در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۹۹. رگنار!

۱. همکارای همسر یه مار گرفتن. گویا بهش میگن مار جعفری. سمی هم هست. الان خونه ماست! توی یه بطری آب معدنی! دوسش دارم!! ولی نمیشه بهش دل بست :(  باید فردا ببریم توی بیابون آزادش کنیم.

اسمشو گذاشتیم رگنار! کله‌شو عین رگنار تکون میده!

رگنار اسم یه شخصیت توی فیلم وایکینگز هستش... وایکینگز یه فیلمیه خشن‌تر و کثیف‌تر از گیم آف ترونز! 


۲. من یه مثال بارز از "کار امروز به فردا افکدن" هستم! :/ هی گفتم خب من که زیاد کاری ندارم واسه خونه تکونی و حالا بذار فلان کارو بکنم و خونه تکونی بعدا و... و حالا در حالیکه فردا مسافرم دارم عین چی همه‌جا رو میسابم :/ 


واران ..
۱۵ اسفند ۹۷ , ۱۹:۳۹
ازش فیلم بگیر :)


سلام

پاسخ :

تو بطریه... عکس و فیلمش خوب نمیشه...
کاش میشد نگهش دارم :'((

سلام :)
بهارنارنج :)
۱۵ اسفند ۹۷ , ۱۹:۴۰
ببینمشششش
بابا چه دلی دارین شما

پاسخ :

عکسشو فرستادم برات
تو بطریه... خطری نداره خب 🤔
لوستر کریستالی سقفی
۱۵ اسفند ۹۷ , ۲۰:۱۸
چه وحشتناک

پاسخ :

:))
خانومی ...
۱۵ اسفند ۹۷ , ۲۰:۳۰
عکسشو برا منم بفرست 😃😃😃😃
تو که تازه اساس بردی وسایلت کثیف نشده هنوز ‌...
خدا همرات . سفر بی خطر

پاسخ :

باشه :)
شیش هفت ماه شده بود... یه کمی کار داشت که گذاشتم واسه
روز آخر! :/
:**
واران ..
۱۵ اسفند ۹۷ , ۲۰:۴۳
بابا دو سه سال پیش تو محل کار داداش منم یکی دو مار سمی گرفته بودند یادمه داداشم ازش فیلم و عکس گرفته بود :))
بعد تو بیابون آزادش کردند !
توام فیلم بگیر حداقل برات کلی خاطره می مونه :))

پاسخ :

آخه تو بطری بود مار ما، خوب دیده نمیشد.
ما هم آزادش کردیم تو بیابون :)
ام اسی خوشبخت
۱۵ اسفند ۹۷ , ۲۱:۱۰
نمیتونم با مار ارتباط برقرار کنم, به نظرم ترسناکه, حتی تو بطری!

پاسخ :

خیلی دوسش داشتم! آزادش کردیم :(
هوپ ...
۱۵ اسفند ۹۷ , ۲۳:۲۶
من از توی بطریشم می ترسممممم :-///

پاسخ :

چرا؟! :)
פـریـر بانو
۱۶ اسفند ۹۷ , ۰۲:۱۵
هم ماره، هم سمی، اونوقت تو می‌خوای نگهش داری؟ چرا واقعا؟ :| :))

پاسخ :

وای خیلی مار خوبی بود ^__^
آزادش کردیم رفت :(
دخـترکــِ بی نام :))
۲۵ اسفند ۹۷ , ۱۹:۰۵
نساب خواهر من نساب خخ

پاسخ :

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan