم نیس سرویس بدی
لازم نیس ناهار و شام رو جدی بگیری
تا هروقت دلت خواست بیداری
تا هروقت دلت خواست میخوابی
و ی عااااااااااالمههههههه مزایای دیگه
پنج سال دیگه میرسی به این حرفام

چقدر من خبیثم :دی

پاسخ :

یه ناهار نمیاد خونه من از گشنگی میمیرم ولی میلم نمیکشه غذا بخورم!
چند روز نیاد میمیرم که! :))))
Man Mobham
۲۳ آذر ۹۷ , ۱۴:۱۶
من یک کشف بزرگ کردم🤦
مستر جو حاضر در بیان همسر شما هستن عایا؟؟؟

پاسخ :

آره :)
مهتاب
۲۳ آذر ۹۷ , ۱۶:۴۹
نه
منظورم ترسه 😂

قدر لحظه هایی که پیش همین رو بیشتر میدونین 😊

پاسخ :

:)

اون که آره ...
نیــ روانا
۲۴ آذر ۹۷ , ۰۹:۲۶
دقیقا نکته ش تو همون میل به غذا نداشتن تنهاییه دیگه
اگر دقت بنمویی همونجا نوشتم لازم نیس ناهار و شام رو جدی بگیری
خداییش این موهبت اندکی است؟؟ :دی


پ.ن: میدونم سخته عزیز دلم فقط خواستم از ی زاوبه دیگه به قضیه نگاه کنم بلکه ی ذره به تمبلی من خنده ت بگیره دلت وا شه

پاسخ :

اتفاقا دیروز داشتم وبلاگتو میخوندم و متحیر بودم از این همه فعالیت!!
دمت گرم واقعا. خب حق داری با این همه کار واسه غذا وقت کم بیاری
نیــ روانا
۲۴ آذر ۹۷ , ۱۱:۲۶
چاکریم

پاسخ :

راستی پیشنهاد لواشک توی قورمه سبزی‌ت رو مدتیه دارم انجام میدم!
خیلی خوشمزه میشه . ممنون
نیــ روانا
۲۴ آذر ۹۷ , ۱۳:۳۱
ایول بانو دمت گرم
به هر کسی گفتم بهم خندیده ولی وژدانا خوشمزه میشه :دی

پاسخ :

اصلا چجوری به ذهنت رسید؟!! :))
واقعا خوشمزه میشه.
جناب منزوی
۰۲ دی ۹۷ , ۱۴:۴۳
عادت کردنش هم سخته

پاسخ :

اوهوم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan