در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۹۸. کن فیکون!

دلم میخواد همه چی رو عوض کنم! اینجا بشه یه خونه جدید! با یه نویسنده جدید. با همه فکرای جدیدش! ولی دست و دلم نمیره به عوض کردن قالب!! وقتی یادم میاد چقدر روی قالبم کار کردم... کدهایی که از پلاک ۷ گرفتم یا کدهایی که از اینور و اونور گیر آوردم و الان بعد چند سال دیگه یادم نیست چی به چی بود... ولی دلم یه خونه جدید میخواد... چون من عوض شدم، خیلی وقته که عوض شدم. و تا وقتی اینجا این شکلی بمونه من فک میکنم باید همه‌چی مث قبل باشه!

جناب قدح
۱۲ اسفند ۹۷ , ۱۷:۱۴
سلام :)

ان شاء الله موفق باشین

پاسخ :

سلام
ممنون :)
مرتضا دِ
۱۲ اسفند ۹۷ , ۱۷:۲۶
دیار نیلگون خواب
رو که توی لیست بروزشده ها دیدم گفتم چقدر اسم آشناست!!

پاسخ :

کم‌کم دارم فراموش میشم! :)))
خانه سلامتی
۱۲ اسفند ۹۷ , ۱۷:۳۳
خونه تکونی لازمه

پاسخ :

اوهوم
بهارنارنج :)
۱۲ اسفند ۹۷ , ۱۷:۴۵
:)چی بگم...

پاسخ :

سمیرااا این آهنگه هست مال انیمیشن فروزن...
Let it go
وااای که چقد سخت تلفظ میکنه!!! :/
صد رحمت به سلنا گومز! :))))
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۲ اسفند ۹۷ , ۱۹:۰۷
تغییر خوبه:-)

پاسخ :

شاید وقتی همه‌چی رو عوض کردم باورم بشه که
میتونم یه آدم جدید باشم تو بیان :)
بهارنارنج :)
۱۲ اسفند ۹۷ , ۲۳:۰۳
اتفاقا من دوسش دارم
let it go,let it go,can't hold it back anymore

پاسخ :

منم دوسش دارم... ولی خیییلی سخت تلفظ میکنه :))
مهتاب
۱۳ اسفند ۹۷ , ۰۱:۰۶
سلام گندم خانومی
چطوری؟
ینی چی چطوری عوض شدی عایا این که ازدواج کردی عوض شدی ؟
فک کنم بعد ازدواج مسولیت های خونه داری یا کلا همسرداری باعث میشه کل تفکرات ادم عوض بشه و بشه ی ادم دیگه

پاسخ :

سلاااام مهتاب جون.
خوبی؟؟ دلم برات تنگ شده بود :*
آره... احساس میکنم نمیتونم تو این شرایط چیزی بنویسم،
انگار اینجا باید مدل مجردیم بمونه! میخوام تغییرش بدم که
بتونم از دغدغه‌های متاهلیم بنویسم...
مرتضا دِ
۱۳ اسفند ۹۷ , ۱۱:۳۰
نه نمیشی

پاسخ :

شدم یه جورایی...
بابام تا یه جایی بیشتر ساعتو بلد نیست
۱۳ اسفند ۹۷ , ۱۳:۲۲
بابام تا یه جایی بیشتر ساعتو بلد نیست
وقتی می رم بیرون از یه ساعتی به بعد هی زنگ می زنه می گه می دونی ساعت چنده؟!

ام اسی خوشبخت
۱۳ اسفند ۹۷ , ۱۶:۵۴
فکر میکنم الانم خیلی تغییر کرده, آواتارها بعد یه مدت معرف هویت نویسنده میشن, وقتی عوض میشن این حس کاملا به خواننده القا میشه که نویسنده تغییر کرده.

پاسخ :

اوهوم... از چیزی که خیلی بدم میومد تغییر آواتار بود! :)))
ولی خب باید عوض میشد دیگه :)

تو خوبی عزیز دلم؟؟
ام اسی خوشبخت
۱۴ اسفند ۹۷ , ۰۵:۵۰
ممنون خوبم شکر خدا :)
اصل احوال گندم بانوی ما چطوره؟

پاسخ :

خدا رو شکر
منم خوبم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan