در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

401

بعد از چند سال تغییر آواتار و تغییر قالب سخت بود برام... ولی لازم بود. این من، دیگه اون من قبلی نیست. این من یه خونه جدید میخواست....

مرتضا دِ
۲۷ اسفند ۹۷ , ۱۸:۲۳
:) خوبه
یکم درباره این من بگید برامون

پاسخ :

امیدوارم تو این قالب جدید بتونم از این من جدید بگم! :)
واران ..
۲۷ اسفند ۹۷ , ۱۸:۴۰
یه لحظه خیال کردم اومدم تو وبلاگ لوسی می بانو :))

بالاش شبیه قالب وبلاگِ لوسی می است :))
پایینش قشنگه :)

مبارکه :)
سال نو هم پیشاپیش مبارک 🌹

سلام :)

پاسخ :

سلام :)
سال نو تو هم مبارک 🌷
عین الف
۲۷ اسفند ۹۷ , ۱۸:۴۲
سلام علیکم
ان‌شاء‌الله خیر باشد! سال جدید هم ان‌شاءالله پر از خیر و برکت باشد!

پاسخ :

سلام
ممنون 🌷
نیــ روانا
۲۷ اسفند ۹۷ , ۱۸:۵۳
قبول دارم
قبلا اینهمه رمانتیک نبودی :دی

پاسخ :

^__^ :)))
Haa Med
۲۷ اسفند ۹۷ , ۱۹:۱۲
Happy new Ghaleb
قالب نو مبارک
:-)))
به جای اون Ghaleb پیشنهاد میدم template بذارید
:-))

پاسخ :

ممنون :)
بهارنارنج :)
۲۷ اسفند ۹۷ , ۱۹:۱۹
ااا منتظر ارور401بودم:دی، داریم اصلا؟
تو بیا من کارت دارم:|

پاسخ :

چیکارم داری؟!! :))
سمیرااااا چند روزه هیچی نخوندم!! :(

yalda shirazi
۲۷ اسفند ۹۷ , ۱۹:۳۶
من کجام؟
اینجا کجاس؟
چی شده؟!!

پاسخ :

دنیام عوض شده :)
هر چند دلم تنگ میشه واسه قالب قبلی!
محسن رحمانی
۲۷ اسفند ۹۷ , ۲۰:۲۱
سلام قالب جدید مبارک.عیدتون پیشاپیش مبارک. آقای جو خوب هستند؟

پاسخ :

سلام
ممنون
خوبه خدا رو شکر
ام اسی خوشبخت
۲۷ اسفند ۹۷ , ۲۰:۲۹
خونه نو مبارک :)

پاسخ :

ممنون :)
محبوبه شب
۲۷ اسفند ۹۷ , ۲۰:۳۸
قالب قبلی رو دوست ولی "عاادت می کنیم" 😌
مبارکا باشه 😘

پاسخ :

قالب خوبی بود... ولی بهش نمیومد
قالب یه زن متاهل باشه! نه؟ 🤔
ممنون :**
آوو کادو
۲۷ اسفند ۹۷ , ۲۰:۴۶
بعد از چند سال تقریبا یه کار غیرممکن رو انجام دادی!

پاسخ :

:)
لازم بود فکر کنم. هرچند هم قالبمو دوست داشتم و
هم آواتارمو... ولی زیادی بچگونه بودن!
بق بقو
۲۷ اسفند ۹۷ , ۲۱:۱۱
گلبهی رنگ قشنگیه:))

پاسخ :

^__^

خانومی ...
۲۷ اسفند ۹۷ , ۲۱:۴۶
خونه ء جدیدت مبارک

پاسخ :

مرسی خانمی جان
saeede sa
۲۷ اسفند ۹۷ , ۲۲:۱۰
قالبت شبیه تازه عروساست
ابرو برداشته و آرایش کرده و قرتی بازی درآورده :))
بهاری ام که هست

پاسخ :

:)))
آره راست میگیا! ^__^
رامین :)
۲۸ اسفند ۹۷ , ۱۱:۰۶
مبارکه :)

پاسخ :

ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan