در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۸۴. به قول معروف از اون خوبای دو عالمن حتی!

بعضی از این خانما هستن تو فامیل، که نمیدونی دقیقا چیکاره‌تن ولی خاله صداشون میکنی... یه همچین خاله‌ای دارم من، که اتفاقا زیادم باهاشون رفت و آمد داشتیم. چند سال پیش، رفته بودیم خونه‌شون، آنتن روشن بود، یه خواننده اون وسط میخوند و چندتا دختر با پوشش‌های نه چندان اسلامی دورش میرقصیدن! خاله جان یه نگاهی به تلویزیون انداخت و با یه لبخند بسی مهربانانه گفت "چه ثوابی میکنن اینا که دل مردمو شاد میکنن!!" :))))

ما یه نگا به پر و پاچه این دخترا کردیم یه نگا به آسمون!! :))

ولی انصافا شاید خودشون ثواب نکنن، ولی اونقد این روزا ما به هر کی که یه کم حال دلمونو خوب کنه میگیم "خدا خیرش بده" که تهش همه خیرا میرسه به همینا باور کن :/

مثلا من جدیدا با دو تا از همین عزیزان ثواب کن آشنا شدم! مکس امینی و تینا بخشی!!! :))) خیلی خوبن این دو تا! :))


۱. فردا راهی بندرعباس میشیم. آیا بندر الان سرده؟؟ لباس گرم ببریم؟؟

۲. رفقای جنوبی، کسی هست که دستور دقیق شاورما رو بلد باشه؟ مث همونا که تو رستوران عربی بندرعباس میفروشن؟؟ تو نت سرچ کردم و پختم، اصصصلا مزه اون شاورما رو نمیداد! :/

محسن رحمانی
۱۷ دی ۹۷ , ۱۲:۱۰
نه زیاد سرد نیست.

پاسخ :

شما تو بندرعباسی مگه؟!!
محسن رحمانی
۱۷ دی ۹۷ , ۱۲:۱۸
نه ولی فامیل داریم اونجا .

کم کم پنکه وکولر باز می کنن.

پاسخ :

به نظرم شبا سرد باشه آخه 🤔
تو آبان که رفتیم من سردم شد!
خانومی ...
۱۷ دی ۹۷ , ۱۳:۳۱
منم از مکس ایمنی خوشم میاد :))
دستور شاورما رو پیدا کردی با ما هم به اشتراک بزار

پاسخ :

تینا حتی باحالتره!! تو اینستا اسمشو سرچ کن!
اگه پیدا کردم حتما :)
آبان ...
۱۷ دی ۹۷ , ۱۴:۳۰
مکس امینی که محشره مخصوصا کمدی که در مورد مادرهای ایرانی ساخته
اون یکی نمیشناسم

پاسخ :

اون استندآپ‌شو که تا حالا صد بار دیدم :)))
تینا دابسمش میکنه. ولی به شدت خنده‌داره! سوژه‌هاش خیلی جالبه
واران ..
۱۷ دی ۹۷ , ۱۵:۳۱
1
هواشناسی آنلاین رو سرچ بزن تو اینترنت :)
متوجه گرما یا سرماش میشی :)
از یکی دوستان بیانی امشب میپرسم اگر جواب داد بهت میگم :)


۲:
شاورمای مرغ رو چند ماه پیش تو جنوب خوردم اصلا مورد پسندم نبود :|
من یه کانال تلگرامی دیدم که شاورما اونجا آموزش داده خواستی آدرسشو بهت میگم .



سلام :)

پاسخ :

تو رستوران عربی بندرعباس بخور! فک کنم نظرت تغییر کنه :)
خیلی جاها سرچ کردم.... گفتم یکی خودش عرب باشه و دستور
اصلی‌شو پیدا کنم :)
بهارنارنج :)
۱۷ دی ۹۷ , ۱۷:۰۵
شاورما؟

پاسخ :

هوم :) یه غذای عربی خوشمزه

yalda shirazi
۱۷ دی ۹۷ , ۱۸:۴۲
داری میری برا تفریح؟
واااای من وقتی بوشهر و بندر رفتم کلی دنبال شاورما گشتم ولی پیدا نکردم. کدوم رستوران عربی؟ آقا بگین من برم بخورم تو دلم نمونه!!!
+کاش میومدم بندر شاید قسمت میشد رستوران خاله فاطمه خالو شهریار هرمز میدیدمت بالاخره!

پاسخ :

با هدف اصلی تفریح، و هدف فرعی ماموریت همسر! :))))
نمیدونم والا، دفعه قبل رفتیم دوستاش بردنمون یه رستوران عربی!
حالا این سری اگه یادم بمونه آدرسشو میپرسم :)

+ آخرشم یه جایی به جز شیراز باید همو ببینیم! :)))
داشتی میومدی اینجاها... نیومدی پارسال! حالا شاید این سری بیای :)
Haa Med
۱۷ دی ۹۷ , ۲۳:۰۵
به نظر من ثواب رو همون رقصنده ها میکنن که به قول خاله شما دل مردم رو شاد میکنن برعکس بعضیا که همش غصه به دل آدم میکنن.
در مورد بندرعباس هم نمیدونم. ولی باید گرم باشه.

پاسخ :

به نظر منم اینا باید آدمای بهتری باشن :)

آبان که رفتیم شباش یه کم سرد بود 🤔
yalda shirazi
۱۷ دی ۹۷ , ۲۳:۴۷
چقد وقت دارین؟ چقد میمونین؟ البته میگی رفتم ولی خواستم چند تا جا پیشنهاد بدم بری. احتمالا خودت میدونی پس!
ببین ما پارسال تقریبا آخر دی بود رفتیم و شب کولر و پنکه روشن کردیم. اووونقد گرم نیست ولی خنک و سرد هم نیست! البته ما گرمایی هستیم.
+امسال واقعا نمیدونم چی بشه. یه کمی بعید به نظر میرسه. ولی کلا دوس دارم بیام.

پاسخ :

احتمالا باید جمعه برگردیم! جاهای باحالشو میشناسی بگو، بالاخره یکی دو تاشو
بریم :)
من خیلی سرماییم آخه: /
+ ایشالا بیای ^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan