در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۸۰

بهش میگم آیم یورز

میگه هورس؟!! اسبی؟!!!

:////

محسن رحمانی
۲۷ آذر ۹۷ , ۲۰:۵۱
متوجه نشدیم.

پاسخ :

عب نداره :)
جولیک ‌‌‌‌‌
۲۷ آذر ۹۷ , ۲۰:۵۹
سیزده ریزنز وای به زبان بیگانه قربون صدقه شوهر جماعت نروید :))

پاسخ :

:))))
این کامنت میتونست عنوان پست من باشه! ^__^
ملکه بانو
۲۷ آذر ۹۷ , ۲۱:۰۰
:)))

پاسخ :

:)
صبورا کرمی🦄
۲۷ آذر ۹۷ , ۲۱:۳۸
😂
نکنه جناب همسر؟ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

پاسخ :

مگه به جز همسر میشه به کسی گفت آیم یورز؟! :)
yalda shirazi
۲۷ آذر ۹۷ , ۲۲:۲۴
خخخخخخخ!
فضای عاشقانه بود؟ طرف جو بود؟ !!!

پاسخ :

به جز جو به کی میتونم این جمله رو بگم مگه؟! :)
بهارنارنج :)
۲۷ آذر ۹۷ , ۲۲:۲۹
😂😂😂مرسی گندم

پاسخ :

چرا؟! :)
Haa Med
۲۷ آذر ۹۷ , ۲۲:۳۵
یه کم شبیه هم هستن :-))

پاسخ :

:)
هوپ ...
۲۸ آذر ۹۷ , ۰۱:۲۲
بیا دلبریم که میخوای بکنی اسبت میکنن :-)))

پاسخ :

والا همینو بگو :))
بهارنارنج :)
۲۸ آذر ۹۷ , ۱۴:۰۳
موجبات شادی خندت فراهم میکنی

پاسخ :

:)
פـریـر بانو
۲۹ آذر ۹۷ , ۰۰:۱۴
گندم؟ ببخشید به‌خدا دست خودم نیست ولی هربار یاد پستت می‌افتم غش‌غش می‌خندم. :))
عیبی نداره.اصلا چرا می‌خوای خارجکی ابراز علاقه کنی؟ قشنگ‌ترش رو تو فارسی داریم. بهش بگو:
من آنِ توام مرا به خود باز مده...
^_^

پاسخ :

^__^
همسر شیطنتش گل کرده بود!! هر چی میگفتم یه چیزی میگفت! :)
چه شعر قشنگی :) باید بگردم شعرای خوشکل پیدا کنم :)
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۹ آذر ۹۷ , ۲۳:۴۷
:-)))) یعنی فقط می‌خوام بدونم واکنشت چی بود:-)))

پاسخ :

زدمش! :)))))
حسین
۰۱ دی ۹۷ , ۱۲:۱۱
هیچ پیروزی ای آینده ی ما را در نظر ما مشخص نمی سازد و نمی تواند باعث اعتماد ما به آینده ی دور و درازی باشد.
آندره موروا
جناب منزوی
۰۲ دی ۹۷ , ۱۴:۳۷
نتیجه ی اخلاقی: با زبان بیگانه ابراز احساسات نکنید، چون تباه می شوید :)

پاسخ :

تباه شدم یعنی؟! :))
آبان ...
۰۲ دی ۹۷ , ۲۰:۵۹
وای ...خیلی با حال جواب دادن

پاسخ :

با خاک کوچه یکی شدم! :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan