در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۸۲.

۱. یه پیرکس و یه دیس مرغ‌خوری چینی توی ماکروویو شکست :( در واقع سرویس چینی‌م ناقص شد :(( نمیدونم چرا شکستن! قبلا هم دقیقا همون ظرفا رو توی ماکروویو گذاشته بودم! یه احتمال میدم که شاید چون غذاها داغ بودن و توی ماکروویو گذاشتم شکستن :((


۲. یه سگ تو محل کار جو اینا بوده که میخواستن از شرش خلاص شن! میارن میندازنش تو شهرک و میرن. یه روز صبح که جو داشته تا محل کار میدویده (ورزشکاره همسر!) سگه جو رو میشناسه و دنبالش  میره و خونه‌شو پیدا میکنه ^__^ 


۳. رفتیم لواشک بخریم، خانمه گفت اینا رو بریزی تو خورشت هم طعمش خوب میشه هم لعاب میده! یاد نیروانا افتادم :) 


۴. کارگر فست‌فودی تا ما رو دید گفت "دو تا مغز؟!" . احساس اون آدمی رو داشتم که میره کافی‌شاپ و میگه "همون همیشگی"!! :))))

محسن رحمانی
۰۷ دی ۹۷ , ۱۲:۲۵
1-ناراحت نباشید قضا وبلا بوده حتما چون ممکن بود اتفاقی بدتر باشه وبا شکستن این دوتا ظرف از سرتون رفع شده باشه.



2- چه خوب.

پاسخ :

۱. ناراحت که نمیشه نبود! :) ظرفای گرونی بودن :)


بهارنارنج :)
۰۷ دی ۹۷ , ۱۳:۲۲
آخی،نمیدونم هنوز تجربه نکردم ببینم سرویسم ناقص شه چه حسی خواهم داشت:دی
آخی^_^

دلم خواست دست پختتو با اون لواشکا بخورم:|
:)))

پاسخ :


تشریف بیار خونمون خب ^__^
باحال میشه لواشک تو قورمه سبزی :)
نیــ روانا
۰۷ دی ۹۷ , ۱۴:۱۱
۲- واو چه سگ باهوشی بوس بهش


خوبه خوبه چون منم هر وقت قورمه سبزی درست میکنم یاد‌ تو و کامنتای اینجا می افتم :دی تازه الان رفتم و زود‌پزت رو هم دیدم دیگه از آبدوغ خیار تا رب گوجه هرچی قرار باشه درست کنم یادآور سرکار عالی خواهد بود :))

پاسخ :

^__^
حالا میدونی جالبیش چیه؟! اینکه من اصلا از زودپز استفاده نمیکنم!
حتی تو جهیزیه‌م هم نیست!! بعد برداشتم اسم وبلاگو گذاشتم زودپز! :)))
Dark. MH
۰۷ دی ۹۷ , ۱۴:۳۶
به اون دیس خیلی نیاز داشتی؟!

پاسخ :

زیاد ازش استفاده میکردم
آوو کادو
۰۷ دی ۹۷ , ۱۷:۰۷
4. مغز رو باید سالی یه دونه خورد!!
همین کارا باعث اضافه وزن میشه دیگه! :-)

پاسخ :

واسه همین میگم تقصیر همسره دیگه!!! وگرنه من از کجا میدونستم
اینجا مغز داره! :)))
یکی دو ماهی یه بار میخوریم! با عذاب وجدان البته :))
Haa Med
۰۷ دی ۹۷ , ۲۲:۰۲
به به چه همسر ورزشکاری.

پاسخ :

:)
جولیک ‌‌‌‌‌
۰۸ دی ۹۷ , ۰۶:۱۷
من میخوام جهیزیه م رو لنگه و لنگه بگیرم. اینطوری وقتی چیزی میشکنه وسواسیِ درونم عذاب نمی کشه. همه چی لنگه به لنگه س و تازه خوبیش اینه که از هر چی هم که بعدا خوشم بیاد میتونم بخرمش! :دی

پاسخ :

مساله اینجاست که ظرفای خوشکل چینی رو فقط ست میفروشن! :))
وگرنه که فکر خیلی خوبیه... و هوشمندانه حتی =)))
مهدی صالح پور
۰۸ دی ۹۷ , ۱۶:۰۳
ما فقط یه لیوان رو شکستیم تا حالا؛ خدا رو شکر محیا شکوند، من نشکوندم! :D

پاسخ :

رکورد خیلی خوبی زدین پس ^__^
کلا برام عجیب بود که ظرفا تو ماکروویو میشکستن :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan